3 Reacties

14 dagen geleden

Onze oudste heeft ook een periode gehad waarin ze altijd heel verdrietig wakker werd uit haar middagdutje, alsof ze heel naar aan het dromen was of zo. Daar is ze na een tijd gewoon overheen gegroeid. Duurde dan echt een halfuur of zo tot ze zich echt weer 'normaal' en vrolijker voelde. Zo naar was dat altijd, ik heb nooit uitgevonden waar het vandaan kwam maar wel ook van vrienden om ons heen gehoord dat hun kindjes dat ook een tijd hadden rond die leeftijd. Ik dacht dat het iets te maken had met wakker worden op een verkeerd moment in de slaapcyclus of zoiets

14 dagen geleden

Ik herken wat je schrijft, of het nu de nacht slaap of dag dutje is. Mijn kindje is denk ik op 2 handen tellen vrolijk wakker geworden in zijn leven. Ik ben benieuwd naar andere bevindingen. Ons kindje is wel altijd een lastige slaper geweest in de zin van lastig in slaap vallen en wakker zijn snachts. Slaapt wel regelmatig een nacht door. En zelfstandig in slaap vallen kan ze bij andere prima en bij ons ook tot 13 maanden. Daarna moesten we erbij zitten. Wat we nu dan dus ook doen.

13 dagen geleden

De mijne wordt altijd huilend/krijsend wakker🤭 hij laat zich gewoon horen als hij uitgeslapen is denk ik dan.. aard van het beestje? Als hij uit bed is, is hij ook wel gelijk stil hoor.