1055 Reacties

3 jaar geleden

Vandaag extra groeiecho gehad. Kleine volgt de curve, dus voor nu goed nieuws🥳

3 jaar geleden

Reactie op Hannelore13

Vandaag extra groeiecho gehad. Kleine volgt de curve, dus voor nu goed nieu ...
Fijn om te horen.

3 jaar geleden

Ja.. mijn zoontje wil ook door mij continu opgetild worden. Maar ik til hem zelden op. Leggen uit dat ik hem niet kan tillen 🙈 is wel heel moeilijk... Ik merk echt dat ik last krijgt van mijn bekken als ik hem til dus dat werkt wel 😅

3 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Ja.. mijn zoontje wil ook door mij continu opgetild worden. Maar ik til hem ...
Hier ook een dochter die nog wel eens graag getild wilt worden.🙈 wij leggen ook aan haar uit dat mama niet kan tillen omdat haar zusje in de buik zit en papa haar wel kan tillen. Nu zegt ze uit haar zelf al dat mama niet kan tillen en papa wel.🤭 vind het soms wel lastig dat ik haar dan niet altijd op een manier kan troosten zoals ik zou willen. Voel me dan zo schuldig naar haar toe

3 jaar geleden

Hier een zoontje van 9 maanden en ruim 10KG. Merk dat het me wel lukt maar niet voor hele afstanden. Nu toch ook maar de buggy in huis gehaald om van huis naar auto te gaan 🙈

3 jaar geleden

Hier ook een zoontje van 14 maanden, van ongeveer 10kg. Die moet toch getild worden. Maar vind dit wel makkelijker tillen dan een boodschappen krat omdat hij mee helpt als je hem op tilt.

3 jaar geleden

Reactie op chelle92

Hier ook een dochter die nog wel eens graag getild wilt worden.🙈 wij legge ...
Heel herkenbaar. Ook met meegaan met spelen zoals voetballen, rennen, klimrekken enzo

3 jaar geleden

Ik was wat aan het zoeken over baby's en zomer.. Ik vond dit linkje.. Best interessant om te lezen! 🙈 https://www.naviva.nl/antwoord-en-advies/veiligheid/warm-weer/

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Ik was wat aan het zoeken over baby's en zomer.. Ik vond dit linkje.. Best ...
Jah zeker interessant

3 jaar geleden

Kwaaltje numer 283749 Als ik van stilstand ga wandelen/lopen krijg ik een steek in de zijkant van mijn buik. Het is net zo'n steek als dat je soms hebt met hardlopen. Alleen deze steek zit altijd op dezelfde plek, rechts aan de zijkant thv navel, en wordt vaak zo hevig dat ik moet stoppen met lopen of tegendruk moet geven. Zodra ik ga zitten, trekt het weg 🤷🏼‍♀️ Herkenbaar? Iemand? 😅

3 jaar geleden

Reactie op Lisa1993xxx

Kwaaltje numer 283749 Als ik van stilstand ga wandelen/lopen krijg ik een s ...
Ja dit heb ik ook! Na zo'n 300 meter wandelen begint het bij mij. Heel vervelend. Volgens de verloskundige is dit bandenpijn die ontstaat bij beweging. En komt door een groeispurt van de baarmoeder. Kan geen kwaad, je kan er niks mee forceren volgens haar. Blijven bewegen, desnoods in kleine stukjes.

3 jaar geleden

Reactie op Lisa1993xxx

Kwaaltje numer 283749 Als ik van stilstand ga wandelen/lopen krijg ik een s ...
Bandenpijn waarschijnlijk, zeker herkenbaar. Niet te abrupt bewegen, maar wel blijven bewegen, is het enige wat je kunt doen. Maar die balans vind ik zelf ook best moeilijk.

3 jaar geleden

Dacht ik van de misselijkheid af te zijn, is het er weer 😵‍💫 (25.6) Ik heb echt de hele tijd een brok in mijn keel, iemand een gouden tip hiervoor? 😅

3 jaar geleden

Reactie op Lynniie

Dacht ik van de misselijkheid af te zijn, is het er weer 😵‍💫 (25.6) Ik he ...
Dat is maagzuur. Antagel werkt perfect.

3 jaar geleden

Reactie op Lynniie

Dacht ik van de misselijkheid af te zijn, is het er weer 😵‍💫 (25.6) Ik he ...
Ooh ja wat een ellende hé...😅 als ik in bed lig dan voel ik het letterlijk mijn longen in lopen. Echt verschrikkelijk. Dus rennie is mijn beste vriend op dit moment en in de ochtend omeprazol.🤭

3 jaar geleden

Reactie op chelle92

Ooh ja wat een ellende hé...😅 als ik in bed lig dan voel ik het letterlijk ...
Ja echt ellende idd 🫣 Ik dus ook, kan er gewoon niet van slapen. Ik ga het uitproberen dankje!

3 jaar geleden

Pfff zaterdag de hele dag in de weer geweest met boodschappen halen en een taart maken. Moet het gister en ben bang vandaag ook bezuren. Man man man wat doet mijn rug en buik zeer 😅 Niet meer gewend en extra zwaar om nu een groot gedeelte van de dag te staan ben ik bang 😟

3 jaar geleden

Reactie op Bloesem

Pfff zaterdag de hele dag in de weer geweest met boodschappen halen en een ...
Dan lekker en stoel opzoeken, 😂😊😋

3 jaar geleden

Reactie op Bloesem

Pfff zaterdag de hele dag in de weer geweest met boodschappen halen en een ...
Zeker doen een stoel pakken 😜

3 jaar geleden

Reactie op Aardbei2

Dat is maagzuur. Antagel werkt perfect.
Bij mijn helpt de gaviscon duo goed 🙏 zo blij mee. Heb soms dagen geen last van maagzuur. Kan ook zijn dat de kleine weer aan het dalen is?! Weet niet wat mijn buik (baarmoeder) allemaal aan het doen is hahaha