235 Reacties
één maand geleden
Ik heb een afspraak gemaakt bij de osteopaat voor mn dochter, ben benieuwd of deze wat kan betekenen voor onze kleine.
één maand geleden
Supertrots op mijn bescheiden borsten dat ik mijn zoontje nu precies 1 maand kan voeden met mijn melk en hij 1,5kg gegroeid is 🥹 😂
één maand geleden
Supertrots op mijn bescheiden borsten dat ik mijn zoontje nu precies 1 maan ...
Ho, die 😂 moest 😍 zijn haha
één maand geleden
Na 4 weken zitten we eindelijk boven geboortegewicht! 🥳
Fijn om nog een keer te horen dat ze het goed doet, en dat niemand zich zorgen maakt, na 2 ziekenhuisopnames
één maand geleden
Dat ik mijn gevoel gevolgd heb om toch de huisarts te bellen nadat onze zoon van 4 weken al een week snotverkouden is en vanaf 16.00 uur tot 20.00 uur erg overstuur is, snottert en ik de nacht niet lekker ligt door al het gesnotter, slijm etc. Echt een verandering tussen 3 en 4 weken, veel onrust en huilen door zijn verkoudheid. Nu een ander middeltje gekregen dat direct werkte en hij sliep sinds gisteren 16.00 uur, niet meer overstuur en drinkt veel beter. ❤️ Hij is weer de rustige baby zoals we die kennen. 🥰😍
één maand geleden
Vandaag voor de eerste keer gevoed in het openbaar (ikea, wel rustig hoekje uitgezocht) spannend gevonden voor niks hahah
één maand geleden
Op mijn twee zoontjes. Gewoon omdat ik zo trots op ze ben als ik naar ze kijk! En de oudste is zo trots op zijn kleine broertje. 🥹
één maand geleden
Dat ons zoontje op borstvoeding al een kilo gegroeid is! En door alle checkjes op het consultatiebureau is gekomen bij de eerste afspraak. En nog een mooi puntje vandaag: ik was in een afhaal restaurantje aan t voeden toen mijn man even weg was en onze pieper afging dat eten opgehaald kon worden. Een dame aan tafeltje naast me sprong op en bood spontaan aan om het eten te halen aangezien ik mijn handen vol had. Ze heeft zelfs nog bestek gehaald voor me zonder dat ik erom vroeg. Ik vond het zo lief!! Faith in humanity restored! ♥️