270 Reacties

16 dagen geleden

De vlag kan uit.. de man is thuis. Veeg me op met een baby en een peuter en mega onderbroken nachten, waarbij de dag heel vaak om 5 uur begint ( baby onrustig en niet of later willen slapen en ik kan dan niet meer slapen.)

15 dagen geleden

Wat is er met mn baby jongens... Overdag is bijna niks weer goed, savonds veel huilen.. bij het naar bed gaan ontroostbaar, niet willen slapen huilend wakker worden.. mijn hemel!😢

15 dagen geleden

Reactie op Nathalie 0419

Wat is er met mn baby jongens... Overdag is bijna niks weer goed, savonds v ...
Na een hoop gedoe is ze nu boven op mijn borst in slaap gevallen, alles behalve wat ik wilde maar ze is in ieder geval niet meer aan het huilen

15 dagen geleden

Reactie op Nathalie 0419

Wat is er met mn baby jongens... Overdag is bijna niks weer goed, savonds v ...
Sprong 4…? 😬

15 dagen geleden

Ik schreef nooit wat mee (want te moe, geen schrijver, niet dat type moeder) maar in de zware momenten kijk ik uit naar de lichtpuntjes dus had ik maar… 3-4 keer 20 minuten slapen op een dag kan ik helemaal niks mee en die kleine ook niet. 👻

15 dagen geleden

Reactie op Fenke1994

Sprong 4…? 😬
Pfffff!🥹 Hoelang duurt deze? Ik ben de vorige nog niet eens vergeten

15 dagen geleden

Reactie op Nathalie 0419

Pfffff!🥹 Hoelang duurt deze? Ik ben de vorige nog niet eens vergeten
De lastige fase van sprong kan een goeie maand tot 6 weken duren😐 zie er echt tegenop. Hoop vooral dat hier het geweldige doorslapen in eigen bedje niet wordt verstoord

15 dagen geleden

Jeeej, ondergeplast én gespuugd!

15 dagen geleden

Pff ben opeens weer in de war met flesjes. Ze is nu precies 4 maanden en zat op 5x180 die ze niet elke keer helemaal leeg dronk. Maar nu sinds 2 dagen lijkt 180 te weinig te zijn en blijft ze daarna nog een beetje zeuren wat ik herken als honger. Geef dan soms tussendoor nog een klein flesje van 60 (niet direct na de 180 maar als ze een tijdje blijft zeuren en niks anders werkt) en dan is t goed. Maar 210 geven klinkt gelijk zo veel. En kan ook 2x180 en 2x210 doen misschien maar kan ik dan beter in de ochtend 2x180 geven en in de middag 2x210 of juist ochtend 1x210 en 1x180 en middag 1x180 en 1x210? Zodat ze daarna kan gaan slapen? Ik weet het even niet meer. En dan lees ik ook nog verschillende dingen dat 180 al zo veel is etc en dan wordt k helemaal onzeker. Maarja wil ook niet dat ze honger heeft de hele dag.

15 dagen geleden

Reactie op nnvdd

Pff ben opeens weer in de war met flesjes. Ze is nu precies 4 maanden en za ...
Deze dagen heb ik ook met achter de rug. Was even puzzelen en een week afzien maar we zijn nu van 5x180 naar 4x210 en dat gaat goed. Heb zelf eerst de fles van 11 en 15 verhoogd omdat hij daar het meeste honger had. En niet snel daarna ook de andere flessen. Niet onzeker worden hoor 😘 het zijn idd flinke flessen maar als jouw kindje dat nodig heeft dan is dat toch goed.

15 dagen geleden

Deze dagen heb ik ook met achter de rug. Was even puzzelen en een week afzi ...
Ja dank je! Denk dat ik dat ook maar ga proberen😊

14 dagen geleden

Pff ben even een uurtje boven uitgebreid douchen enzo eindelijk en vriend blijft bij onze dochter. Ben de hele dag met haar geweest en ze was gewoon lief en vrolijk en dat ene uurtje huilt ze alleen maar. Komt ie eerst met haar naar boven en vervolgens hoor ik haar alleen maar huilen en jammeren beneden. Leuke me time. Irriteer me dat hij haar niet even bezig kan houden maar z’n tv programma wil kijken.

14 dagen geleden

Bah bah mijn vriend is zo goed met het geven van cadeau’s. Ik ben er zo slecht in. Liggen al cadeau’s voor mij en mijn dochter onder de boom en ik heb nog niks.. 🙄🥴

14 dagen geleden

Reactie op nnvdd

Pff ben even een uurtje boven uitgebreid douchen enzo eindelijk en vriend b ...
Herkenbaar 😭🫠

14 dagen geleden

Mijne gute, dat moment... Dat je baby soezerig is van het drinken, en je een geluid hoort in de onderkant die je niet wilt horen... Juist broek vol, baby wakker. Dan nog maar meer drinken hoor.

14 dagen geleden

WAAROM slapen die kinderen toch niet gewoon. Slapen is fijn en leuk. Ga slapen!!

14 dagen geleden

Reactie op nnvdd

Pff ben even een uurtje boven uitgebreid douchen enzo eindelijk en vriend b ...
Heel herkenbaar.

14 dagen geleden

Wat klinkt een baby met een hese stem ontzettend naar.

14 dagen geleden

Weer zo’n dag, alleen een tevreden baby als hij constant aan de borst mag hangen. Blegh wat voelt dat irritant aan je lijf, maar het alternatief van keihard huilen is ook niet relaxt

14 dagen geleden

Reactie op Babybruin

Weer zo’n dag, alleen een tevreden baby als hij constant aan de borst mag h ...
Ik heb dat ook steeds. Erge irritatie in m’n voeten dan ook. Vooral als ze ‘s nachts zo vaak komt.