122 Reacties

één jaar geleden

Ik zie weinig anderen met de nuna 3 in 1, daar snap ik niets van want hij is fantastisch bij onze levensstijl: we gaan graag het bos in en hij gaat goed op ruwe paden én hij kan heel hoog voor mijn lange man. Veel opberg ruimte en zometeen kan baby 2 er bij op, dan moet kindje 1 een verdieping omlaag.

één jaar geleden

Reactie op bbgvjfvnb

Ik zie weinig anderen met de nuna 3 in 1, daar snap ik niets van want hij i ...
Ik snap het wel, vind het een vreselijk zware lompe kinderwagen. Heb altijd ruzie met de gordels en het zitje kan niet echt rechtop. Met 2 kindjes ben je de boodschappenmand kwijt. Ook vind ik hem echt lelijk😂 maar mijn lange vriend wilde hem persee.

één jaar geleden

Ik snap het wel, vind het een vreselijk zware lompe kinderwagen. Heb altijd ...
Haha, ja hij is wel lomp. Dat klopt🤷🏻‍♀️ maar alle zonneschermen en handigheidjes vind ik heerlijk.

één jaar geleden

Nou ik kan je slecht helpen. Wij hebben een mutsy nio, en die is echt fantastisch. Super makkelijk wielen eraf te klikken voor een kleine auto, rijd heel soepel en geschikt voor lange mensen (ik 1.74 en man 1.94) Helaaaas is mutsy failliet gegaan 😅 Ik moet zelf echt nog even zoeken naar een meerijdplankje die op deze wagen past, dochter is 2j en 3m als ik ben uitgerekend. Loopt graag en als een speer, maar geeft nu nog duidelijk aan dat ze af en toe wilt zitten.

één jaar geleden

Reactie op Danithi

Nou ik kan je slecht helpen. Wij hebben een mutsy nio, en die is echt fanta ...
Mutsy heeft een tijdje terug toch een doorstart gemaakt... Ik heb ook de Nio. Beste wagen ever!

één jaar geleden

Wij zagen deze week de Joolz Geo3 in Woodland green, een speciale editie met luchtbanden die goed op ieder terrein kan. Ook de kleur vinden wij heel mooi en hij reed soepel met goede vering! Kregen als tip ook naar de Nuna te kijken dan heb je van die sets met ook een 360 graden base voor in de auto met autostoel in dezelfde kleur 🥰 Nuna autostoel is de lichtste qua gewicht in z’n soort ook niet onbelangrijk

één jaar geleden

Easywalker Harvey 3! Wat een top wagen is dit. Gebruiken heb iedere dag voor onze jongen van inmiddels 9 maanden. En straks om te bouwen naar duo wagen middels een adapter set.

één jaar geleden

Reactie op Szannn

Mutsy heeft een tijdje terug toch een doorstart gemaakt... Ik heb ook de N ...
Dat klopt inderdaad, ze zijn overgenomen.

één jaar geleden

Reactie op Olliemollie

Dat klopt inderdaad, ze zijn overgenomen.
Echt? Hoe heet het nu dan, want de website is helaas weg? Dan ga ik daar kijken voor een meerijdplankje

één jaar geleden

Wij hebben de dubatti en zijn er erg over te spreken. Licht, compact, en rijdt heel soepel. Ook leuk dat je hem helemaal zelf kunt personaliseren.

één jaar geleden

Reactie op Danithi

Echt? Hoe heet het nu dan, want de website is helaas weg? Dan ga ik daar k ...
https://retailtrends.nl/news/67711/kinderwagenmerk-mutsy-na-overname-terug-op-de-markt-nbsp Denk nog steeds mutsy maar mss kost het tijd het weer in de markt te zetten?

één jaar geleden

Wij hebben zelf een Thule sleek. Heel erg te spreken over deze wagen. Hadden toen een pakket (2jaar terug) waar alles bij zat, voetenzak, regenhoezen voor 740 euro, was toen speciale aanbieding. Voor de tweede gaan we deze zeker weer gebruiken.

één jaar geleden

Wij hebben een tweedehandse Nuna kinderwagen, 3 in 1. Bevalt echt ontzettend goed.

één jaar geleden

Wij gebruiken nu de mutsy evo en hebben de joolz geo met duoset besteld, omdat ons zoontje ongeveer een jaar zal zijn bij de geboorte van zijn kleine broertje/zusje. We hebben de bestelling wel geplaatst met dat we het kunnen annuleren mocht het mis gaan

één jaar geleden

Wij hebben ook de uppababy Vista gekocht bij de geboorte van onze dochter. Deze kun je namelijk ook als duo-wagen gebruiken😊

één jaar geleden

Reactie op Olliemollie

Ik wil heel graag de Joolz day+ 😍 en dan de special edition. Nog even een ...
Deze wil ik ook😍

één jaar geleden

Wij hebben een easywalker harvey 3, deze gaan we uitbreiden na een duo wagen.

één jaar geleden

Wij hebben nu een joolz Geo 2 marvellous green, super fijn. Maar wil toch een duo wagen zodat ze naast elkaar zitten/liggen. Dus de Joolz met pijn in m’n hart op marktplaats 😢

één jaar geleden

Reactie op Died23

Wij hebben ook de uppababy Vista gekocht bij de geboorte van onze dochter. ...
Deze hebben wij ook, om exact dezelfde reden.

één jaar geleden

Wij hebben voor ons zoontje cybex talos s maar gaan deze verkopen en bugaboo donkey duo wagen kopen. Als de baby geboren word is me zoontje net 2 of bijna 2