23 Reacties

één maand geleden

Gefeliciteerd met jullie prachtige meisje! Geniet ervan samen!

één maand geleden

Wat een schatje heel veel beterschap

één maand geleden

Wat een ervaring... Gefeliciteerd met jullie mooie meisje en hopelijk kun je alles straks een plekje geven en genieten 🩷🎀

één maand geleden

Gefeliciteerd❤️ heerlijk genieten van jullie wondertje👶🏼

één maand geleden

Gefeliciteerd! Wat hebben jullie een prachtige dochter gekregen en een mooie naam. Geniet van alle kleine momentjes want voordat je het weet is het al weer drie maanden geleden❤️

één maand geleden

Gefeliciteerd! Hier ging het ook heel vlot. 23 juli in de ochtend ballon geplaatst en mocht naar huis om het af te wachten. Rond 3 uur begonnen de weeën, toch maar terug naar het ziekenhuis, had toen 2 a 3 cm ontsluiting en het ballonnetje zat al los en kon er dus uit. Er was nog geen plek op de beval kamer dus heb even moeten wachten op de triage/spoed kamer. Tussen 20.30 en 21.00 kon ik naar de beval kamer en konden ze mijn vliezen breken, vanaf toen ging het heel snel, om 23.13 is onze dochter geboren met 38w 3d en ze woog 2878 gr en is 47 cm Heel veel geluk

één maand geleden

Gefeliciteerd wat een poppetje, ahw geniet ervan op na een goede herstel mama❤️🤲

één maand geleden

Gefeliciteerd!!! Een heel snel herstel gewenst. Je dochter is echt prachtig!! Geniet van het nieuwe hoofdstuk in je leven. ❤❤❤

één maand geleden

Gefeliciteerd!!

één maand geleden

Gefeliciteerd met jullie dochter en nu maar lekker genieten samen 💕

één maand geleden

Wat een verhaal! Hoe fijn is het dan geweest dat ze er echt is nu! Gefeliciteerd en lekker genieten samen🥰❤️

één maand geleden

Zeer intenst is inderdaad zacht uitgedrukt, maar wat een ervaring en wat knap hoe je het hebt volgehouden en beschreven. Gefeliciteerd en geniet van de mooie tijd samen die komen gaat ❤️

één maand geleden

Dankjewel allemaal! Waar ik mij gister top voelde, is dat nu een stuk minder. Buik/maagpijn, extreem veel spierpijn, rug doet zeer en is blauw door al die prikken.. Maar met Rosaline gaat het gelukkig best aardig! Slaapt veel, eet een beetje, poept heel veel, suiker is goed! Helaas geeft ze wel regelmatig iets over. Zelf 1x donker dat de arts erbij is gekomen. Die zei dat het waarschijnlijk oud bloed en slijm van mij is en ze daarom vol en misselijk was. Arme schat. Mijn vriend doet het geweldig. Staat meteen klaar als ze ook maar iets van een geluidje geeft, leert heel snel poepluiers verschonen, flesjes geven en aankleden. Waar hij haar gister nauwelijks durfde aan te raken, pakt hij haar nu gewoon goed op. Geweldig om ze samen zo te zien. 💜

één maand geleden

Gefeliciteerd! Super goed gedaan 🤗

één maand geleden

Reactie op Mamaavandrie

Gefeliciteerd! Super goed gedaan 🤗
Dankjewel. 🙏🏻

één maand geleden

Gefeliciteerd met de geboorte en wow wat een verhaal! Goed gedaan hoor. Spoedig herstel en veel genieten geblazen

één maand geleden

Reactie op Anoukvs91

Dankjewel allemaal! Waar ik mij gister top voelde, is dat nu een stuk min ...
Gefeliciteerd! Heeft tijd nodig! Vooral de 1e keer voel je je alsof je bent overreden door een vrachtwagen! Komt goed

één maand geleden

Gefeliciteerd meid! Goed gedaan. Wat een prachtige naam ook. Het maakt me wel een beetje angstig voor m’n eigen bevalling 😅.

één maand geleden

Gefeliciteerd en wat een prestatie heb je geleverd! Geniet samen van jullie meisje. En hopelijk verloopt je herstel voorspoedig 🍀

één maand geleden

Gefeliciteerd met jullie knappe dochter. Geniet van deze mooie tijd, want het vliegt voorbij!