17 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb het matrasje van de ikea dat het beste uit de test kwam toendertijd (2 jaar geleden) bij de consumentenbond https://www.ikea.com/be/nl/p/krummelur-foammatras-babybed-00321015/

2 jaar geleden

Wij hebben ook een Ikea matras gekocht naar aanleiding van de test van de Consumentenbond. Na ruim twee jaar is het nog in perfecte staat!

2 jaar geleden

Wij hebben de himalalav van Ikea en mijn ouders de Krummelur

2 jaar geleden

Bedankt! Als ik het zo lees springen de matrassen van ikea er wel uit. Binnenkort eens tripje ikea dan maar. 😊

2 jaar geleden

Reactie op Leyya2023

Bedankt! Als ik het zo lees springen de matrassen van ikea er wel uit. Binn ...
Mijn tip voordat je een matras kiest. Welke eisen stel je zelf aan een matras. Welke specificatie/kwaliteit moet een matras minimaal aan voldoen. Ga daarna kijken welke matrassen hieraan voldoen van zowel ikea als andere merken. Ga dan heen en vergelijk ze met elkaar. Wij hebben diverse matrassen van ikea en babydump bekeken. Totaal 2x bij ikea geweest en 2x bij babydump. Daarna een keuze gemaakt waarbij wij ons het prettigst bij voelden. Alle matrassen waar je komt voldoen aan de wettelijke eisen trouwens.

2 jaar geleden

Wij hebben een aerosleep matrasje, molton en hoeslaken.

2 jaar geleden

Reactie op Moeder1dochter

Mijn tip voordat je een matras kiest. Welke eisen stel je zelf aan een ma ...
Bedankt voor de tips, mag ik vragen voor welk matrasje jullie zijn gegaan en waarom?

2 jaar geleden

Reactie op Leyya2023

Bedankt voor de tips, mag ik vragen voor welk matrasje jullie zijn gegaan e ...
Wij hebben uiteindelijk gekozen voor de AeroSleep Evolution. Zijn veel verschillende meningen over het matras. Maar wij vonden het matras gewoon het beste bij ons passen. Je moet gewoon je eigen gevoel volgens bij de keuze voor een matras. Het kan dus maar zomaar zijn dat de beste uit de test niet bij jullie wensen aansluit. Succes

2 jaar geleden

Toevallig dit weekend bezorgd: https://www.greenjump.nl/Product/Slapen/Matras/Matras-Ledikant-en-Peuterbed/Biologisch-Ledikant-matras-Ronja-Plus Volgens de Consumentenbond als beste getest. Van de Ikea ook veel goede matrasjes (die heeft onze dreumes) maar zij verkopen alleen 60x120.

2 jaar geleden

Hier ook het matrasje van de Ikea! 😊 Kwam het beste uit de test. Kraamzorg helemaal blij, want die zijn niet te spreken over het Aerosleep matrasje.. 🤭

2 jaar geleden

Himlavalv van Ikea!

2 jaar geleden

Wij hebben de airgosafe panter

2 jaar geleden

Reactie op am_elaine

Ik heb het matrasje van de ikea dat het beste uit de test kwam toendertijd ...
Wij hebben die ook. Bevalt erg goed. ☺️

2 jaar geleden

Wij hebben die van de Ikea. Kwam als beste uit de test en de kraamzorg rade ons de Aerosleep meteen af..

2 jaar geleden

Hier ook de himlavalv van Ikea. Er is echt zoveel keus! Wat ik ook praktisch vind is dat de hoes van het matras wasbaar is en op 60 graden gewassen mag worden.