416 Reacties

2 jaar geleden

Man geopereerd aan keelamandelen vorige week dus heel de kerst op bed geleg ...
Oooh ik heb met je man te doen! Ben er een paar jaar geleden aan geopereerd en ging niet helemaal goed waardoor ik 2 keer achter elkaar moest. Heb 21 dagen niet kunnen eten. 😬😬

2 jaar geleden

Heerlijk Om Hier lekker te kunnen klagen. En ook dit onderwerp kan hier makkelijk gedeeld worden; hoest die nu al zo lang aanhoudt en een bekkenbodem die niet de oude is… elke Hoest verlies ik behoorlijk wat urine… Zo klaar met deze winter en alle virussen die rondgaan!

2 jaar geleden

Reactie op suusl94

Oooh ik heb met je man te doen! Ben er een paar jaar geleden aan geopereerd ...
Oeiii dat klinkt niet fijn. Gelukkig is de operatie hier wel goed gegaan maar zonder complicaties is het al ellendig als ik mijn man zo zie 🙊

2 jaar geleden

Reactie op Ess_87

Heerlijk Om Hier lekker te kunnen klagen. En ook dit onderwerp kan hier mak ...
Voel met je mee. Was gelukkig net ongesteld dus maandverband zat wat vaker vol. Maar wat voel ik me vies elke keer als er een golf komt. Nu bijna vanaf en toch druppelt het af en toe. Hoesten en benen tegen elkaar aan drukken🥲

2 jaar geleden

Hallo daar ben ik weer. Vanacht weer ieder uur van de klok gezien. Zoontje zit nu al een hele week op andere voeding omdat de kinderarts de verkeerde voeding had geselecteerd bij het verlengen van de vergoeding. Pff al een week ellende met die voeding, bedankt 😤

2 jaar geleden

Pfff gewoon binen 2 weken na de laatste alweer soort van ongesteld....

2 jaar geleden

Reactie op Kellyvdvd

Oudste alweeeeer ziek (basisschool), man snotneus dus de wereld vergaat, ba ...
Update. Kind kreeg oorontsteking (huilen van de pijn en 30x per nacht wakker natuurlijk) en de man een dubbele oorontsteking as we speak (kan niks, is ook wel echt ziek). Baby verkouden en krijgt tandjes... ik zelf ook koorts, keelpijn en spierpijn maar mama's kunnen niet ziek zijn. Die loopt al 3 uur! met de baby in de draagzak omdat hij anders niet kan slapen door snot. Denk maar niet dat zitten een optie is. Hele gezin 8 uur in bed met oud en nieuw haha (dat vond ik dat niet om te klagen want geef niks om dat feest). Oh en de vaatwasser ging stuk op oudjaarsdag. Jeeeemig.

2 jaar geleden

Reactie op Lace

Baby heeft bij opa op schoot gezeten… nicotinevlek in zijn kleding en hij s ...
Oh vreselijk!

2 jaar geleden

Regeldagen woehoeee🥳

één jaar geleden

Dochter slaapt al maanden slecht. In de nacht, overdag echt altijd. Kom zo ongeveer nergens meer, vanwege dat slaapjes mislukken of wat dan ook. Heb ik een keer een verjaardag.. man is werken dus neem mijn dochter met liefde mee, maar slaapt ze gewoon niet .. dus straks overprikkeld kind, man weg in de avond dus alles komt dan weer lekker op mij aan. Ja soms vind ik het echt even niet zo leuk meer

één jaar geleden

Oke kei leuk die ontwikkeling en ik was mega blij toen ze voor het eerst van rug naar buik rolde, maar dat ik nu elke 2 minuten naar de mat kan lopen om dr te helpen om weer terug te rollen en ze rolt na 2 seconden al weer terug op dr buik....

één jaar geleden

Weeeeeer verkouden. @!÷)*

één jaar geleden

Reactie op Kellyvdvd

Dit ja!! 🤬🤬

één jaar geleden

Reactie op Kellyvdvd

Och houd maar op… we waren welgeteld twee weken beter na 8 weken continue ene na andere virus…. ZO.KLAAR.MEE

één jaar geleden

Een baby die meteen van volume 0 naar 100 gaat als hij wakker wordt zonder speen. Mijn oren (en nachtrust)!

één jaar geleden

Ik ben oververmoeid na zes maanden gebroken nachten. Vannacht weer elk halfuur een huilend kind in mijn armen dat in slaap gewiegd moet worden. Verlatingsangst? Maar waarom dan alsnog 10 keer overstuur wakker terwijl hij in mijn armen ligt? Ik ben zo jaloers op alle ouders met doorslapende, makkelijke baby's. Ik vind het loeizwaar en ik ben er helemaal klaar mee. Zo dat is eruit 🫢

één jaar geleden

Reactie op Kellyvdvd

Nou inderdaad 🤭

één jaar geleden

Mn moeder die onder een andere babyfoto op Facebook schrijft dat het zo jammer is dat zij geen foto’s van *naam van onze zoon* op Facebook mag plaatsen. En dan al haar vriendinnen reageren dat dat inderdaad niet leuk is… thanks mom..

één jaar geleden

Reactie op EmilydB

Mn moeder die onder een andere babyfoto op Facebook schrijft dat het zo jam ...
Oooh dat is echt een ... opmerking! En wat kinderachtig om dat op facebook te doen

één jaar geleden

Is het al lente? 😩 Baby en peuter wisselen elkaar constant af met hoesten en verkouden zijn. Vanaf begin december nog geen week zonder ziek kind gehad! Ben er zoooooooo klaar mee 😑