285 Reacties

één maand geleden

Peuter van 3 jaar 10 maanden. Nu 37 weken zwanger. Deze zwangerschap zwangerschap valt me zeker zwaarder. Gisteren veel pijn in mn rug, kon hierdoor amper lopen. En natuurlijk precies dan wilt de kleine een stukje wandelen met mama want dat vind ie zo leuk. Vandaag is hij even naar de opvang dus heb ik een uitrust dagje, hopelijk morgen meer energie om wat met em te ondernemen.

één maand geleden

Reactie op Cheyenne96

Peuter van 3 jaar 10 maanden. Nu 37 weken zwanger. Deze zwangerschap zwange ...
Pff alsof ze het aanvoelen he!

één maand geleden

Reactie op RMulder1995

Ik wil slapen 😂😂
Ja, ik ook! Maat dat lukt me dan weer niet overdag... of ik denk, moet nu wat doen, want nu kant het even omdat ze naar de bso is... eind van het liedje pak ik toch te weinig bewust rust...🫣

één maand geleden

Reactie op Mama784

Ja, ik ook! Maat dat lukt me dan weer niet overdag... of ik denk, moet nu w ...
Ja als ik in slaap val wordt er boven op mij gesprongen 😂 en dan mijn man die het gek vind dat ik om 20:00 in slaap val… “o sliep je” nee joh 😂

één maand geleden

Reactie op #Naomi001

Ik ben blij dat die van mij nog 3 dagen naar de opvang gaat en middagdutjes ...
Haha ja hier precies t zelfde! Of naja..2 dagen opvang, 1 dag naar mn ouders. En nog middagdutjes. Maar die dagen dat ze thuis is pffff. 🙈 Ik ga vaak ook nog ff slapen als zij dr dutje doet 😅 en accepteer dat de dagen dst ze thuis is er op dit moment weinig huishouden gedaan wordt 🙈

één maand geleden

Hier een peuterdochter van 2 jaar (+2 maanden) en het is behoorlijk pittig. Ze voelt echt aan dat er wat gaat gebeuren en is daardoor veel aanhankelijker en claimeriger. Ze gaat 1 dag per week naar de opvang, maar ben al meerdere keren gebeld om haar weer op te komen halen omdat het echt niet ging. Gelukkig doet mn vriend veel om te ondersteunen en hebben we veel hulp van mn moeder en schoonmoeder. Sinds de laatste weken logeert ze 1 nachtje per week bij mn schoonouders en dat geeft wat ruimte. Voelt zo dubbel om haar te laten gaan, maar denk dat het voor ons allemaal wel goed is. Maar poeh wat is dit anders dan een eerste zwangerschap(sverlof). Respect voor ons peuter/kleutermama’s! ❤️

één maand geleden

Hier een peuter van 2j een 3 maanden en het is enorm pittig, ik denk ook dat ze aanvoelt dat er iets aankomt en ze daar nog meer op in speelt. Ze luistert heeeeel erg slecht, wilt hele tijd alleen maar aandacht. Ik krijg geen 5min ademruimte soms. En van de papa krijg ik weinig steun vind ik. Als hij merkt dat het even niet gaat voor mij met onze dochter komt hij zelf niet eens tussen om mij af te lossen. Ik ben zo moe. En durf niemand te vragen om eens een dagje op mijn dochter te passen. Wil niemand tot last zijn daameee, maar wat snak ik naar een beetje rust zowel lichamelijk als mentaal. Ik ben bijna 39weken zwanger en hoop elke dag opnieuw dat de bevalling begint maar onze kleine meid wilt er duidelijk nog niet uit. En deze zwangerschap is zoveeeel zwaarder als de eerste ook..

één maand geleden

Reactie op Mama784

Hier een kleuter van 4 rondlopen, erg blij dat ze nog 2 dagen naar de bso g ...
Hier ook een van 4 en twee dagen bso. Ook een puberhond erbij, af en toe ontploft mn hoofd echt hier 🤯 nu ruim 39 weken, vanmiddag naar de vk op controle, even vragen hoe ze in strippen staan want ben er wel klaar mee 😅

één maand geleden

Reactie op Tommie07

Hier ook een van 4 en twee dagen bso. Ook een puberhond erbij, af en toe on ...
O die puberhond herken ik haha zelfde hier.. nou succes bij de VK! Ben benieuwd of ze je willen/kunnen strippen

één maand geleden

Reactie op Stephanie1993

Hier een peuter van 2j een 3 maanden en het is enorm pittig, ik denk ook da ...
Ja hier merkt dochtertje van ruim 2,5 ook zeker wat! Ze is ook weer ontzettend aanhankelijk opeens en wilt alleen maar bij mama in bed dus naar eigen bed brengen is drama en vervolgens komt ze snachts toch weer tussenin. Bij opvang of ouders brengen was ook opeens weer huilen en nu dan eerst nog hele poos eerst knuffelen met mama 🫣.

één maand geleden

Pffff hou op hou op. Zoon van 2 zit in zijn mama fase. Papa mag helemaal niks wat resulteert in meerdere driftbuien per dag 🙃. Heel lief dat hij alleen bij mij wilt zijn en alles door mij gedaan wilt hebben maar ik heb het op dit moment al ff zwaar genoeg met mezelf 😂🥵

één maand geleden

Nog nooit zo blij met opvang geweest 😂

één maand geleden

Wij hebben een kind van 1 en een kind van 4. DANKBAAR voor de dagen dat ze naar kdv/bso of oma zijn 🤣🤣 En dankbaar voor mijn vrouw die regelmatig 2 kinderen alleen naar bed brengt omdat ik al op apegapen lig 🙌

één maand geleden

Het is zeker anders dan een eerste zwangerschap. Mijn dochter is nu volledig thuis, want wij hebben maar 40 weken opvang per jaar i.v.m. mijn werk in het onderwijs. Ik heb tijdens mijn verlof 2 dagen van de luxe van kdv kunnen profiteren 🙈 je krijgt zoveel minder gedaan met een kleine in huis. De eerste paar weken van de vakantie was het daarom ook best vermoeiend. Nu heeft mijn man gelukkig ook vakantie! Op naar die laatste loodjes 💪🏼

één maand geleden

Haha dat gevoel ken ik nu 38 weken en dan nog 2 dochters 1 van 3 jaar en een van 2 jaar ik ben kapot ik kan niet wachten tot de kleine er is nu ook hier in Tilburg de kermis begonnen en man lief leek het leuk om even over de kermis te gaan nou zo gezegd zo gedaan gisteren nog even 10 km gelopen nou de aankomende 2 weken kun je me denk ik alleen nog vinden in bed haha

één maand geleden

Hier een peuter meisje van 2,5 jaar en 35 weken zwanger nu. Ons meisje is erg ziek( buikgriep) en papa is vrachtwagenchauffeur dus is ‘s ochtends vroeg weg en in de middag ergens thuis rond 16:00/17:00. Nu ze zo ziek is is het erg pittig, niks houdt ze binnen maar drinkt wel goed waardoor ik niet langs hoef te komen bij de huisarts 😒 Dus wat doe je dan , hele dag op de bank of bed liggen en niks doen… nou is dat wel lekker maar ja huishoudelijke taken gaan door en als ik die wilt doen zet ze t op een schreeuwen en moet ze weer overgeven van de stress erbij. Dus hier even helemaal niks doen en genieten van t geknuffel en gehang van de kleine meid ondanks t warme weer 🥵❤️

één maand geleden

Hier ook een van 2,5, die ontzettend brutaal aan het worden is. Maar ook wel graag met mama wil kroelen nu. Ik merk echt aan haar emoties dat ze voelt dat er iets aan komt. Als ik nu vraag wat de baby straks komt doen zegt ze bij mij slapen🥹 Maar het is wel ff pittig zeg! Heel anders dan mijn eerste zwangerschap. Morgen 38 weken en ik ben er ook wel klaar mee haha

één maand geleden

Hier nog een peuter mama van 1 die net een maand 3 jaar is 🥲🙋🏽‍♀️. Zwanger een verjaardagsfeestje plannen en uitvoeren vond ik intens. En nu die laatste loodjes🫠. Ik snap jullie allemaal.

één maand geleden

Ohhh ja. Peuter van 3 jaar en 9 maanden. Ze zit nu lekker met de duplo te spelen en valt mij even niet lastig maar ze kan soms behoorlijk pittig zijn! Je merkt dat je niet meer de uitdaging kan geven die ze nodig heeft & indd ze merkt echt de spanning!

één maand geleden

MOE!