51 Reacties
2 maanden geleden
Hier afgelopen maandag gehad en ook echt mega hangerig sinds gisteren. Vanochtend kregen mijn beide jongens er ook buikgriep bij 🫠. Dus 1 dreumes die hangerig en huilerig is van de prikjes, doorkomende kiezen en buikgriep heeft en nog een peuter met buikgriep.
Mag ik alweer werken? 😂
2 maanden geleden
Reactie op leonie2023
Hier ook, vorige week vrijdag gehad en vandaag heel jengelig, moe, dus vroe ...
Nou ze heeft hier vannacht 13,5uur achter elkaar door geslapen! Een recordje! Maar volgens mij voelt ze zich weer een stuk beter!
2 maanden geleden
Reactie op leonie2023
Nou ze heeft hier vannacht 13,5uur achter elkaar door geslapen! Een recordj ...
Wauw wat goed en fijn!! Hopelijk wij komende nacht ook.
Afgelopen nacht ieder uur wakker en nu ook hele tijd jengelig.. ook koorts inmiddels. Zo sneu🥲
2 maanden geleden
Mijn dochtertje heeft een nacht koorts gehad, toen we de koorts wel maar heel hangerig. Zoontje heeft geen koorts gehad maar heel jengelig, niet willen eten en drinken, slecht slapen. Vandaag dag 2 en lijkt alweer de goede kant op te gaan. Heb wel het idee dat ze allebei heel moe zijn
2 maanden geleden
Hier heeft hij een dag koorts gehad, en verder moe.
Kan van het vaccin zijn, of van de doorkomende kiezen, of van een ontstoken wondje, of van een virus, of.....
Inmiddels gaat het beter gelukkig!
2 maanden geleden
Nou ons meisje, vrijdag gevaccineerd, is al 2 dagen een gloeiend kooltjes, zo warm en koortsig is ze. Nu is ze ook snipverkouden, dus of het nu daarvan is of van de vaccinatie geen idee, maar hopelijk is dit het en zijn we niet nog een week bezig 🙈🙈🙈
2 maanden geleden
Reactie op Lissymom_
Mehh ik had die van ons zoontje uitgesteld want hij was al ziekjes maar als ...
Liever paar dagen hangerig dan de mazelen 😳
2 maanden geleden
Gaat inmiddels weer goed met ons zoontje! Uiteindelijk 2 dagen echt niet lekker geweest de hele dag. Paar moeilijke nachten gehad, maar het lijkt voorbij te zijn :)
één maand geleden
Reactie op Solanum
Gisteren de BMR + menigokokken ACWY gehad. BMR bijwerkingen duren nog wel e ...
Inmiddels 12 dagen na de prik. Zoontje zit onder de vlekjes maar voelt zich verder prima. Valt mij dus reuze mee :) Van de vlekjes heeft hij geen last en ze trekken vanzelf weg na een paar dagen. Hopelijk op tijd voor de fotograaf op het KDV 😜
één maand geleden
Bij ons had hij van alle vaccins last behalve de 14 maanden prik ons zoontje heeft deze 10 dagen geleden gehad weet ook niet of het nog kan komen??