1055 Reacties
3 jaar geleden
Vandaag extra groeiecho gehad. Kleine volgt de curve, dus voor nu goed nieuws🥳
3 jaar geleden
Reactie op Hannelore13
Vandaag extra groeiecho gehad. Kleine volgt de curve, dus voor nu goed nieu ...
Fijn om te horen.
3 jaar geleden
Reactie op Nana-s
Ja.. mijn zoontje wil ook door mij continu opgetild worden. Maar ik til hem ...
Hier ook een dochter die nog wel eens graag getild wilt worden.🙈 wij leggen ook aan haar uit dat mama niet kan tillen omdat haar zusje in de buik zit en papa haar wel kan tillen. Nu zegt ze uit haar zelf al dat mama niet kan tillen en papa wel.🤭 vind het soms wel lastig dat ik haar dan niet altijd op een manier kan troosten zoals ik zou willen. Voel me dan zo schuldig naar haar toe
3 jaar geleden
Hier ook een zoontje van 14 maanden, van ongeveer 10kg. Die moet toch getild worden. Maar vind dit wel makkelijker tillen dan een boodschappen krat omdat hij mee helpt als je hem op tilt.
3 jaar geleden
Ik was wat aan het zoeken over baby's en zomer..
Ik vond dit linkje.. Best interessant om te lezen! 🙈
https://www.naviva.nl/antwoord-en-advies/veiligheid/warm-weer/
3 jaar geleden
Kwaaltje numer 283749
Als ik van stilstand ga wandelen/lopen krijg ik een steek in de zijkant van mijn buik. Het is net zo'n steek als dat je soms hebt met hardlopen. Alleen deze steek zit altijd op dezelfde plek, rechts aan de zijkant thv navel, en wordt vaak zo hevig dat ik moet stoppen met lopen of tegendruk moet geven. Zodra ik ga zitten, trekt het weg 🤷🏼♀️
Herkenbaar? Iemand? 😅
3 jaar geleden
Reactie op Lisa1993xxx
Kwaaltje numer 283749
Als ik van stilstand ga wandelen/lopen krijg ik een s ...
Ja dit heb ik ook! Na zo'n 300 meter wandelen begint het bij mij. Heel vervelend. Volgens de verloskundige is dit bandenpijn die ontstaat bij beweging. En komt door een groeispurt van de baarmoeder. Kan geen kwaad, je kan er niks mee forceren volgens haar. Blijven bewegen, desnoods in kleine stukjes.
3 jaar geleden
Reactie op Lisa1993xxx
Kwaaltje numer 283749
Als ik van stilstand ga wandelen/lopen krijg ik een s ...
Bandenpijn waarschijnlijk, zeker herkenbaar. Niet te abrupt bewegen, maar wel blijven bewegen, is het enige wat je kunt doen. Maar die balans vind ik zelf ook best moeilijk.
3 jaar geleden
Reactie op Lynniie
Dacht ik van de misselijkheid af te zijn, is het er weer 😵💫 (25.6) Ik he ...
Ooh ja wat een ellende hé...😅 als ik in bed lig dan voel ik het letterlijk mijn longen in lopen. Echt verschrikkelijk. Dus rennie is mijn beste vriend op dit moment en in de ochtend omeprazol.🤭