51 Reacties

2 maanden geleden

Hier afgelopen maandag gehad en ook echt mega hangerig sinds gisteren. Vanochtend kregen mijn beide jongens er ook buikgriep bij 🫠. Dus 1 dreumes die hangerig en huilerig is van de prikjes, doorkomende kiezen en buikgriep heeft en nog een peuter met buikgriep. Mag ik alweer werken? 😂

2 maanden geleden

Kan gewoon even een paar dagen duren. Kan ook totaal niet gerelateerd zijn aan het vaccin maar aan doorkomende tandjes of een virus 😅

2 maanden geleden

Onze eerste is er enorm ziek (dubbele oorontsteking, keelontsteking, krentenbaard, verkouden, koorts meer dan een week lang) van geweest dus hou nog wel even mijn hart vast. Ze moet begin november

2 maanden geleden

Reactie op leonie2023

Hier ook, vorige week vrijdag gehad en vandaag heel jengelig, moe, dus vroe ...
Nou ze heeft hier vannacht 13,5uur achter elkaar door geslapen! Een recordje! Maar volgens mij voelt ze zich weer een stuk beter!

2 maanden geleden

Reactie op leonie2023

Nou ze heeft hier vannacht 13,5uur achter elkaar door geslapen! Een recordj ...
Wauw wat goed en fijn!! Hopelijk wij komende nacht ook. Afgelopen nacht ieder uur wakker en nu ook hele tijd jengelig.. ook koorts inmiddels. Zo sneu🥲

2 maanden geleden

Mehh ik had die van ons zoontje uitgesteld want hij was al ziekjes maar als ik deze reacties lees denk ik zal ik die hele vaccinatie gewoon niet doen maar ja dat is ook niet verantwoord

2 maanden geleden

Reactie op Lissymom_

Mehh ik had die van ons zoontje uitgesteld want hij was al ziekjes maar als ...
Waarom is dat niet verwantwoord dan?😉

2 maanden geleden

Mijn zoontje heeft 11okt de vaccinatie gehad en heeft nu al 4 dagen hoge koorts, eet en drinkt slecht en is hangerig met momenten hij speelt tussendoor wel. Zijn er moeders die dit herkennen en hoelang duurde bij jullie de koorts?

2 maanden geleden

Mijn dochtertje heeft een nacht koorts gehad, toen we de koorts wel maar heel hangerig. Zoontje heeft geen koorts gehad maar heel jengelig, niet willen eten en drinken, slecht slapen. Vandaag dag 2 en lijkt alweer de goede kant op te gaan. Heb wel het idee dat ze allebei heel moe zijn

2 maanden geleden

Hier heeft hij een dag koorts gehad, en verder moe. Kan van het vaccin zijn, of van de doorkomende kiezen, of van een ontstoken wondje, of van een virus, of..... Inmiddels gaat het beter gelukkig!

2 maanden geleden

Ik zie er nu al tegenop. Onze meid is met de vorige dood ziek geweest.. begin nov krijgt ze de 14 maanden prik. Vreselijk

2 maanden geleden

Vorige week woensdag vaccinatie gehad en sinds maandag niet te genieten en nauwelijks eten. Vanmorgen wel weer een boterham dus hopelijk zet de stijgende lijn door🤞🏼

2 maanden geleden

Nou ons meisje, vrijdag gevaccineerd, is al 2 dagen een gloeiend kooltjes, zo warm en koortsig is ze. Nu is ze ook snipverkouden, dus of het nu daarvan is of van de vaccinatie geen idee, maar hopelijk is dit het en zijn we niet nog een week bezig 🙈🙈🙈

2 maanden geleden

Reactie op Lissymom_

Mehh ik had die van ons zoontje uitgesteld want hij was al ziekjes maar als ...
Liever paar dagen hangerig dan de mazelen 😳

2 maanden geleden

Gisteren de BMR + menigokokken ACWY gehad. BMR bijwerkingen duren nog wel even voor ze opkomen. Van de MenACWY niet zoveel last, terwijl hij van de DKTP wel veel last had. Zoon is wat hangeriger en eet en drinkt iets minder, maar vrij van koorts en andere klachten.

2 maanden geleden

Inmiddels 15 dagen geleden dat ze de bmr vaccin heeft gehad, maar nog steeds geen rare bijwerkingen! Tuurlijk heeft ze een keer koorts gehad maar dat was het ook wel (hangerig na prikjes)

2 maanden geleden

Gaat inmiddels weer goed met ons zoontje! Uiteindelijk 2 dagen echt niet lekker geweest de hele dag. Paar moeilijke nachten gehad, maar het lijkt voorbij te zijn :)

één maand geleden

Reactie op Solanum

Gisteren de BMR + menigokokken ACWY gehad. BMR bijwerkingen duren nog wel e ...
Inmiddels 12 dagen na de prik. Zoontje zit onder de vlekjes maar voelt zich verder prima. Valt mij dus reuze mee :) Van de vlekjes heeft hij geen last en ze trekken vanzelf weg na een paar dagen. Hopelijk op tijd voor de fotograaf op het KDV 😜

één maand geleden

Inmiddels bijna een maand geleden, en ze heeft geen bijwerkingen gehad🌸🥰

één maand geleden

Bij ons had hij van alle vaccins last behalve de 14 maanden prik ons zoontje heeft deze 10 dagen geleden gehad weet ook niet of het nog kan komen??