18 Reacties
één maand geleden
Kan het zijn dat hij misschien toe is aan 1 slaapje? Wij hadden hier namelijk hetzelfde. Toen zijn we overgegaan naar 1 slaapje en nu gaat het weer goed.
één maand geleden
Reactie op BenteSchalkwijk
Kan het zijn dat hij misschien toe is aan 1 slaapje? Wij hadden hier namel ...
Dus dan 1e slaapje rekken naar 11/half 12 en rond 18;00 weer naar bed.
één maand geleden
Dus dan 1e slaapje rekken naar 11/half 12 en rond 18;00 weer naar bed.
Hoe heb je dat gerekt? Hij zou dan al 6 uur wakker zijn. Dat red hij niet 😔 als hij wel later wakker is, heeft hij inderdaad zijn ochtendslaapje wel eens overgeslagen. Maar met zo vroeg wakker, slaapt hij echt diep 's ochtends
één maand geleden
Hoe heb je dat gerekt? Hij zou dan al 6 uur wakker zijn. Dat red hij niet � ...
Nee snap ik .. is ook echt ff zoeken dan. Onze dochter was dan 5 uur wakker, dan gaf ik haar soms nog melk en viel ze weer in slaap. Anders liet ik haar wel liggen tot minimaal 6 uur en dan ging ze half 11 weer naar bed en sliep ze tot 1 uur en dan ging ze er om 18:00 weer in en sliep ze door tot 07:30/08:00. En toen zaten we in het ritme van 1 slaapje. Het rekken zelf deden wij echt door haar af te leiden. Dus in de ochtend al lekker naar buiten/fietsen, daarna broodje en naar bed
één maand geleden
Nee snap ik .. is ook echt ff zoeken dan. Onze dochter was dan 5 uur wakker ...
Ik ga het eens proberen. Hopelijk is het morgen weer 5 uur en kunnen we het dan proberen. Voor vandaag wordt dat echt te lang ben ik bang. Wel fijn om te horen dat dit bij jullie de oplossing is geweest en wat slaapt ze heerlijk lang 's nachts!
één maand geleden
Heel herkenbaar. Hier echt alles geprobeerd ivm slaapjes schuiven of langer of net korter maar hielp helemaal niks.
Sinds een aantal weken geven we hem in zijn bedje een klein flesje melk wanneer hij wakker wordt rond 5uur en dan slaapt hij met gemak nog door tot 7u30. 🤷🏼♀️
één maand geleden
Ik ga het eens proberen. Hopelijk is het morgen weer 5 uur en kunnen we het ...
Jaa snap ik.. ik hoop met je mee ❤️.
één maand geleden
Reactie op Oscarlien
Heel herkenbaar. Hier echt alles geprobeerd ivm slaapjes schuiven of langer ...
Ooh nou het is in ieder geval een soort van oplossing..
Ons zoontje drinkt alleen geen melk meer. Accepteert de fles ook niet 😔
één maand geleden
Wij zijn nu ook al 1,5 maand aan het stunten. Ze is stipt om 05:00 wakker. Niks helpt. Denk dat het ergens toch zit tussen slaap te kort op de niet juiste tijdstippen en slaap te veel op niet de juiste tijdstippen. 😝 ik denk dat het na 1,5 jaar sowieso wel weer beter wordt. 🫣 dan zijn ze weer beter in staat om langer wakker te blijven.
één maand geleden
Reactie op happy96
Heb je al wat geëxperimenteerd met warmte? Extra laagje, dikkere slaapzak, ...
Dit zou het vannacht wel eens geweest kunnen zijn inderdaad. Het was weer 4.00 en heeft nu wel bij ons doorgeslapen tot 6.30 👌 vandaag dus proberen z'n ochtenddut over te slaan en komende nacht inderdaad laagje extra aan voor de zekerheid
24 dagen geleden
Reactie op SH1994
Hier is slapen altijd al drama geweest. Sam is gewoon een vroege vogel en w ...
Ja deels waar inderdaad. Hij werd altijd wel rond 6.00 wakker, heel soms 6.30.
Maar 4.30-5.00 vind ik wel echt extreem vroeg. Hij slaapt nu overdag ook heel slecht. Weet het echt even niet..
23 dagen geleden
Reactie op Frostt
Is het geen sprongetje ? Onze zoon sliep ook standaard tot 7 uur. Nu is het ...
Volgens de oei ik groei app zit tie vol in de groene periode met zonnetje 🤣🤣
Hij loopt nu sinds enkele weken echt goed los, dus dat heeft hij onder de knie. Enige wat hij nu veel doet is brabbelen
21 dagen geleden
Hier zelfde verhaal vanaf ingaan van de wintertijd. Het lijkt nu te helpen door haar middagslaapje max 2u te laten duren. Als ik haar laat slapen, slaapt ze van 11 tot 14u vaak. nu is het ongeveer 11.30-13.30.
En voor ze naar bed gaat nog havermout met yoghurt in de hoop dat ze niet met honger wakker wordt.