1282 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op chelle92
Vandaag ga ik ingeleid worden. Ik vind het zo spannend he.🥺 Ben zo enorm z ...
Succes! Op naar een mooie ontmoeting
3 jaar geleden
Reactie op kay1992
hier rommeld het al 2 weken maar er gebeurt maar niks. hoop echt stiekem no ...
Je eerste kindje?
Die komen gemiddeld 10 dagen na uitgerekende datum (bij gezonde zwangerschap, zonder ingrijpen).
Over de hele linie is bij 40.5 zo'n 50%van de zwangeren bevallen.
Rommelen is heel vervelend en kan enorm uitputten. Als je het niet trekt kun je overleggen met je verloskundige. En verder is acceptatie het beste denk ik.
Succes! Ik hoop voor je dat je je kleintje snel in je armen hebt, want het kan natuurlijk wel doorzetten!
3 jaar geleden
Reactie op chelle92
Veel succes🍀
3 jaar geleden
Mijn zoontje van 1,5 denkt vandaag even goed om me haha ik schrik net om half 10 wakker omdat ik hem hoor, maar hij is gewoon weer verder gaan slapen. Dus nu 10:15 slaapt hij nog steeds. Is er om 19:30 in gegaan gisteren. Is altijd al een slaapkop, maar dit was wel even heel lekker, aangezien ik gisteren echt moe was de hele dag😅
3 jaar geleden
Reactie op chelle92
Veel succes 💕
3 jaar geleden
Reactie op kay1992
hier rommeld het al 2 weken maar er gebeurt maar niks. hoop echt stiekem no ...
Nog even geduld hebben. De kleine meld zich vanzelf dat ze echt wil komen.
3 jaar geleden
Reactie op chelle92
Geef dit aan in het ziekenhuis en probeer te ontspannen. Meeste artsen houden dan rekening met je en nemen meer tijd.
Hopelijk mag je de kleine snel in de armen hebben.
3 jaar geleden
Gisteravond VK gebeld omdat ik de hele dag geen leven had gevoeld of me in ieder geval niet kon herinneren hoe laat ik hem voor het laatst had gevoeld. Thuis was er een goede hartslag te horen. Maar omdat ik soms krampen heb wilde ze toch de oorzaak van het minder/niet voelen weten. Hup naar het ziekenhuis na 11 uur ‘s avonds. Ze waren daar zo lief, een half uur aan de CTG, daarop waren regelmatig harde buiken te zien (maar een paar voelde ik) en de hartslag van de baby was goed. Na de CTG bewoog de baby weer heel veel en zag je mijn buik bewegen. Ook nog een echo gehad en alles is goed. Waarom moet hij ons zo bang maken.
Op de terugweg en thuis leek het wel een feestje in mijn buik. Zo veel bewoog hij en ook dat het bij mij pijn doet
3 jaar geleden
heb gisteren strippoging geprobeerd maar helaaaas geen ontsluiting, heb wel heledag gebloed van het toucheren en werd 03.00 in de nacht wakker met menstruatie krampen met een druk bij m’n vagina, morgen 2e strippoging proberen id ochtend hoop dat ik nu wel minstens een cm ontsluiting heb 🙃
3 jaar geleden
Reactie op Maas629
Zijn bij jullie de bewegingen inmiddels ook zo pijnlijk? Ik vind het heel f ...
Inmiddels heb ik al gekneusde ribben en blauwe plekken op de buik. Het doet al weken pijn en het doet steeds meer pijn.