7 Reacties

13 dagen geleden

Hoe denk je dat je kindje zich voelt? Wat zou je zelf het liefste doen wanneer je je zo zou voelen? Aan de beterende hand zijn is een breed begrip. Is er evt iemand die een dagje in rust kan oppassen? Kun je misschien thuis werken? Zolang je kindje zich nog belabberd voelt, koorts heeft zou ik hem niet naar kdv laten gaan (met koorts mag ook niet eens). Wanneer hij wel blij wordt van de juffen en kinderen om zich heen kan hij prima gaan

13 dagen geleden

Uit ervaring zou ik voor nog een dag rust kiezen, je loopt anders het risico dat je kleine weer terug valt en het uiteindelijk langer duurt. Mijn twee oudste heb ik zo vaak in deze situatie gezeten 😢 nu bij de tweeling gelukkig thuismama ! Beterschap met de kleine🍀

13 dagen geleden

Reactie op twinlife

Uit ervaring zou ik voor nog een dag rust kiezen, je loopt anders het risic ...
Oh en een tip, je schrijft dat werk voor gaat maar om makkelijker keuzes te maken deed ik dat juist andersom maar ik had financieel de luxe daarvoor, ik ken natuurlijk jou situatie niet maar soms maken we werk te belangrijk ten koste van de kids. Dit zeg ik omdat ik het bij de eerste zo heb gedaan, bij de tweede realiseerde ik me meer dat hij voor moest gaan (huilde ontzettend bij het wegbrengen en was zo zielig dat elke ochtend weer mijn hart brak en ik huilend naar werk ging) maar je leert er wel van, daarom ben ik nu ook de eerste drie jaar van de tweeling thuis 😊 Maar als je kiest, werk gaat voor of kind gaat voor dan worden de keuzes al makkelijker, succes ermee arme mama! Valt niet mee😢

13 dagen geleden

In deze situatie zou bij ons mijn werk pech hebben. Het eerste jaar is altijd aanpoten met ziekte van baby's en werk. Het heeft me zojuist mijn werk gekost, helaas voor mijn werk gaat bij mij mijn kind altijd voor! Hopelijk is hij snel weer beter ☘️

13 dagen geleden

Je baby gaat voor. Als je hem naar de opvang brengt kan hij juist nog zieker worden. Zou hem/haar eerst goed laten uitzieken, werk moet maar wachten

12 dagen geleden

Bedankt voor alle reacties! Ik heb hem gevolgd; hij sliep goed, dronk goed, kwam tot spelen dus heb hem vanmorgen gebracht; een prima dag, om 18:30 u naar bed, niks aan de hand! Les voor mij: volg je kind!

12 dagen geleden

Reactie op MoedervanM

Bedankt voor alle reacties! Ik heb hem gevolgd; hij sliep goed, dronk goed, ...
Goed gedaan, je kind volgen is altijd goed in zulke dingen. Kinderen kunnen echt van ene op andere moment beter zijn