4 Reacties
6 dagen geleden
Verse gember!
Het boost het immuunsysteem en zorg dat er meer anti-stoffen tegen virussen aan wordt gemaakt en helpt ook nog eens pijn bestrijdend🤩
Als mijn dochter iets met haar luchtwegen heeft zet ik altijd aardbeien thee met een beetje honing en gember in de thee (in hele grote stukken dat je ze voor het drinken eruit kan halen of even in de blender zodat je het gember sap erbij kan doen) ik doe altijd 2 theelepels op 200 ml thee anders wordt de smaak te heftig of ik het doe het door een verse smoothie heen.
6 dagen geleden
Zeker eventjes een frisse neus halen buiten maar goed warm kleden en zeker de oren bedekken! Kamertje ook goed luchten zodat de virusdeeltjes naar buiten kunnen. Een zout oplossing neusspray kan verlichting geven voor de verkoudheid maar ook voor de druk op de oren. Voor het slapen gaan beetje luuf op het borstbeen smeren geeft ook wat verlichting voor de luchtwegen. Heel veel beterschap!
6 dagen geleden
Onze kleine meid heeft het gehad met 10 weken. Houd goed in de gaten of je zoontje geen borstintrekkingen krijgt en houdt zijn neusje goed vrij met otrivin monodose. Was het beleid vanuit het ziekenhuis. Goed leegknijpen, dan loopt al het slijm weg via de keelholte de maag in. Dag 5 is de piekdag. Als je zoontje echt benauwd is gewoon aan de bel trekken sterkte.