46 Reacties

één maand geleden

Hier acht maanden en de derde en vierde zijn al op komst. Vind het zelf vroeg hihi. Sommige kindjes krijgen ze pas rond een jaar.

één maand geleden

Zoontje met 6 maanden al 2, maar mijn oudste kreeg pas 1e tandje met 13 maanden!!

één maand geleden

Hier nog geen tandjes met bijna 8 maanden Al had ze gister wel erg bijzondere poepluiers…

één maand geleden

Hier tot 8 maanden ook niks! Afgelopen week opeens 4 tegelijk 😂

één maand geleden

Reactie op Imcaa

Hier tot 8 maanden ook niks! Afgelopen week opeens 4 tegelijk 😂
Ooh dat moet heeel intens zijn geweest

één maand geleden

Reactie op Mama van Em

Ooh dat moet heeel intens zijn geweest
Hahah het viel mee.. denk 3 dagen beetje verhoging, jengelig en heel veel 💩…

één maand geleden

Hier een kindje van 8 maanden en in een kleine maand 5 tanden gekregen. Is wel veel en intens. Paar tips voor de kapotte billen om te smeren zinkolie op aanraden van het cb gekocht had alles al geprobeerd en dit was echt het enige wat helpt! En dentinox ook een lifesaver 😅🥰

één maand geleden

Reactie op mamma072

Hier een kindje van 8 maanden en in een kleine maand 5 tanden gekregen. Is ...
Wow heavy wel ! Moet intens geweest zijn.. 😁

één maand geleden

Reactie op mamma072

Hier een kindje van 8 maanden en in een kleine maand 5 tanden gekregen. Is ...
Goeie tips ! Ik neem ze mee 😘

één maand geleden

Geruststellend om te lezen dat mijn Kleine man hier van bijna 8 maand die nog altijd niks heeft , niet te enigste is 😅😅❤️☝🏻

één maand geleden

Hier ook nog niks.. maar ze is heel jengelig en heeft koorts.. dus zou zomaar eens kunnen.. ons neefje kreeg pas tandjes met 13 maanden, dus je kan er niks van zeggen ☺️

één maand geleden

Hier ook bijna 8 maanden en nog geen tandjes 😁

één maand geleden

Hey hoi! Mijn kleine vent is ook al inmiddels bijna 8,5 maand maar nog geen tandje te bekennen! Wel super erg bijten in alles en kwijlen

één maand geleden

Hier twee ondertandjes

één maand geleden

Heb je al eens gegoogled met hoeveel maanden tandjes gemiddeld doorkomen? De eerste twee ondertandjes komen gemiddeld tussen 7-11mnd door of zoiets. Dus met 8mnd ben je nog hartstikke vroeg, niks aan de hand 😋 Bovendien hebben kindjes geen tandjes nodig om te 'kauwen', dat kunnen ze ook prima met hun tandvlees

één maand geleden

Hier nu 4 tegelijk aan de bovenkant. En hij heeft er al 2 onder met 4 maanden. Pittig hoor was het even helemaal vergeten hoe dat was. Me oudste 2 waren wat later met de tandjes ieder kind is anders.

17 dagen geleden

Hier krijgt mijn ventje met 8 maanden nu zijn eerste tandje

16 dagen geleden

Mijn dochter van 8,5 maand en nog geen tand te zien 😂

16 dagen geleden

Mijn dochter is ook 8 maanden (25 augustus geboren) en ik voelde sinds 2 dagen opeens een heeeel klein stukje tand doorkomen! Dacht juist, huh, nu al, waar is mijn baby🤣

16 dagen geleden

Bijna 9 maand.. al van haar 5 maanden ongeveer al vaak erg last van tandjes (rode kaakjes, kwijlen, et..). Nog steeds geen tandjes te zien🥲 kom er nou gewoon door😤🫣😭😂