416 Reacties

2 jaar geleden

Ik ben vandaag ff zooo moe. Kleine is ziek en heeft vannacht dr hele fles eruit gespuugd.... van half 3 tot 5 bezig geweest en om half 7 ging de wekker weer..op het werk gelijk druk en ipv lekker op de bank kunnen duiken moet ik zo naar een verjaardag. Ik wil slapen!

2 jaar geleden

Wat een kak dag. Eerst beide kids naar school en de kleine naar de opvang. Eindelijk thuis meteen kolven, kersthapjes en heel even in bad. Zo ziek dat het echt even nodig was. Ik plof op de bank... kak 12 uur dus kids halen ivm kerstviering half dagje. Kids ploffen moe/ziek op de bank. Iedereen heerlijk op de bank, gaat de telefoon... jongste ziek. Iedereen weer alles aan en kleinste halen want 38.4 zou ze zijn. Thuis 37.7 😅 hmm oke dan maar. Iedereen niet lekker dus hup Paracetamol zodat iedereen comfortabel is. Kersthapjes in de oven, kleine aan de fles, kids omkleden voor kerstviering en hapjes in bakjes. Half 5 vragen of ze naar de viering willen of ziek thuis... kids willen naar de viering en niemand koorts ok 2 uurtjes moet kunnen. Manlief nog niet thuis, dan maar met baby erheen. Weer Iedereen de jas etc aan. Auto erheen, regen en auto aan eind van de straat moeten parkeren. Banjeren door het donker met 3 kids onder de paraplu. Helemaal natgeregend uiteindelijk thuis. Soep op vuur baby wordt weer wakker na 10 min slaap😱 Manlief thuis, doet z'n sportbroek aan en ik mag om 19.00 weer de kids halen. Weer straat vol😅 Gelukkig heeft hij de kids naar bed gebracht. Die waren dood op en ik kon echt niet meer, te ziek en te moe... pff even uit m'n systeem gooien

2 jaar geleden

Op donderdag past schoonmoeder altijd op. Stuurde ze een uurtje nadat we dochterlief hadden opgehaald dat ze een positieve Coronatest heeft. Blijkt later dat ze vanmorgen al twijfelde omdat ze klachten had. Ik ben niet echt bang voor Corona maar dochterlief is net 2 dagen weer beter en zou het zo sneu vinden als ze nu weer ziek wordt.

2 jaar geleden

Reactie op Whatififly

Pfff... ik moet even wat kwijt hoor. Ik kom net terug van de kinderarts v ...
Ik had denk ik echt weggegaan.. dan maar naar iemand die wel weet hoe het moet😅🙈

2 jaar geleden

Waarom is mevrouw de baby om kwart voor 6 wakker als ik covid heb?😓 Oja en ik zit in isolatie met Kerst🥳

2 jaar geleden

Een hoestende baby is een soort hel op aarde. Telkens als je denkt nu slaapt ie wel, hoest ie weer en weer wakker. Dit heeft z'n 3uur geduurd en daarna kwam zus die niet wilde slapen. Manlief heeft daar nog 2uur mee beneden gezeten. Ieder uur gezien op de klok. Ik wil slapen 😴😴😴

2 jaar geleden

Ik heb hoofdpijn als een malle!! Begonnen met werken vorige week. Gaat op zich prima, maar precies nu die slapeloze nachten en van 18.00-22.00 bezig om haar in slaap te krijgen. Het ZUIGT energie. Vooral als je er in de avond alleen voor staat, omdat je man een avond dienst heeft. Man man man soms vind ik het hebben van een kind gewoon zo zwaar!!

2 jaar geleden

Blij dat hij na een week slecht slapen eindelijk vannacht pas om kwart over 5 voor zijn nachtvoeding kwam ipv om 3 uur.. wou die daarna niet meer slapen. Zo hebben we tenminste wel wat aan eerste kerstdag 😴

2 jaar geleden

Reactie op An_1992

Blij dat hij na een week slecht slapen eindelijk vannacht pas om kwart over ...
Ja die nachten heb ik ook gehad. Heb nu serieus de wekker standaard om half 4 staan...ze heeft de voeding nog nodig en als ze m dan krijgt slaapt ze erna nog door. Anders inderdaad ook niet... Hier was het vannacht weer feest van 1 tot 5. Gewoon niet slapen.....

2 jaar geleden

Dan slaapt m'n zoon een keer door en dan lig ik zelf uuuuren wakker met ontzettende buikpijn door m'n 1e menstruatie na de bevalling...

2 jaar geleden

Oudste alweeeeer ziek (basisschool), man snotneus dus de wereld vergaat, baby wil niet slapen, ik loop er bij als aangereden wild. Jingle bells all the way

2 jaar geleden

Reactie op Kellyvdvd

Oudste alweeeeer ziek (basisschool), man snotneus dus de wereld vergaat, ba ...
Voel met je mee…. Sinds 3 december zonder beter te worden rouleren er meerdere virussen… sinds gisteren de echte griep te pakken en lig met koorts in bed en manlief heeft last van z’n arm en man man wat maken de kinderen rommel (kinderen van 4 en 9) en wat een vaat enz enz… terwijl ik dat die zonder te zeiken

2 jaar geleden

Ik ben dan niet ziek maar mijn baby slaapt al 2 weken ontzettend slecht in de nacht. We zaten de afgelopen 2 nachten al om 4.30 uur beneden omdat meneer bleef krijssen😭 Ik heb de hele dag al hoofdpijn van zo weinig slaap. Fijne kerst zo 🎅

2 jaar geleden

Reactie op Ess_87

Voel met je mee…. Sinds 3 december zonder beter te worden rouleren er meerd ...
Nu al klaar met die graf winter en dat gesnot. Beterschap!

2 jaar geleden

Baby heeft bij opa op schoot gezeten… nicotinevlek in zijn kleding en hij stinkt naar rook 😕.

2 jaar geleden

Ik merk dat ik degene ben die overprikkelt raak van bepaalde mensen om me heen met name met kerst. We vieren dat dit jaar bij ons in de schuur (verwarmd) met de familie van mn vriend. Ik houd van deze mensen maar de jongens van mn zwager zijn echte rauwdouwers. Heel lief maar ook sneaky en er gaat altijd iets stuk. De jongste is verliefd op mn dochtertje en wilt de hele tijd aan haar zitten en vasthouden, wat ik lief vind aan de ene kant maar ook waar ik ontzettende kriebels van krijg. Ik wil niet degene zijn die haar kindje niet afkan staan maar hij Triggered mij, en dat terwijl hij maar zeven jaar is

2 jaar geleden

Reactie op Jettywit

Ik merk dat ik degene ben die overprikkelt raak van bepaalde mensen om me h ...
Don’t worry. Ik was gisteren ook ontzettend overprikkeld. We waren niet eens met veel mensen, maar het was zo druk. Ik was de hele dag al bezig om mijn dochter (5 maanden) tevreden te houden en aangezien ze al heel veel prikkels kreeg, wilde ik niet dat ze ook nog van hot naar her ging. Savonds tijdens het eten moest ze naar bed, maar was ze zo moe en overprikkeld dat ze ontzettend overstuur was. 10 minuten daarvoor had m’n neefje nog in haar oor lopen schreeuwen (lees: spelen), en daardoor ook in de mijne. Pfff wat een gedoe allemaal. Hopelijk gaat het volgend jaar wat beter, dan is mijn dochter ook bijna 1,5 jaar.. op hoop van zegen. 🫣

2 jaar geleden

Man geopereerd aan keelamandelen vorige week dus heel de kerst op bed gelegen met goeie pijnstilling en fikse keelpijn. Dochter (2) is niet fit, steeds net wel/niet verhoging en vindt alles rondom papa maar beetje vreemd en spannend. Zoon (4 mnd) is net weer beetje klaar met hoesten maar heeft voor de 3e keer krentenbaard. De kuur is ontzettend ranzig dus ik hoop dat hij voldoende binnenkrijgt. Was een leuke kerst, ik thuis bij de ziekenboeg (bewust voor gekozen vanwege mijn man en dochter) en mijn hele fam aan de gourmet. Anderhalf uur rijden dus ga er ook niet zo even heen. -.-

2 jaar geleden

Man geopereerd aan keelamandelen vorige week dus heel de kerst op bed geleg ...
Oja en dan nog m'n schoonmoeder die blijft zeggen dat m'n man toch ook wel iets van vezels binnen moet krijgen oid en echt wel wat moet proberen te eten. Terwijl een slokje ijswater al enorm pijnlijk is -.- Maargoed, het is haar oudste kind en enige zoon. Ze is gewoon bezorgd maar argh wat kan ik daar even slecht tegen.

2 jaar geleden

Reactie op HappyMom2225

Don’t worry. Ik was gisteren ook ontzettend overprikkeld. We waren niet een ...
Zo herkenbaar