6 Reacties

11 dagen geleden

Bram Sebas Matthew

11 dagen geleden

Ik zou het gewoon houden. Straks verhuizen ze en heb je uiteindelijk een “tweede keus” naam. Mocht je wel goed contact hebben met ze dan kun ie het evt wel op voorhand aan ze vertellen.

11 dagen geleden

Ik zou de naam ook gewoon houden omdat het je buren zijn en geen familie of een goede vriend/vriendin die dezelfde naam heeft.

11 dagen geleden

Hele leuke namen! Niek, mees, teun, noud En idd wat er al gezegd wordt, ik zal ook gewoon de naam doen welke jullie graag willen. Ondanks de buren

11 dagen geleden

Ik zou ook de naam gewoon houden die je al in gedachten had. Als je je zoon een half jaar eerder had gekregen had hij ook zo geheten. Je kunt in de tussentijd altijd open staan voor andere namen, misschien komt er nog een andere naam voorbij die toch nog leuker is dan deze.

11 dagen geleden

De namen die je noemt komen zoveel voor dat het mij helemaal prima lijkt om jullie kindje ook gewoon zo te noemen. Ik kan mij voorstellen dat als het buurjongetje een hele unieke naam heeft dat het misschien wat gek overkomt als je die naam dan ook kiest, maar met namen die zo vaak voorkomen kan je verwachten dat mensen om je heen ook die naam hebben, is niets geks aan. Gewoon lekker de naam kiezen die jullie mooi vinden!