1021 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op MBBor
Klaagmoment van het vorige topic kan voor een deel teruggenomen worden❤
Ma ...
😂😂😂💪🏻💪🏻 verstandige keuze van hem
2 jaar geleden
Ik heb een zwangerschapsshoot gedaan en ik denk dat de fotograaf striae niet mooi vind.... de foto's zijn zo bewerkt dat mijn buik er niet meer uit ziet als mijn buik. Lijkt wel een neppe barbie buik, zitten geen poriën niets op. 😓
2 jaar geleden
Reactie op Lisaenfabian
Ik heb een zwangerschapsshoot gedaan en ik denk dat de fotograaf striae nie ...
Oh wat jammer
Zal wel met het mode ideaal te maken hebben van tegenwoordig 🤷🏼♀️😵💫
2 jaar geleden
Reactie op 19minimo86
Oh wat jammer
Zal wel met het mode ideaal te maken hebben van tegenwoordi ...
Ik vind het ook nogal heftig om iemand zijn lichaam zo te bewerken. Ik heb namelijk geen moeite met de striae. Het verteld het verhaal van het krijgen van onze kinderen.
2 jaar geleden
Reactie op Febbaby1
Oh herkenbaar dit! Heel blij met mijn foto's, maar heb ze wel nog een keer ...
Ik heb inderdaad hetzelfde gedaan. Ik kon er gewoon niet naar kijken.

2 jaar geleden
Reactie op Lisaenfabian
Ik vind het ook nogal heftig om iemand zijn lichaam zo te bewerken. Ik heb ...
Dat iemand dat ongevraagd, automatisch zo bewerkt vind ik ook erg ver gaan ja...
2 jaar geleden
Reactie op Lisaenfabian
Ik vind het ook nogal heftig om iemand zijn lichaam zo te bewerken. Ik heb ...
Afhankelijk van wat er is afgesproken & besproken tijdens de shoot wel. Lieve foto die je deelde, leuke herinnering!
Ik wist wel dat er iets bewerkt zou worden, maar nu was ik mijzelf gewoon niet meer.
2 jaar geleden
Zit je met je prematuur meisje op een kamer in het ziekenhuis en wordt je gewaarschuwd voor niet te veel prikkels en lawaai. Ben heel dankbaar dat ze bij ons is maar ondertussen bouwwerkzaamheden (flinke boorgeluiden) verdieping onder ons en kwamen er alleen vanochtend al meer dan 10 verschillende mensen de kamer in en uit lopen.. 🙄😮💨 Soms krijg je 10x hetzelfde te horen en soms 10x totaal verschillende dingen. Verwachting is dat we hier nog wel een paar weekjes zijn..😬 Oh.. en die hormonen erbij! 🎉
2 jaar geleden
Bah! Ik ben opeens écht onwijs moe en diarree. Hopelijk word ik niet nu nog even ziek ☹️
2 jaar geleden
Zucht haha bepaalde adres etiketten werden blijkbaar dubbel weergegeven in m’n telefoon dus zeg maar 20 geboorte kaartjes te veel besteld 🥲😅
2 jaar geleden
Even van me afschrijven…..
Ik krijg op 17 aug een keizersnede. Ben nu enorm gestresst, omdat mijn opa met hartfalen en infecties in het ziekenhuis ligt. Waarschijnlijk is dit ook zijn laatste fase. En zal hij het niet lang volhouden. Ik heb hierdoor korte nachten omdat ik bij elk telefoongeluidje wakker word. Ik kan het helaas niet op stil zetten aangezien het ziekenhuis anoniem belt en het anders niet door het niet storen modus heen komt.
Ik ben echt toe aan een goede nacht rust maar heb hier geen handvaten voor. Sinds gisteren heb ik ook enorm last van menstruatie achtige krampen en vooral veel harde buiken.
Ik ben een beetje ten einde raad merk ik. Aan de ene kant ben ik blij dat het al redelijk snel 17 aug is, maar aan de andere kant toch somber om het feit dat er een mogelijke sterfte geval zal zijn.
2 jaar geleden
Reactie op AEP
Zit je met je prematuur meisje op een kamer in het ziekenhuis en wordt je g ...
Vreselijk! Hier gisteren ook, lag op een verloskamer begint het plafond te lekker met roest water 😅 ook het hele ziekenhuis in de stijgers en mensen die in en uit blijven lopen terwijl je op je ademhaling probeert te letten.
2 jaar geleden
Reactie op Shawi
Ik krijg op 17 aug een keizersnede. Ben nu enor ...
Wat heftig, die combinatie van emoties lijkt me heel ingewikkeld.
Even praktisch wat betreft telefoon geluid, je kan apart het geluid van alle meldingen uit zetten en alleen het geluid als je gebeld wordt aan. Als je dat niet kan vinde: 's nachts internet en wifi uit, dan krijg je ook alleen geluid van sms of telefoontje
2 jaar geleden
Reactie op AEP
Zit je met je prematuur meisje op een kamer in het ziekenhuis en wordt je g ...
Ohh wij hadden dit met onze eerste en tijdens de bevalling, echt top. Hopelijk gaat het goed met haar en mogen jullie snel naar huis! Tot die tijd veel samen zijn, aanraking als dat kan. In ieder geval dikke knuffel voor jullie 🧡
2 jaar geleden
Reactie op Shawi
Ik krijg op 17 aug een keizersnede. Ben nu enor ...
Pff wat pittig zeg. Dikke knuffel! 🧡