511 Reacties

één jaar geleden

Ik ben 21+ 2 vandaag en vanmorgen heb ik mij weer eens gewogen. 2.5 kilo aangekomen t.o.v mijn begingewicht.

één jaar geleden

20 weken en -2 tot -4 kg😅🫣 afhankelijk van wat ik als startgewicht reken (niet regelmatig gewogen, dus beetje gokken) Nou heb ik ook wel net buikgriep oid gehad dus compleet leeg en 2 dagen amper wat gegeten 😅

één jaar geleden

16+5 weken en +4,5 kilo

één jaar geleden

Zijn zeker richtlijnen voor, kun je ook met je vk bespreken wat zij ervan verwacht gemiddeld gezien voor jouw postuur en startgewicht /bmi. Deze link van de 24Baby app heeft ook een calculator. Maar is natuurlijk per persoon verschillend dus zou gewoon met je vk bespreken als je er onzeker over bent

één jaar geleden

18+1 en ben iets lichter als voor mijn zwangerschap.

één jaar geleden

Met 19 weken +7.3 kg

één jaar geleden

17 weken en -5 kilo

één jaar geleden

Vandaag 19+2, tot nu toe 1,7 kilo aangekomen. Zolang de kleine groeit en mn buik groter wordt, vind ik het allemaal wel prima haha

één jaar geleden

19 weken +5kg. Tijdens mijn vorige zwangerschap kwam ik 18 kilo aan.

één jaar geleden

19 weken en 4 kilo aangekomen.

één jaar geleden

Hier gaat het opeens hard... +6 kg bij ruim 17w. Buik begint nu ook echt te 'ploppen'😀

één jaar geleden

5-6 kilo met 19 weken

één jaar geleden

19 wkn en nu 1 kg bij gekomen ;) zal nu wel harder gaan vermoed ik. In de vorige 2 zwangerschappen ben ik 10 kg aangekomen.

één jaar geleden

21 weken en 6,5kg erbij

één jaar geleden

Ruim 18 weken 5.6 kg erbij 💪🏽

één jaar geleden

18 weken en 2,8 kilo erbij

één jaar geleden

19 weken +5kg

één jaar geleden

21+3 weken, +1kg (wel heel misselijk geweest in t eerste trimester)

één jaar geleden

19+6 en ik ben nu 100 gram aangekomen🤷🏼‍♀️. Mijn BMI was ook te hoog (27), maar ben in de eerste weken eerst bijna 3 kilo afgevallen. Niet door misselijkheid, maar gewoon door minder snoepen 🤭.