1005 Reacties

één jaar geleden

Ik ben weer paraat!!

één jaar geleden

Daar gaan we weer! 💪🏻😄

één jaar geleden

Leuk dat het zo snel gaat ook ☺️

één jaar geleden

Zet mijn vraag er even weer opnieuw in dan haha. Iemand anders ook zo last van haar bekken? Vorige zwangerschap eerder gestopt met werken. Kreeg toen bij 6/7 maanden last. Maar nu kan ik nu al niet lang zitten

één jaar geleden

Reactie op MLE21

Zet mijn vraag er even weer opnieuw in dan haha. Iemand anders ook zo last ...
Dat is wel snel inderdaad en super vervelend 🙁! Ik heb wel wat pijn in mijn liezen links en of rechts nadat ik veel heb gelopen. Ken dat ook van bij mijn zoontje. Maar had het toen ook pas later en nu al heel snel… Maar als je nu al pijnlijk zit.. dat heb ik niet.. misschien vroeg starten met bekken fysio om erger te voorkomen ?

één jaar geleden

De verloskundige praktijk wilde me op donderdag pas laten komen. Het Erasmus MC maar gebeld en die wilde met mijn geschiedenis en bloedverdunners enzo dat ik vanmiddag al kwam op een plekje op de spoed. Dus dat word naar het ziekenhuis straks 🍀 helaas met het openbaar vervoer, dat was beetje de reden waarom ik dit keer graag een verloskundige praktijk wilde, wat toegankelijker enzo. Maar met deze ervaring dus helemaal niet en bij het zkh mag ik gelijk terecht.

één jaar geleden

Reactie op 19ellen88

De verloskundige praktijk wilde me op donderdag pas laten komen. Het Erasmu ...
Hoi Ellen! Fijn dat je vanmiddag terecht kan! Heb je nog bloedverlies? 😶

één jaar geleden

Dat is wel snel inderdaad en super vervelend 🙁! Ik heb wel wat pijn in mij ...
Ja heb toevallig vandaag een afspraak ingepland voor volgende week. Maar ik vind het zo vroeg..

één jaar geleden

Wow dit valt me net op.. Ik ben super snel buiten adem 😱! Normaal is mij conditie prima en nu zit ik te hijgen van een paar trappen. Nog iemand?!

één jaar geleden

Hoi Ellen! Fijn dat je vanmiddag terecht kan! Heb je nog bloedverlies? 😶
Vanochtend best veel met afvegen maar dacht de 1e keer in de ochtend misschien ... Maar daarna werd het roder. Dus toen de verloskundige praktijk gebeld. Die moest overleggen omdat de agenda vol zat. Werd terug gebeld en omdat ze nu toch weinig konden doen mocht ik donderdag komen. Toen heb ik het zkh gebeld waar ik loop, ook de vorige 2x en die wilde dat ik vanmiddag kom. Gelukkig heeft m'n man meteen wat geregeld op z'n werk dus hoef ik niet een uur met het OV en lopen.

één jaar geleden

Reactie op 19ellen88

Vanochtend best veel met afvegen maar dacht de 1e keer in de ochtend missch ...
Oh wat een spanning… ik vind het echt zo rot voor je 😮‍💨 Ben benieuwd wat ze kunnen zien en hoop met je mee dat het iets is dat opgelost gaat worden!!!

één jaar geleden

Oh wat een spanning… ik vind het echt zo rot voor je 😮‍💨 Ben benieuwd wat ...
Mijn hart houd hoop... Geen idee wat ik met mijzelf aanmoet als het opnieuw weer fout gaat. Maar mijn verstand weet wel beter na de 2 vorige keren 😔🍀 Dank je wel ❤️

één jaar geleden

Reactie op 19ellen88

Mijn hart houd hoop... Geen idee wat ik met mijzelf aanmoet als het opnieuw ...
Wat spannend. Veel succes vanmiddag. Hopelijk goed nieuws 💚

één jaar geleden

Reactie op 19ellen88

Mijn hart houd hoop... Geen idee wat ik met mijzelf aanmoet als het opnieuw ...
Ze zeggen bij bloed verlies kan het beide kanten op gaan. Je mag dus inderdaad gewoon hoop hebben💕. Heel veel sterkte💕!

één jaar geleden

Wow dit valt me net op.. Ik ben super snel buiten adem 😱! Normaal is mij c ...
Jaa ik heb dit ook ! Als ik de trappen op loop ben ik buitenadem 😅

één jaar geleden

Hoi hoi ik moest even bij lezen @Lisette wat heftig. Heel veel sterkte!!🌸 @ fleur handig als je bij een huisarts werk!! Hopelijk niet te veel last van blaasontsteking en dat het gauw over is. @ am_elaine leuk morgen echo. Ben benieuwd 🤞🤞 @momo96 als ik mag vragen wat voor medicatie is het? Heb nog nooit van zoiets gehoord dus echt pure belangstelling. Overigens hebben wij al wel weer gemeenschap gehad. Vind het nu nog fijn dan met een dikke buik🫣 Hier heb ik met de testen van kruidvat getest en mijn kinderen wou weten waarom er corona testen lagen. 😂😂

één jaar geleden

Reactie op MLE21

Zet mijn vraag er even weer opnieuw in dan haha. Iemand anders ook zo last ...
Heb je ook bekken oefeningen die je kunt doen?

één jaar geleden

Reactie op 19ellen88

De verloskundige praktijk wilde me op donderdag pas laten komen. Het Erasmu ...
Wat fijn dat je nu terrecht kan!! Ik hoop voor je meid!!🤞🤞

één jaar geleden

Wow dit valt me net op.. Ik ben super snel buiten adem 😱! Normaal is mij c ...
Ja ik ook. Ik was bij huisarts vanmorgen omdat ik nog steeds de griep best swaar heeft en last van me borst kreeg, maar komt gewoon bij mij door hoest buien etc, maar ben nu ook snel buiten adem

één jaar geleden

Reactie op 19ellen88

Vanochtend best veel met afvegen maar dacht de 1e keer in de ochtend missch ...
Heel fijn dat je man vrij kon en jullie er samen heen kunnen. Hoe ver zou je nu zijn?