36 Reacties

3 maanden geleden

Mijn zoontje is geboren op 7 aug! Leuk dat je dit topic bent gestart ♡

3 maanden geleden

Mijn zoon ook op 6 augustus, uitgerekend op 22 augustus 😋

3 maanden geleden

Ik was uitgerekend om 12 augustus maar Teun is op 1 augustus geboren!

3 maanden geleden

Wat leuk, 10 dagen te vroeg dus! Hier ook 10 dagen te vroeg geboren; 12/8 uitgerekend en 2/8 geboren! Het gaat hier goed. Onze dochter drinkt goed en groeit goed. Nu vooral aan het ontdekken hoeveel ze slaapt en wakker is en wat ze nodig heeft. Krampjes werken daar nog niet echt aan mee. Hopelijk gaat dat snel over! Prachtig en echt het mooiste wat er is maar ook een zoektocht die iedere dag weer anders gaat :)

3 maanden geleden

Mijn dochtertje is 5 aug geboren :)) ook dus nu iets meer dan een maandje

3 maanden geleden

Heel leuk zo'n topic! Ik was 31 augustus uitgerekend, maar mijn zoon is op 3 augustus geboren. Het gaat goed, al is hij nog steeds klein!

3 maanden geleden

Wat leuk! Hier uitgerekend op 18 augustus maar werd ingeleid i.v.m minder leven. 6 augustus is onze prinses geboren🎀🥹 Ze groeit als kool! Lacht super lief met ons en maakt schattige geluidjes als we met haar babbelen☺️

3 maanden geleden

Mijn zoon is ook geboren op 6 augustus 💙🥰

3 maanden geleden

Super leuke reacties nu al! Onze dochter doet het ook heel goed, overdag meestal netjes 3u tussen de voedingen dat ze dan net ook zelf komt of dat we haar wakker moeten maken, waardoor we redelijk wat kunnen plannen. ‘s Nachts laat ze er soms langer tussen, maar ook weleens dan maar 2u. Overdag wil ze wel vooral alleen maar in de draagzak bij één van ons slapen, terwijl het ‘s nachts wel goed gaat in d’r bedje. We blijven het oefenen, af en toe lukt het en ik ga er maar vanuit dat het steeds beter zal gaan. Ik ga straks ook nog even proberen of ik een rondje met haar kan wandelen met de kinderwagen. Mijn eigen herstel gaat ook super goed. Wel vrijdag ineens een borstontsteking en snel opkomende koorts, maar gelukkig slaat de antibiotica wel snel aan.

3 maanden geleden

Mijn zoon is 5 augustus geboren. Ik was 29 juli uitgerekend. Het is al een flinke vent! Morgen 5 weken oud en al 4,7 kilo en 54cm. Mijn baby heeft z’n eerste lachje nog niet laten zien. Lijkt mij zo leuk als ze naar je lachen en echt contact gaan maken 🤩

3 maanden geleden

Super leuk om te lezen! Mijn zoontje is geboren op 2 augustus, en ik was 30 juli uitgerekend. Hij groeit goed, bijna 5 kilo inmiddels! Heerlijk om te zien en luisteren als hij in de box ligt te babbelen tegen zijn zwart wit plaatjes.

3 maanden geleden

Super leuk! Inmiddels zijn eerste bewuste glimlach naar mij gespot, smelt!! 😍

één maand geleden

Ik was 29-07 uitgerekend. En onze meid is geboren op 1 augustus. Ondertussen alweer over de 6 kilo. Wat gaat het snel!!!

één maand geleden

Bijzonder he, om te beseffen dat onze kindjes nu al ruim 3 maanden zijn! Gewoon al meer dan een kwartaal bij ons... Voelt lang en tegelijkertijd kort! Ik was trouwens 7 augustus uitgerekend en ons zoontje is ook op die datum geboren;)

één maand geleden

Leuk! Onze zoon 6 augustus geboren, ik 20 augustus uitgerekend. Wat is ongeveer de wakkertijd van jullie kindje nu? Hoe doen jullie dat met het badje? Mijn zoontje is dan zo happy en wild dat hij soms met zijn hoofdje tegen het badje botst. Dat probeer ik steeds te voorkomen maar als ik hem wil wassen met washandje, dan gebeurt het weer. Ik denk er nu aan het zitje te proberen. Iemand dit ook en al geprobeerd?

één maand geleden

My zoon is geboren op 3 aug

één maand geleden

Op 8 augustus uitgerekend en op 1 augustus bevallen! Alles gaat heel erg goed, alleen het slapen is nu ineens een drama 🫠 vooral overdag wil hij geen dutjes doen en in de nacht komt hij ook ineens weer. Hij lijkt geen honger te hebben maar gewoon wakker. Hoe is dat nu bij jullie? Morgen alweer 16 weken!

één maand geleden

Reactie op Mamvanbijna3

Leuk! Onze zoon 6 augustus geboren, ik 20 augustus uitgerekend. Wat is onge ...
Bij ons is hij juist helemaal zen in het badje😂 wij hebben inderdaad wel het setje geprobeerd, maar daar gleed hij nog een beetje in naar beneden hier. Wij hadden er een hydrofiele doek ingelegd en hem dan gewoon een beetje vastgehouden. Ik denk als ik alleen had geweest dat het niet zo makkelijk had geweest om hem te wassen

één maand geleden

Leuke topic! Allemaal ongeveer in dezelfde fase :) Ik was 12 augustus uitgerekend en mijn zoontje is op 8 augustus geboren 😄

één maand geleden

Ik was 3 augustus uitgerekend en op 2 augustus meldde ons zoontje zich! Twee weken geleden was hij bij het consultatiebureau al 7,3 kilo en 64,5 cm 😱