416 Reacties

2 jaar geleden

Heb al een halfjaar een super dik feest op de planning staan voor vanavond, allebei de kinderen ziek.. Wat nu? Dan kies je als ouders natuurlijk voor je kinderen. Heb de oppas afgebeld en mijn man gezegd dat ie maar moet gaan zodat hij nog kan genieten, maar ik baal als een stekker!

2 jaar geleden

Wat een KUT sprong en slaapregressie. Niet gedacht dat ze nog slechter kon gaan slapen. Ben MOE!! En volgende week weer werken.... Zucht... Timing

2 jaar geleden

Bemoeizuchtige schoonmoeder . Past ze op in de avond . Vraagt ze hoe wij dat doen . Opschrijven . Wat doet ze precies het tegenovergestelde. En dan zeggen dat onze dochter zo onrustig was .en ook doen of ze mijn dochter super goed kent (ziet er eens in de 2 weken ) je mag best oma zijn , maar het is mijn dochter . En niet die van jou 🥲

2 jaar geleden

Grrr… mijn man die vind dat mijn zoon van 4 maanden wel “even” mag huilen. Ik sta ook niet bij het eerste piepje bij hem maar zodra het overgaat is krijsen vindt ik het een ander verhaal. En hoelanger hij krijst hoelanger het duurt voordat hij weer rustig wordt 😫 en dat komt dan weer op mij neer. Wat hij hem zou hij niet rustig worden… pfffff Savonds heeft hij zn huiluurtje precies als zn zus naar bed moet, en dat naar bed brengen wil mn man ook weer niet doen. Al doet hij het dan doet hij letterlijk haar op bed leggen, soms geneens een schone pamper (oh vergeten) eigenlijk nooit tandenpoetsen (als ik er wat van zeg dan laat hij haar zelf poetsen zonder na poetsen, ze is 2 jaar) en geen slaapzak want dat vind ie onzin 🤬 Dus ik doe haar bedritueel, terwijl ik mijn zoon moord en brand hoor krijsen 😫😫 hoop dat deze fase snel over is!! Zooo heeerlijk om het er even uit te gooien! Verder is hij een lieve vader hoor 😆😆

2 jaar geleden

Over 2 maanden moet ik weer werken en daar maak ik mij erg druk om. Hormonen maken dit waarschijnlijk ook nog tikkie erger. Ik twijfel over minder werken maar weet niet of ik overhaast beslissingen moet nemen. Dat constante overdenken word ik ook gek van.

2 jaar geleden

De kleine heeft 4 weken geleden alweer corona gehad en is daar even fiks ziek van geweest. Sindsdien blijft ze verkouden en klinkt vooral 's ochtends en 's avonds als knorretje. We blijven in de weer met druppels zoutoplossing.

2 jaar geleden

Mag ik even klagen over mijn baby die de afgelopen week elke 30 minuten of elke 45 minuten wakker wordt in de nacht om te drinken? Ook overdag wil hij vaak drinken. Ondanks dat ik weet dat het erbij hoort ben ik echt gesloopt.

2 jaar geleden

Even klagen over een luxe probleem. Al 3 weken af en aan ziek. Vandaag voel ik me weer beroerd, dit door de griep van het kdv🥲 morgen zouden we met de hele vriendengroep uitgaan, mijn verwachting is dat ik niet beter ben. Mijn man zegt te gaan ondanks ziek of niet. Kids liggen dan toch op bed, maar dit voelt totaal niet oké. Zie maar net dat alle kids niet meewerken en wakker worden... en manlief komt dan pas in de ochtend thuis. Ik baal dat ik me zo beroerd voel en mogelijk niet mee kan. Het allerergste is dat als ik ziek ben alleen voor 3 moet zorgen😅

2 jaar geleden

Pff van die mensen die constant tegen je zeggen dat ik mijn kind een muts op moet doen. Of dat ze perse sokken aan moet... vandaag in volle ruimte. Mevrouw schopt constant dr sokken uit en is gewoon warm... gaan ze dr voeten vasthouden omdat ze het koud zou hebben......

2 jaar geleden

Reactie op Dvhil

Pff van die mensen die constant tegen je zeggen dat ik mijn kind een muts o ...
En mensen die steeds zeggen "hij is wel groot he.." of "wat een beer joh" Hij is de kleinste van de 3!! Jaja mensen ik maak reuzenbabies! Nou de oudste heeft geen grammetje vet meer over (had hij nog maar wat)...

2 jaar geleden

Ik kan het dus niet meer uitstaan als vriendinnen zonder kinderen klagen dat ze moe zijn 😂 (terwijl ze het hele fucking weekend hebben geslapen). En ik zit hier met een baby die al 2 weken om het halfuur of om het uur ‘s nachts voor voeding komt

2 jaar geleden

Reactie op Sopermama-Lisa

Even klagen over een luxe probleem. Al 3 weken af en aan ziek. Vandaag voel ...
Nouu noem het maar luxe 😅😉 succes!

2 jaar geleden

Mijn tepels doen zeer! Hij wil ineens constant drinken en slaapt moeizaam. Combinatie met de oudste die ziek thuis is ook top.... zombiemodus hier

2 jaar geleden

Ik vind het zo irritant dat mensen zeggen dat hun baby doorslaapt. En de constante vraag ‘en slaapt hij al een beetje door?’. Verschrikkelijk! Mijne komt 22:00/1:30/4:30/7:00. En dat gaat best oké vind ik. Maar als ik dan al die mensen hoor die een baby hebben die veel langer slaap met de zelfde leeftijd of jonger dan vind ik het dus erg frustrerend 🥲

2 jaar geleden

Waar is mijn baby gebleven die zo lekker bij me in slaap viel na de nachtfles......ben steeds 1.5 a 2 uur bezig om dr weer te laten slapen 🥱

2 jaar geleden

Reactie op PaulineD.

Ik vind het zo irritant dat mensen zeggen dat hun baby doorslaapt. En de co ...
Haha ja, alsof je een beter ouder bent als je een kindje hebt die doorslaapt. Alsof het een soort van presentatie is...

2 jaar geleden

Reactie op Whatififly

Haha ja, alsof je een beter ouder bent als je een kindje hebt die doorslaap ...
Nou precies dat!

2 jaar geleden

Reactie op PaulineD.

Nou precies dat!
Kom op! Het zijn uitzonderingen denk ik degene die voor zes maand doorslapen en niet meer komen voor een voeding. Kan je toch zelf weinig aan veranderen? I feel you!

2 jaar geleden

Reactie op PaulineD.

Haha heel herkenbaar! En dat je dan ongevraagd advies krijgt over avondflessen, papflessen die zouden helpen doorslapen etc. Alsof het een probleem is. Maar tegelijkertijd vind ik het ook irritant als mensen zeggen dat wakker zijn in de nacht heel normaal en juist gezond is, alsof mijn kindjes die 's nachts niet vaak meer wakker worden niet normaal of ongezond zijn 😂🙈.

2 jaar geleden

Reactie op PaulineD.

Oooh ja vreselijk. En dan vooral als ze er nog ‘baby’s die kunstvoeding krijgen en 5 flessen per dag drinken slapen vaak door en zijn het meest tevreden’.