4 Reacties

één maand geleden

Mijn zoon eet op dit moment ook heel weinig. Half broodje in de ochtend, paar happen met lunch en zelfde met avondeten. Zelfs koekjes eet hij vaak niet op. Fruit en komkommer/augurk gaat er wel goed in en knijpfruit ook. Ik weet van m’n dochter nog dat dit echt in fases ging. Soms eten ze meer dan je kan aanslepen en soms eten ze weer heel weinig. Komt vanzelf weer!

één maand geleden

Volg! Dit ervaar ik momenteel ook. Ik weiger dan ook elke keer zijn lievelingseten te maken (lasagne/macaroni) omdat hij hier dan aan gaat wennen. En zelfs dat eten raakt hij dan zat. Ik kook, bied het aan. Wilt hij niet, dan niet. Dan krijgt hij heel soms een banaan of stukje brood maar liever niet omdat ik niet wil dat hij denkt”oh als ik niet eet wat mama wilt dan krijg ik toch wel wat ik lekker vindt.” Hopelijk gaat deze fase snel voorbij want eet altijd zelf met moeite als hij niet goed wilt eten

één maand geleden

Bij ons is het de ene dag helemaal niks eten en de andere dag eten als een bouwvakker. Ik zou zeggen maak je niet te druk en push vooral niet. Een kind hongert zichzelf echt niet uit. Ik merk vooral als onze zoon in de lengte groeit dan eet hij weinig gaat hij weer de breedte in eet hij mee.

één maand geleden

Fijn te lezen dat het dus niet alleen hier zo gaat🙈 Vanmorgen at ze opeens 2 boterhammen. Go with te flow zullen we dus maar zeggen.