51 Reacties

2 maanden geleden

BMR is een van de heftigste vaccins. Hier kunnen ze wel 3 weken last van hebben.

2 maanden geleden

Reactie op sjannie22

BMR is een van de heftigste vaccins. Hier kunnen ze wel 3 weken last van he ...
Jeetje, dat hoop ik toch niet hoor 🤣 lekkere timing met sprong en doorkomende kiezen. Zelf ook net 8 weken zwanger dus ook niet op en top fit momenteel. Ik hoop heel erg dat je geen gelijk hebt hahaha!

2 maanden geleden

Mijne ook, had ook reactie na 17 week zoals netelroos. Die van hem ging helemaal weg in 24 uur zeker.

2 maanden geleden

Reactie op Nai0

Mijne ook, had ook reactie na 17 week zoals netelroos. Die van hem ging hel ...
**Na 1 week bedoel ik**

2 maanden geleden

Ons mannetje heeft hem 7 Oktober gehad tot nu toe nergens last van…. Benieuwd of het nog komt

2 maanden geleden

Reactie op Nai0

Mijne ook, had ook reactie na 17 week zoals netelroos. Die van hem ging hel ...
Zielig he 😔 gelukkig vrij snel weg gegaan!

2 maanden geleden

Reactie op Angelll

Ons mannetje heeft hem 7 Oktober gehad tot nu toe nergens last van…. Benieu ...
Ahh gelukkig! Is al even geleden dan, hopelijk kom je er goed mee weg. Mijn zoontje heeft m 11 oktober gehad

2 maanden geleden

Zielig he 😔 gelukkig vrij snel weg gegaan!
Ja idd, ik gebruikte koelzalf advies van HAP na die te zien via videochat. Deze help wel mee

2 maanden geleden

Jeetje, dat hoop ik toch niet hoor 🤣 lekkere timing met sprong en doorkome ...
Snap ik😂

2 maanden geleden

Owjee, onze dame heeft m gisteren gehad. Vandaag niet te genieten maar ze heeft ook heel slecht geslapen vannacht, is flink aan het hoesten dus niet van de prikjes maar geen idee of haar humeur daar overdag ook mee te maken had. Beloofd nog wat dus voor komende week 😭🙈

2 maanden geleden

Onze dochter heeft hem 11 dagen geleden gehad (nog niks gehad) alleen eerste dagen moe. Maar ik las dat bijwerkingen ook pas na 11-21 dagen komen. Hier had het cb ons ook voor gewaarschuwd! Dus vanaf nu zou het wel kunnen.. dus hopen dat ze nergens last van krijgt.

2 maanden geleden

Misschien heb je hier ook nog wat aan!

2 maanden geleden

Reactie op Annemiekvd83

Owjee, onze dame heeft m gisteren gehad. Vandaag niet te genieten maar ze h ...
Ahh ja hier ook veel hoesten momenteel. Al neemt hij iedere week wel een virusje mee naar huis van de opvang 😵‍💫 Ik duim voor je dat je dochter er weinig last van gaat krijgen!

2 maanden geleden

Ahh ja hier ook veel hoesten momenteel. Al neemt hij iedere week wel een vi ...
Haha ja dat is waar, het is kan elke week raak zijn 🙈. Heb net de hele handel uit de kast getrokken om te zorgen dat ze iig niet vanwege het hoesten wakker wordt vnvnd (in bad, Diffuser aan, Luuf, Neusspray en hoestdrank 😅🙏)

2 maanden geleden

Ik zag net wel al een aantal rode bultjes op haar hoofd, maar lijkt me nogal snel als ze gisteren haar vaccinatie heeft gehad toch of niet?

2 maanden geleden

Reactie op Annemiekvd83

Ik zag net wel al een aantal rode bultjes op haar hoofd, maar lijkt me noga ...
Geen idee.. bij ons zei het CB na een week. Maar zal vast per kind weer verschillen

2 maanden geleden

Onze tweeling heeft vorige week de brm gehad, sinds vannacht, erg jengelig, dochter had koorts, leek vandaag weer beter maar wil nu niet slapen. Zoontje hele dag huilen en niet willen eten

2 maanden geleden

Mijn tweeling heeft hem 8 dagen geleden gehad en mijn dochtertje is al twee dagen niet te genieten. Veel huilen, slecht slapen, weinig eten, niet zichzelf. Niks te zien op haar lichaam, geen uitslag. Wel hoge koorts. Mijn zoon heeft (nog) nergens last van🥲

2 maanden geleden

Ergens fijn om herkenning te lezen, dan zal het echt aan het vaccin liggen. Maar natuurlijk erg vervelend voor iedereen en vooral voor de kleintjes. Tot nu toe al 3x wakker geworden en in slaap moeten helpen. Wordt een lange nacht vrees ik. Sterkte allemaal!

2 maanden geleden

Hier ook, vorige week vrijdag gehad en vandaag heel jengelig, moe, dus vroeg naar bed. Ik vond haar warm dus even temp gemeten 38.3. Dus pcm gegeven en lekker naar bed. Hopelijk een lekkere nacht en hopen dat ze zich morgen wat beter voelt.