676 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Nurse23

Ik zit in hetzelfde schuitje! Hier de echo op 13 december, wou deze keer n ...
Dankjewel! Jij ook heel veel succes! 🍀 laten we hopen dat alles goed mag zijn mama's 🥰

één jaar geleden

Hoi allemaal, ik ben nieuw hier. Wat leuk om jullie verhalen allemaal te lezen. Ik had gisterochtend voor het eerst een positieve test in handen! Ben nu 4w2d volgens mijn eigen berekening. Heb over 3 weken (16 december) een eerste echo ingepland. Zo spannend!

één jaar geleden

Reactie op Dyonvdp

Snap precies wat je bedoeld. Ik heb nu de echo met 7+4 ingepland. Ik kon we ...
Dankjewel💖

één jaar geleden

Reactie op Boterbloempje95

Hoi allemaal, ik ben nieuw hier. Wat leuk om jullie verhalen allemaal te le ...
Welkom!❤

één jaar geleden

Reactie op tangens001

Hier 21 december eerste echo. Super spannend! Eerste echo (en zwangerschap) ...
Hier ook 21 december eerste echo (ook miskraam gehad) wij hebben al 2 gezonde kinderen. Zo zwanger en een makkelijke en onbezorgde zwangerschap. Na een miskraam toch wel wat onzekerder geworden. Als alles 21 december goed ik kan ik het hopelijk los laten en echt genieten

één jaar geleden

Reactie op Sandraz21

Hier ook 21 december eerste echo (ook miskraam gehad) wij hebben al 2 gezon ...
Oeh spannend ! Ik hoop dat je een prachtige echo krijgt ! 🤞

één jaar geleden

Reactie op tangens001

Oeh spannend ! Ik hoop dat je een prachtige echo krijgt ! 🤞
Ik hoop jij ook ☺️ wachten duurt alleen zoooo lang 😓

één jaar geleden

Reactie op Sandraz21

Ik hoop jij ook ☺️ wachten duurt alleen zoooo lang 😓
Jaaa echt hè!! En na die 8 weken echo nog 4 weken onzeker. Ik vind dat dus zo lastig ! Je wilt mega blij zijn en dromen over de toekomst, maar er kan nog zo veel mis gaan. 🥴 Ondertussen wel elke dag misselijk hier en overgeven dus weten dat het het waard is is op zich ook wel welkom haha. Verder wel ontzettend dankbaar hoor ! 🙏❤️

één jaar geleden

Reactie op Mini Roos

Moet je ook iets voorbereiden voor de echo?
Vaak maken ze een inwendige (vaginale) echo ipv op de buik. Wel iets om rekening mee te houden, ik schrok daar de eerste keer nogal van want ik wist het niet.

één jaar geleden

Reactie op Mini Roos

Moet je ook iets voorbereiden voor de echo?
Afhankelijk van met hoeveel weken je hem krijgt. Ik kreeg hem met 8 weken en toen was een volle blaas genoeg. Als ze hem niet goed in beeld kunnen brengen is het inderdaad vaak een vaginale echo

één jaar geleden

Ik heb nog nooit een inwendige echo gehad ook niet met 8 weken. Weet niet of het met de apparatuur heeft te maken. Ze vertelde mij dat als je wat voller bent de kans op inwendige echo wel groter is. Denk dat het per verloskundige en per apparatuur verschild.

één jaar geleden

Hoi allemaal, ik heb gisteren positief getest 😍 zo blij, ik ben gelijk aan het rekenen gegaan en als het goed is komt de uitgerekende datum op 2 augustus 2023. Gisteren gelijk ingeschreven bij de verloskundige, we willen nog even wachten met vertellen tot na de echo. Hoe groot is de kans dat dit nog voor de kerst gaat gebeuren? Kan het bijv ook te druk zijn waardoor die echo pas later is? Op hun site hebben ze het over 7 weken… Zou natuurlijk erg leuk zijn om het met kerst te vertellen.. of al iets eerder aan de echte naasten. 🥰

één jaar geleden

10 dec mogen wij voor vroege echo ivm bloedverlies afgelopen week ivm zekerheid

één jaar geleden

Reactie op happygirl1090

10 dec mogen wij voor vroege echo ivm bloedverlies afgelopen week ivm zeker ...
Spannend! Sterkte ! 🍀🤞

één jaar geleden

Gisteren positieve test in handen van ons derde kindjes, Morgen bellen naar de verloskundige. Ben heel benieuwd wanneer we mogen. Volgens de pre mom app ben ik nu 4 weken en 4 dagen. Zo spannend allemaal!

één jaar geleden

Reactie op JanuariBaby24

Hoi allemaal, ik heb gisteren positief getest 😍 zo blij, ik ben gelijk aan ...
Ik heb direct na de digitale test die 1-2 weken zei meteen de vk gebeld. Die vertelde dat het erg druk is, heb mijn 1e echo op 23 december.. Ben dan 7+3 weken zwanger. Zou dus wel z.s.m. contact opnemen. 😘

één jaar geleden

Ik ben vandaag gebeld door het echo centrum. Ik heb mijn eerste echo op 21 december. Ben nu 4 weken en 4 dagen. Zo spannend!

één jaar geleden

Reactie op happygirl1090

10 dec mogen wij voor vroege echo ivm bloedverlies afgelopen week ivm zeker ...
Dank je wel ,ik was klaar mee bloeden twee dagen maar vlies nu weer bruinbloed of afscheiding wordt er onzeker van

één jaar geleden

Hier 23 december een eerste echo. Dit wordt ons tweede kindje. We hebben al een dochter van twee. Momenteel 4+1 weken.

één jaar geleden

Reactie op -CVS

Ik heb direct na de digitale test die 1-2 weken zei meteen de vk gebeld. Di ...
Dankje! Heb contact opgenomen moet eventjes wachten, ik ben denk ik een weekje verder dan jij dus moet wel lukken voor de kerst hoop ik dan! Als het niet te druk is…