289 Reacties

5 maanden geleden

Haha deel 4 al weer 🤭

5 maanden geleden

Reactie op Lilymy

Haha deel 4 al weer 🤭
Gaat snel he.

5 maanden geleden

Reactie op Iliane

Gaat snel he.
Haha jah 🤭

5 maanden geleden

Ons mannetje heeft een nieuw spelletje zn sokken uittrekken, en zodra papa en mama ze aan doen ze net zo hard weer uittrekken. En je dan heel serieus aankijken of naar je lachen zo van ha denk ut niet. In huis vind ik het niet erg maar hij deed het van de week ook in de autostoel en buiten word steeds kouder. Iemand nog tips naast maillots ? Hij heeft vaak strakkere broekjes aan een maillot eronder proppen lijkt me niet heel lekker zitten. Heb zn sokken ook al is opgetrokken tot zn knieeen maar ook dan lukt het hem uiteindelijk ze uit te krijgen.🫠

5 maanden geleden

Reactie op Angelll

Ons mannetje heeft een nieuw spelletje zn sokken uittrekken, en zodra papa ...
Een voetenzak in de autostoel en de wipstoel (en later in de wandelwagen). En verder toch maillots... mijn oudste deed (doet) dit ook. In het begin hielpen met pantoffels met klittenband om de enkels nog, maar ook dat hebben ze op een gegeven moment door.

5 maanden geleden

Reactie op Angelll

Ons mannetje heeft een nieuw spelletje zn sokken uittrekken, en zodra papa ...
Onze dochter doet het al sinds de geboorte het uit trekken van de sokken. Wij hebben het advies gekregen van de kraamverzorgende gekregen over de broek trekken. Dan lukt het minder makelijk om ze uit te krijgen. Maar uiteindelijk leren ze ook dan ze uit te krijgen. Wij hebben van de week advies gevraagd van jvk. Die zij dat we ons niet te veel zorgen moesten maken. Sokken aantrekken als ze uit gaan door trappen of afzetten ze weer aan doen. Als we naar buiten gaan gewoon lekker in de voetenzak of onder een warme deken in de reiswieg. Meeste kinderwagens hebben ook een wintervoetenzak bij de buggy. Moet je waak los kopen. Als laatste zij ze sloffen aan doen proberen. Je heb ze met klittenband maar ik heb ze ook gezien met aantrekkoord. Ik denk gewoon dat ze druk bezig is met oefenen. Die beentjes moeten straks ook het gewicht kunnen dragen. Maar onze kleine meid heeft ook vaak hele warme voeten. Als ze dan sokken aan heeft kunnen we ze uitwringen van de zweet. Dus we kijken meestal als ze uit heeft of ze warm genoeg is in de nek. Zo ja dan laten we ze binnen uit en buiten doen we ze wel weer aan als we het ontdekken. Gezien ze of in een voetenzak zit of onder een lakens en dikke deken. Ik doe momenteel liever een muts steeds opnieuw op gezien via het hoofdje de meeste warmte verloren gaat.

5 maanden geleden

Reactie op Angelll

Ons mannetje heeft een nieuw spelletje zn sokken uittrekken, en zodra papa ...
Gewoon laten.. Voor de auto stoel zou ik een warme zak kopen zodat die geen kou krijgt. Kan de winterjas ook lekker uit T is een fase 😅🤣

5 maanden geleden

Reactie op Littl-one

Gewoon laten.. Voor de auto stoel zou ik een warme zak kopen zodat die geen ...
Hm, hier duurt die fase al bijna 2 jaar 🙈 Maar gewoon laten inderdaad, en in de buggy en auto een voetenzak.

5 maanden geleden

Reactie op AmyAnoniem

Hm, hier duurt die fase al bijna 2 jaar 🙈 Maar gewoon laten inderdaad, en ...
Hij past niet meer goed in de maxi cosi hebben nu een vaste autostoel. Hebben nu een maxi cosi pearl ga is zoeken of daar ook zakken voor zijn.

5 maanden geleden

We hebben de wollen slofjes van HVID en die blijven heel goed zitten! Sokjes zijn hier ook snel uit, deze slofjes niet :)

5 maanden geleden

Reactie op AmyAnoniem

Hm, hier duurt die fase al bijna 2 jaar 🙈 Maar gewoon laten inderdaad, en ...
Haha hier al 3 jaar... Boven netjes de sokken aan.. Zelf.. En beneden op de bank in 1 streep de sokken weer uit.. Haha.. Ik zei ook 't is een fase.. Geen idee hoe lang de fase duurt haha

5 maanden geleden

Reactie op Angelll

Hij past niet meer goed in de maxi cosi hebben nu een vaste autostoel. Hebb ...
Huh.. Past niet in de maxicosi? Je kind zou tot 1,5 in de maxicosi moeten worden vervoerd.. Kan je de verkleiners er niet uit halen..? En de gordels verstellen? Als je kind met 4 maand al niet meer past. Zou ik echt terug gaan naar de winkel en een nieuwe eisen.. Want dat is heel gek

5 maanden geleden

Reactie op Littl-one

Huh.. Past niet in de maxicosi? Je kind zou tot 1,5 in de maxicosi moeten w ...
Maxi cosi is tot 83cm ons mannetje zit nu op 77 cm, zn hoofdje zat ook echt tegen de bovenrand. Wij rijden regelmatig langere stukken dus vonden het niet meer te doen om hem erin te proppen. Hij zit nu veel comfortabeler en heeft meer ruimte. Enige nadeel is wel dat je hem overal moet tillen of de gehele kinderwagen mee moet nemen.

5 maanden geleden

Reactie op Angelll

Maxi cosi is tot 83cm ons mannetje zit nu op 77 cm, zn hoofdje zat ook echt ...
Zooo grote man dan al zeg..

5 maanden geleden

Reactie op Littl-one

Zooo grote man dan al zeg..
Ja maken ons hier ook zorgen over zn vader is 2.10 en die heeft groeiremmers gekregen anders was die nog groter waarschijnlijk. Alleen tot een jaar kan het nog zo wisselen dat we nog geen doorverwijzing krijgen naar het ziekenhuis. We willen voorkomen dat hij zulke groeipijnen en ongemakken ervaart zoals zn vader tot op de dag van vandaag.

5 maanden geleden

Reactie op Angelll

Ja maken ons hier ook zorgen over zn vader is 2.10 en die heeft groeiremmer ...
Oh jeetje wat mega heftig.. Zo zie je maar weer.. We vertellen halve verhalen en daar word een oordeel uit geveld. Sorry daarvoor. 🙈

5 maanden geleden

Reactie op Angelll

Hij past niet meer goed in de maxi cosi hebben nu een vaste autostoel. Hebb ...
Van die voetenzakken voor een buggy passen, of de LodgerBunker

5 maanden geleden

Reactie op Iliane

Onze dochter doet het al sinds de geboorte het uit trekken van de sokken. ...
Leren slofjes van HetSlofjeskraampje of Klittenbandslofjes van de hema Zijn top en trekken ze heel lastig zelf uit

5 maanden geleden

Reactie op Hannelore13

Leren slofjes van HetSlofjeskraampje of Klittenbandslofjes van de hema Zij ...
Mijn zoontje had een paar weken nodig maar wist die van de Hema toen ook prima, binnen een minuut, uit te trekken. Toen was hij wel iets ouder dan 4 maanden, geen idee meer precies wanneer. Dus als tijdelijke oplossing kan het helpen, maar uiteindelijk... Wij hebben het maar los gelaten daarom.

5 maanden geleden

Reactie op AmyAnoniem

Mijn zoontje had een paar weken nodig maar wist die van de Hema toen ook pr ...
Slimme jongen! Dan zou ik het idd laten. Wij doen ze vrij strak om de enkel, hij taalt nog niet naar het klittenband, dus voor ons nog goed zo https://www.hema.nl/baby/babykleding/slofjes/newborn-sloffen-gewatteerd-gebroken-wit-33236450OFFWHITE.html?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIwNCX-o3mggMV4ZSDBx1TBQHtEAQYAyABEgL1efD_BwE&gclsrc=aw.ds