155 Reacties
10 maanden geleden
Hou, leuk om hier af en toe mee te lezen :)
Ik heb donderdag weer een echo bij 10+5 en ben wel een beetje nerveus door een vrij recente missed abortion en het overlijden van ons eerste kindje 7 jaar geleden na een moeilijke geboorte.
Even een vraagje; is er een leuke website/app speciaal voor tweelingen? Ik kan alleen maar wat artikelen vinden op websites voor "gewone" zwangerschappen.
10 maanden geleden
Reactie op LisannedK
Zo lief jullie reacties. Ben blij dat deze app bestaat. Wij zijn nog een be ...
Hoe was het gister?❤️
Wij kwamen er ook achter met de tweede echo. Ondertussen groeit er nog maar 1. Het hartje van de tweede is rond 8 week gestopt ❤️
3 onder de 1, intens 🥹 maar hoe super leuk straks als ze met elkaar kunnen spelen 🤩
10 maanden geleden
Reactie op Fre389
Hoe was het gister?❤️
Wij kwamen er ook achter met de tweede echo. Ondertu ...
Jeetje wat naar… hoe zijn jullie daar onder? En hoe nu verder?
Het was heel leuk om ze eindelijk goed bewust te bewonderen. Eentje was heel druk en de ander lag lekker te slapen. Nu aftellen naar de 13 weken echo en de uitslag van de NIPT.
10 maanden geleden
ik heb vandaag echo gehad en ben nu 11+2. ik vond het echt heel bijzonder om de hartjes te horen en ze bewogen heel veel😍
10 maanden geleden
Spannend! Ik ben nu 15wk. Ik was 12wk toen ik ineens een beetje bloedverlies kreeg, bruinig. Nog geen paar uur daarna kreeg ik weeën, krampen en pers weeën. Het uitstoten was begonnen en ik kon het niet stoppen, terwijl ik met de verloskundige belde zag ik het vruchtje verdwijnen in mijn toiletpapiertje. Het was bizar en verdrietig. Het bloeden is helaas na zoveel weken nog niet gestopt, er ligt nog een plasje bloed onder de placenta ivm een hematoom, dus zit zal de gehele zwangerschap kunnen duren. Het andere vruchtje doet het nog erg goed en daar ben ik erg zuinig op. Ik wens je veel sterkte met alles en hoop dat de 13wk echo een mooi resultaat mag geven. ♥️
10 maanden geleden
Reactie op LisannedK
Jeetje wat naar… hoe zijn jullie daar onder? En hoe nu verder?
Het was hee ...
Heel oké ❤️ nu eigenlijk niks. Het vruchtzakje zit er nog en het verschrompelt ( dat klinkt wel een beetje bizar) maar baby 1 doet het fantastisch! Nipt was goed. Straks 13 week echo. Ik denk zelfs dat ik al wat voel sinds een paar dagen ( hoe bizar vroeg!!)
Wat heerlijk dat het goed gaat en dat ze het goed doen❤️ wanneer is je nipt?
10 maanden geleden
Spannend! Ik ben nu 15wk. Ik was 12wk toen ik ineens een beetje bloedverlie ...
Bij mij is het hartje van 8 weken gestopt met kloppen. Het zit er nog steeds maar verschrompelt ondertussen. Wat vreselijk dat je die krampen en bloedverlies hebt gehad. Hoe gaat het nu met jou?❤️
10 maanden geleden
Reactie op Fre389
Heel oké ❤️ nu eigenlijk niks. Het vruchtzakje zit er nog en het verschromp ...
Dat klinkt inderdaad een beetje bizar, maar zo fijn dat baby 1 het goed doet, kleine strijder!
En wat leuk dat je al wat voelt, het is zo gezellig dat je nooit alleen bent met zo’n kleintje in je buik.
Ik heb afgelopen maandag direct de NIPT kunnen prikken, dus ik hoop dat we die snel krijgen (hoop i.i.g. voor de 13 weken echo).
Laat mij vooral weten hoe de 13 weken echo was❤️
10 maanden geleden
Hoi!
Net terug van een informele echo om even te kijken, en twee bewegelijke baby's met kloppende hartjes gezien :)
Het ziet ernaar uit dat ze een eigen vruchtzak hebben maar wel een placenta delen, helaas, had op twee placentas gehoopt voor wat gunstigere omstamdigheden.
Volgende week een uitgebreid echo om alles goed te meten en bekijken :)
10 maanden geleden
Reactie op LisannedK
Nouuuu hoe geweldig! 1 dag verschil. Wat heerlijk dat ze zo aan het bewegen ...
Ja grappig hè. Ik vind het zo gek dat ze toch uitgerekende datum op 40 wk zetten. Met je verlof wordt ook met die datum gerekend, ook al weet je dat ze met 37-38 wk komen.
10 maanden geleden
Reactie op P-gt
Hoi!
Net terug van een informele echo om even te kijken, en twee bewegelijk ...
Leuk dat je 2 beweeglijke baby’s hebt mogen zien 😍. Bijzonder als je ze voor het eerst ziet bewegen he? Ik snap dat je denkt jammer dat ze een placenta delen, proberen vertrouwen te hebben 🤗
10 maanden geleden
Reactie op Fre389
Alles was helemaal goed❤️❤️ mega fijn. Volgende week geslachtsecho!
Wannee ...
Wat fijn, gefeliciteerd! Heb je een voorgevoel qua geslacht?
Wij hebben 20 februari de 13 weken echo. Wie weet zien we daar de NUB al op. Bij onze dochter was die goed zichtbaar maar we hebben alsnog een geslachtsbepaling gedaan.