9 Reacties
9 maanden geleden
Wij gaan ook naar gran canaria met kindjes van de zelfde leeftijd. Afgelopen zomer zijn wij naar zakynthos geweest en ze waren toen 1 en 2,5. Wij hadden maar 1 buggy meegenomen en dat beviel toen eigenlijk heel goed. Wij gaan nu dus weer voor 1 buggy.
In het vliegtuig idd een tablet met koptelefoon. Deze keer voor beide kindjes een tablet en koptelefoon. Daarnaast had ik voor in het vliegtuig een paar kleine cadeautjes waarmee ze ook meteen op vakantie mee konden spelen. Dit jaar ga ik voor een fidget spinner voor op het raam en iets van een badspeelgoedje. Hiermee kunnen ze meteen in het zwembad spelen.
Verder had ik wat snackjes als soepstengel, koekje en een snoepje bij. En voor beide een drinkbeker met een to go ranjaflesje, zo'n heel klein ding!
8 maanden geleden
Wij gaan over 2 weken vliegen. Ons zoontje is dan 20 maanden.
Heb een "magisch" tekenbord, spinners, waterkleurboek, een soort spelcomputer met knoppen en dan een voor een lichten de knoppen op en moet hij ze indrukken. Sticker boek, poppetjes die je op het raam kunt plakken gekocht voor de reis. Daarnaast zijn bakje met overal vakjes hier doe ik verschillende snacks in. Heb daarnaast ook een tablet mee.
We boeken ook de stoelen met extra beenruimte zodat ons zoontje evt op de grond kan spelen, nemen een kleed mee.
2 maanden geleden
Wij vliegen over 3 maanden- ik reageer even zodat ik dit topic met tips makkelijk kan terugvinden ;)