11 Reacties
4 jaar geleden
Ik heb izz bewust met pakket 2 al jaren en denkt veel kosten ook omtrent de zwangerschap en nazorg.
4 jaar geleden
Vgz ruime keus, ivm gunstige vergoeding rondom zwangerschap en bevalling. Maar moet polis 2022 nog checken
4 jaar geleden
Ik ga overstappen, alleen nog niet besloten welke zorgverzekeraar het gaat worden. Wel een basispakket omdat al heel veel dekt rondom zwangerschap en bevallen. En sowieso naar een verzekering die mogelijkheid geeft om naar ieder ziekenhuis te kunnen. Uiteraard met het laagste bedrag (€385) aan eigen risico.
Ik zal trouwens sowieso medisch moeten bevallen ivm medicijn gebruik moet het kindje even geobserveerd worden.
4 jaar geleden
Ik vroeg me vandaag precies hetzelfde af, ga het topic even volgen. Ik vraag me af of er veel verschil zit tussen de verschillende aanvullende verzekeringen
4 jaar geleden
Ik heb unitedconsumers / VGZ ZorgCollectief
Basis: UC ruime keuze
Aanvullend: Zorgzeker 3
4 jaar geleden
Ik ben vandaag overgestapt naar CZ Plus. Dit leek me een goede met aanvulling op de zwangerschap.
4 jaar geleden
Reactie op Moeder2019-
Vgz ruime keus, ivm gunstige vergoeding rondom zwangerschap en bevalling. M ...
Die heb ik ook. En ben al jaren bij VGZ klant, bevalt helemaal prima!
4 jaar geleden
Zilverenkruis aanvullend 2 sterren. Met mijn vorige zwangerschap heb ik zelf geen 1 cent zelf hoeven te betalen. Ook de kraamzorg wordt vergoed.