416 Reacties
één jaar geleden
Reactie op Thari
Is het al lente? 😩 Baby en peuter wisselen elkaar constant af met hoesten ...
Dit gewoon precies. Wanneer houdt de ellende op 🤷🏻♀️
één jaar geleden
Reactie op EmilydB
Mn moeder die onder een andere babyfoto op Facebook schrijft dat het zo jam ...
Net of ik mn schoonmoeder hoor🤣🤣 eerst zei ze ik ga gewoon een foto plaatsen hoor, jammer dan. Toen heeft mijn schoonzus (haar dochter) even uitgelegd dat ze dan waarschijnlijk haar kleinkind nooit te zien krijgt dus doet ze het maar niet🤣
één jaar geleden
Een baby van 5 maanden die nog geen oefenhapjes krijgt, omdat ik tot 6 maanden wil wachten en dan Rapley wil starten. Als je er met avondeten dan een keer niet bent en daarna te horen krijgt dat hij bij je schoonouders van zijn vader een hapje vla heeft gekregen. Om te janken!
één jaar geleden
Wanneer zijn die slapeloze nachten over? Vast niet wanneer mijn dochter en ik tegelijk stikverkouden zijn. Komt van mijn vriend. Gerem, de man heeft 4 nachten slecht geslapen. Weet ie ook eens hoe het voelt
één jaar geleden
Reactie op DVR22
Een baby van 5 maanden die nog geen oefenhapjes krijgt, omdat ik tot 6 maan ...
Hier zou ik ook super boos over zijn
één jaar geleden
Reactie op fgru
Ik haal net mijn baby van 6 maanden op van de opvang om daar te horen dat h ...
Dit hadden wij vorige week bij mn schoonmoeder. Daar was hij een ochtendje, haalt mn vriend hem op. Ja hij heeft alleen maar gehuild.. bleek dattie van 7.45 tot 13.30 wakker was geweest... 🤔
Heel gek dat hij alleen maar heeft gehuild, hij was hondsmoe! Hij heeft bij thuiskomst 3u geslapen ofzo
één jaar geleden
Reactie op Sjaan2022
Dit hadden wij vorige week bij mn schoonmoeder. Daar was hij een ochtendje, ...
Pff ook heftig. Ja, babies moeten slapen! Die van ons was nog wel erg vrolijk, bijzonder genoeg. Misschien over zijn moeheid heen? Ik kreeg hem hier ook niet meteen in slaap, gelukkig wel na de fles. Ben nog wel wat bang voor spoken vannacht, maar we wachten af. Ik had graag gehad dat ze me even hadden gebeld dat slapen echt niet lukte...
één jaar geleden
Reactie op fgru
Pff ook heftig. Ja, babies moeten slapen! Die van ons was nog wel erg vroli ...
Heb mijn dochter laatst opgehaald om 17:15 en die had gehele dag niet geslapen. Gelijk fles gegeven en strak 18:00 uur op bed gelegd. Gelukkig geen gespook die nacht en om half 7 ( met 1 nachtvoeding) weer wakker.
één jaar geleden
Reactie op Dvhil
Heb mijn dochter laatst opgehaald om 17:15 en die had gehele dag niet gesla ...
Ah dat is lekker. Hier was het wel een beetje drama vannacht. Toen we net in slaap waren wakker en om 3 uur nog een keer. Gelukkig viel ie met wat knuffels en melk wel weer in slaap, maar ik heb weinig oog dicht gedaan.
één jaar geleden
Zoontje (bijna 6 mnd) is vollop in ontwikkeling (rollen, proberen te tijgeren enz) wat je ook flink merkt in zijn slapen. Kan letterlijk maar 1uur zelf slapen, wil voor de rest bij mij liggen en het liefst aan de borst. Daarnaast tand? Slaapregressie??
Ik heb niks tegen in slaap drinken maar nu wil hij letterlijk de hele nacht met de borst in zn mond. Hij drinkt vaak niet eens.
Ik probeer alleen maar te denken.. het is een fase… het is een fase… het is een fase 🥴🥴🥴
één jaar geleden
Al vanaf november elke week iemand ziek thuis!! Ik wordt echt knettergek ervan. 🤮🤮😵💫😵💫🤯🤯. Eerst vriend longontsteking en daarna oorontsteking. Toen dochters 4x afzonderlijk buikgriep. En nu vriend weer buikgriep. Het record staat op 4 dagen allemaal beter, en dan weer iemand die geveld wordt😅🫣. Wie heeft de gouden tip😂👍🏻 het is echt verschrikkelijk, ook elke keer in het weekend.
één jaar geleden
Pff om 1 uur opeens melding van beeldscherm babyfoon dat ie geen bereik heeft. Bleek de stroom uitgevallen. Ik manlief wakker maken. Die zegt ok draait zich om en snurkt gewoon verder😡 niet dat hij ff gaat kijken hoe of wat aangezien ik al alle nachten doe qua voeding. Heb m dr echt uit moeten schoppen. Conclusie stroomstoring in groot deel van de wijk..... zit nu op de trap te wachten tot ik dochterlief niet meer hoor aangezien ik nu niet op het scherm kan zien of ze echt is gaan slapen.... oh en de straatverlichting is inmiddels ook uit... lang leven het nachtlampje van dochterlief op batterijen...
En owja eerst zou het om 2 uur opgelost zijn, toen werd t 6 uur en nu staat er zelfs 8 uur🥴
één jaar geleden
Wat een dag…. Meiden hebben studiedag… daar gaat dan een groot deel van de rust want ja ze vliegen mekaar steeds in de haren… overal geruzie over…
Ik dacht gaan we naar het winkelcentrum tijd doorkomen gebakje eten bij de Hema, iets drinken… continue een 5 jarige die niets begrijpt van de afspraak; we kopen geen speelgoed en geen snoep koek chocolade en elke minuut met iets komt… laat staan de afspraak het feit dat je continue aan staat en niet fatsoenlijk iets kan kijken maar uit je concentratie gehaald wordt…
Baby die niet wil slapen… of eigenlijk sliep, maar toch niet… na 5 min wakker… klote tijd om 15:00 dan is de middag lang… sta je te koken zo een zin in shoarma… komt je man in de keuken ipv dat hij de baby overneemt wil
Ie koken… ja ik bak de shoarma net iets meer door… ik had er zo een zin in! Het is nog net niet aangebrand… baby die niet wil eten
En nu inn slaap valt…. Ook nog eens dag avond dus… 🤬
één jaar geleden
Ik heb echt wel medelijden met mijn man dat hij zich niet lekker voelt hoor, maar waarom moet hij de hele dag zo luidruchtig steunend en kreunend verkondigen dat dat het geval is? Ik heb ook corona en zou ook graag even op de bank willen liggen en een dutje doen in bed, maar onze 6 maanden oude (en ook zieke!) baby zorgt niet voor zichzelf. Hij is over het algemeen behulpzaam maar ahrg, ik word vandaag schijtziek van 'm.
één jaar geleden
Reactie op fgru
Ik heb echt wel medelijden met mijn man dat hij zich niet lekker voelt hoor ...
Oh nee... De mannengriep😑 beterschap voor jullie!