38 Reacties

één maand geleden

Ik heb hier helaas heel veel last van, soms een halve dag lang en dan trekt het weer weg… ben dan vaak de nacht erna ‘ziek’ (diarree en tegen overgeven aan) en daarna weer nergens last van… Ben blij als het eindelijk gaat doorzetten (ben nu 37+6)

één maand geleden

Reactie op Minimeid

Ik heb hier helaas heel veel last van, soms een halve dag lang en dan trekt ...
Pfoeh wat heftig zeg! Heel veel sterkte ermee ik hoop dat de kleine dan snel mag komen!

één maand geleden

Ik ben juist heel erg jaloers hierop. Ik heb bij mijn vorige zwangerschap dit nooit gevoeld (baby was zelfs met 41+4 nog niet klaar om te komen) en nu voel ik dat soort dingen ook totaal niet 😕

één maand geleden

Bij mij is het verspreid over de dag. Ik voel ze in mn rug, buik en benen. Maar ook soms pijnscheuten in mn bekken.

één maand geleden

Reactie op Evelyne1234

Ik ben juist heel erg jaloers hierop. Ik heb bij mijn vorige zwangerschap d ...
Nou je mag de mijne overnemen😅 helemaal klaar ermee, loop je in de supermarkt en dan van die weeën dat je gewoon niet meer verder kan. Geen pretje

één maand geleden

Reactie op Evelyne1234

Ik ben juist heel erg jaloers hierop. Ik heb bij mijn vorige zwangerschap d ...
Idem hier! Ingeleid met 41+4. Nu 37+3 en ik heb nu wel het idee dat er iets lijkt te gebeuren, al is de kleine nog niet ingedaald (laatste controle was woensdag)

één maand geleden

Niet echt, en anders vaak in de avond en nacht.... had ik bij de andere 2 ook...maar baarmoeder schijnt dan het actiefst te zijn las ik ofz

één maand geleden

Reactie op ND93

Idem hier! Ingeleid met 41+4. Nu 37+3 en ik heb nu wel het idee dat er ie ...
Ja hier ook nu met 3e...rommelt sneller dan eerste 2 x. Toen doorgelopen tot 41+6 toen k ingeleid moest worden :(

Reactie op Evelyne1234

Ik ben juist heel erg jaloers hierop. Ik heb bij mijn vorige zwangerschap d ...
Ik ook niet helaas! Onze eerste is ook gehaald met een keizersnede. Zelfs met 42 weken en inleiding + weeeen opwekkers bleef meneer lekker zitten.. ik ken dat ook niet.

één maand geleden

Ik denk dat ik het gisteren voelde. Ik voelde opeens een hele heftige menstruatiekramp die denk ik wel een minuut duurde. Daarna zakte het weer af en daarna niks meer gevoeld… ik denk dat dat ook een voorwee is?

één maand geleden

Ik weet niet wat ik voel. Ik denk af en toe voorweeën icm harde buiken. Ik weet wel dat het niet prettig is 😳

één maand geleden

Reactie op RMulder1995

Ik weet niet wat ik voel. Ik denk af en toe voorweeën icm harde buiken. Ik ...
Ik voel het als kramp door mijn hele buik heen. Onderkant zijkanten constant zelfde pijn niet dat het erger of minder word opeens is het weg.

één maand geleden

Reactie op Yassieyasss

Ik voel het als kramp door mijn hele buik heen. Onderkant zijkanten constan ...
Raar hè 😮‍💨

één maand geleden

Ik ben zo benieuwd of ik het dit keertje ook zal voelen🫣. Ik ken dit allemaal precies niet 🫣

één maand geleden

Nou, İk kan moeilijk begrijpen of het nou oefenweeën zijn of echte weeën. (35+3) Baby allang ingedaald.. Gisteren snachts rond 2 uur werd ik wakker van de pijn en moest echt rond lopen in huis. Het voelde als menstruatie krampjes/steekjes en alsof ik heel nodig naar de wc moest. İk heb het even bijgehouden via de weeën app, en die gaf me aan dat ik zsm naar het ziekenhuis moest gaan 😅 İk ben toch gaan liggen en afwachten omdat mijn vliezen toch niet zijn gebroken dacht ik bij mezelf (terwijl dat niet per se moet gebeuren) İk heb de pijn genegeerd en ben gaan slapen. Maar sinds ochtend wel druk en pijn bij mn ribben daar 🥲 Maar een beginnende bevalling was het dus niet 🤣

één maand geleden

Reactie op MelRoy

Ik ben zo benieuwd of ik het dit keertje ook zal voelen🫣. Ik ken dit allem ...
Haha het is een beetje als overgeven. Als je misselijk bent denk je ik zou het graag allemaal uitspugen; tot je daadwerkelijk overgeeft en denkt waarom heb ik hierom gewenst 😆

één maand geleden

Ik voel af en toe wel iets maar weet niet zo goed wat het nou precies is. Het zijn krampen maar dan echt down under (vagina en trekt door richting anus) Ik heb dan een aantal krampen en een harde buik en vervolgens trekt het ook weer weg. Zijn het indalingsweeën of oefenweeën? Heb het nu al een paar avonden op rij en weet niet of ik heel vrolijk word als dit blijft tot mijn uitgerekende datum, eind augustus 🙈

één maand geleden

Reactie op Babybruin

Haha het is een beetje als overgeven. Als je misselijk bent denk je ik zou ...
Ohneee dan neem ik het terug 🤣 I’m good 🙆🏽‍♀️

één maand geleden

Echt al een week lang elke nacht meer dan 2 uur last van.. Zooo vermoeiend. Ze worden ook steeds pijnlijker. Ben blij als ze eindelijk doorzetten. Niet vol te houden zo 😅

één maand geleden

Reactie op MelRoy

Ohneee dan neem ik het terug 🤣 I’m good 🙆🏽‍♀️
Hahaha, precies dit!