29 Reacties

één maand geleden

Zou dat alleen doen als ze ook al op een andere manier flink wat vocht binnen krijgen. Dat is bij ons (nu net 8mnd) nog echt niet het gevoel. Hier en daar een klein slokje water, maar echt nog geen goede hoeveelheden. Waarom zou je al naar 2 flessen willen gaan zo vroeg?

één maand geleden

Reactie op Bolleke32

Zou dat alleen doen als ze ook al op een andere manier flink wat vocht binn ...
Omdat je kind de helft van de aangeboden flessen niet eens opdrinkt? Van 3x 180 laat ze 90 staan….

één maand geleden

Reactie op Logootje

Omdat je kind de helft van de aangeboden flessen niet eens opdrinkt? Van 3x ...
Misschien een grotere speen er op doen? Zodat ze minder moeite hoeven te doen voor de fles? De zuigkracht neemt af als ze ene maand of 6 geweest zijn

één maand geleden

Reactie op Littl-one

Misschien een grotere speen er op doen? Zodat ze minder moeite hoeven te do ...
Ze drinkt die eerste 90 in nog geen 5 min. op dus de speen is het probleem niet. Ze is er daarna gewoon klaar mee. Ik heb het idee dat ze momenteel veel gelukkiger wordt van vast voedsel….en ze is nog geen 8 maanden. 🤷‍♀️

één maand geleden

Reactie op Logootje

Ze drinkt die eerste 90 in nog geen 5 min. op dus de speen is het probleem ...
Dat kan natuurlijk. Als ze gewoon ernaast ander drinken drinkt kun je afbouwen. Maar ze zitten met 8 mnd ook in een sprong, wat slechter drinken met zich meebrengt, melk is wel tot 1 jaar het hoofdproduct. Ze hebben het hard nodig voor groei en ontwikkeling van botten.

één maand geleden

Reactie op Logootje

Ze drinkt die eerste 90 in nog geen 5 min. op dus de speen is het probleem ...
Daar.. Mijn dochter dronk ook d'r flessen voor geen meter.. En ik heb grotere speen er op gedaan en nu gaan de flessen leeg.

één maand geleden

Reactie op Littl-one

Dat kan natuurlijk. Als ze gewoon ernaast ander drinken drinkt kun je afbou ...
Mijn zoontje wilde op die leeftijd ook haast geen flessen meer en dat had niks met een sprong te maken, dat heeft hij gewoon volgehouden. En dat melk tot 1 jaar het hoofdproduct is vind ik heel erge onzin…kinderen geven zelf aan waar ze behoefte aan hebben. Ik kan die flessen er niet induwen. Zolang je maar vast voedsel aanbiedt wat alles goed vervangt….hier krijgt ze fruit, brood, yoghurt, avondeten enz….dus qua voedingsstoffen komt ze niks tekort. Dus prima als ze die flessen niet wil, toch?

één maand geleden

Reactie op Littl-one

Daar.. Mijn dochter dronk ook d'r flessen voor geen meter.. En ik heb grote ...
Ik had nog een grotere speen van m’n zoontje maar maakt geen verschil. Wat dat betreft heb ik alles echt al wel geprobeerd. Vast voedsel is prima!

24 dagen geleden

Die van mij heeft nog steeds echt de flessen als hoodvoeding🙈 ze heeft niet super veel interesse in boterham enzo, wel fruit en groente potjes maar dan echt de glad gepureerde, geen stukjes. Hierdoor drinkt ze echt nog veel flesjes maar weet niet hoe je dat aanpast, kan me niet zo goed meer herinneren hoe ik dat met de 1e deed haha