361 Reacties
14 dagen geleden
Ik word knettergekkk!! Mijn kleine van 4 maanden sliep altijd door.. hij krijgt borstvoeding… maar nu om de 2/1,5 uur slaapt 0x door
14 dagen geleden
Ik heb het idee dat wij hier (sinds vorige week) ook in beland zijn. Maar kan dit al met 14 weken? Ze wordt 's nachts ineens overstuur wakker, wil ineens weer nachtvoedingen, is 's nachts na de voedingen moeilijker in slaap te krijgen, enz.
Oh en dan die vreselijke speen 🥲 er zitten nachten tussen dat we hem wel 20x terug moeten stoppen
14 dagen geleden
Yessss. Van doorslapen naar 2 nachtvoedingen 🥲 al 2 weken aan de gang hier.
14 dagen geleden
Reactie op Mamavanbaby2!
Ik word knettergekkk!! Mijn kleine van 4 maanden sliep altijd door.. hij kr ...
Herkenbaar
Het was hier sowieso elke 3 uur dat hij wel wakker werd
Maar sinds zo'n 3 weken, elke 2 uur (maximaal)
Soms wel sneller
Of gewoon 2 uur lang wakker. En dan wil hij wel bij je zijn. Anders huilen
We doen sowieso al wel veilig slapen
Maar pff het is niet leuk meer
En inderdaad. Met nog een peuter (andere zoon is begin augustus 2 geworden), niet te doen!
De oudste slaapt ook niet meer tussen de middag en slaapt snachts ook nog niet door
Mijn man is deze maanden vaak doordeweeks in het buitenland. Dus vooral doordeweeks echt pittig
En ik ben deze week weer begonnen met werken. 4 ochtenden..
Nieuwe functie..
Dus ben nu wel echt humeurig 😂
14 dagen geleden
Hoeveel weken zijn jullie kleintjes? Ik ben zo benieuwd wanneer ik dit kan verwachten! 🧐
14 dagen geleden
Ik denk dat het bij ons zoontje ook is begonnen. Hin heeft vanaf het begin af aan nog steeds 3 nachtvoedingen, waarna ik hem meestal makkelijk terug kon leggen. Nu is hij zeker 6/7x per nacht wakker, drinkt dan een paar slokjes, lijkt in slaap te valleb maar kan ik hem bijna niet wegleggen.. bikkelen.
Ik probeer mezelf er dan maar weer even aan te herinneren dat het een slaapregressie ofwel progressie is , hierna wordt het slapen beter!
14 dagen geleden
O wat vreselijk voor jullie! Hier is alleen overdag een drama maar de nachten tot nu toe nog goed. Sterkte mama’s!
14 dagen geleden
Mijn eerste was een nachtbraker, met geen nacht doorslapen zonder voeding tot 1 jaar. Zijn broertje maakte al snel de nacht rond.
Nu wordt hij na een half uur wakker. Daarna weer na een half uur. Dan een voeding om 23-2-4-half7. Ik ben mega verwend want ik ben heeelemaal gesloopt 😅
13 dagen geleden
Ik weet niet of het de slaapregressie is, of het stoppen met inbakeren. 13 weken (gecorrigeerd 15)
Donderdag dr prikjes gehad en sindsdien is het gezeur begonnen. Elke half uur / uur wakker. Speentje geven, even miepen en weer door. Gisternacht van 20-24 bezig geweest dr in slaap te krijgen, uiteindelijk bij ons in bed stopte ze in ieder geval met krijsen.
Het is nu 4.00, ze heeft al gedronken om 21, 23 en 3.30 terwijl ze voorheen die van 23 makkelijk oversloeg en soms zelfs die van 3.30 naar 5 uur verplaatste.
Bij mijn zoontje was het toen ook dramatisch, we hebben toen ook gelijk de speen cold turkey gestopt omdat we toch al niet sliepen. Nu loopt hij ook rond (4 jaar) dus wil ik toch wel een beetje slapen eigenlijk. Zie enorm op tegen die speen weer afnemen straks🥴
13 dagen geleden
Ons zoontje is sinds een week in de slaapregressie, denken we. Hij is ook heel erg verkouden en aan het hoesten. Hij sliep de nacht door, maar nu wordt hij 2-3-4x in de nacht wakker. Met nog een kleintje die binnenkort 3 wordt (die overdag niet meer slaapt), is het idd weer pittig.
Nog even volhouden!