51 Reacties
één maand geleden
Hallo!
Hoe lang heeft het bij jullie geduurd?
Onze zoon heeft woensdag de vaccinatie gehad en vanaf maandag is het mis. Hele gezicht rood en veel plekjes rondom de mond, koorts/bibberen, slecht slapen en alleen maar hangerig en huilerig. Gister zag ik ook allemaal bultjes op z’n benen/billen. Heel sneu!
één maand geleden
Reactie op Winterseline
Hallo!
Hoe lang heeft het bij jullie geduurd?
Onze zoon heeft woensdag de v ...
Bij ons bleek achteraf de uitslag helemaal niet van de prik te zijn, maar waterpokken. Dat heeft een weekje geduurd en het trekt nu langzaam weg. Begon ook als uitslag maar ontwikkelde zich door tot bultjes/blaasjes over het hele lichaam.
één maand geleden
Reactie op Solanum
Bij ons bleek achteraf de uitslag helemaal niet van de prik te zijn, maar w ...
Ah ja ik kreeg net een bericht van de opvang dat daar hand-voet-mond ziekte heerst. Dus nu vraag ik me af of dat het misschien is.. daar ook ervaring mee toevallig?
één maand geleden
Mijn dochtertje krijgt de bmr over 2 dagen. En over 12 dagen zitten we in het vliegtuig naar Thailand 😳 omg als ik dit had geweten... hoop echt dat ze er geen last van krijgt. Dat zou heel sneu ziek in het vliegtuig en in een ander land..
één maand geleden
Reactie op bluerobin
Ik wil geen nieuwe topic openen:
Oef wij zitten er nu pas in. Al een week ...
Ik herken dit van andere momenten dan na de prik haha. Voor de prik is hij twee weken rommelig geweest in eten en slapen en veel hangen. Daarna kon hij ineens stapjes zetten en probeert nu zelf los te gaan staan.
Hij heeft van de prik alleen na 12 dagen 1 dag koorts en wat uitslag gehad op buik en benen. Qua gedrag niks gemerkt.
één maand geleden
Reactie op bluerobin
Ik wil geen nieuwe topic openen:
Oef wij zitten er nu pas in. Al een week ...
Ik durf het bijna niet te zeggen maar bij ons zeker 4 weken, en nu al 2 weken aan de beterende hand maar nog steeds niet helemaal daar vermoed ik, ze is nog steeds vaak wakker snachts, eet en drinkt overdag weer meer maar avondeten slaat ze nog steeds over en nog steeds erg eenkennig en hangerig. Zijn dus al bijna 6 weken bezig 😫🥺🙈