76 Reacties

vorige maand

Oeps! Foutje gemaakt in het vorige topic. Ik wist niet dat het niet mag 😳 Maar wauw, al duizend berichten dames!😍

vorige maand

hoe gaat het met iedereen? We zijn alweer aardig op weg! De misselijkheid is nu eindelijk een beetje weg. Begin nu alleen meer last te krijgen van mijn gewrichten. Wel denk ik de baby te voelen. Heet zijn meer drukkende en verplaatsende bewegingen dan dat ik het zou omschrijven als plopjes. Ik kijk ontzettend erg uit naar de 20 weken echo.

vorige maand

Ik lijkt erop dat ik nu de kwaaltjes begin te krijgen. Voel mij extreem vermoeid en misselijk. En last van lichte hoofdpijn. Partner wilde een spa dag. Ik kan alleen maar denken aan mijn bed en rust.

vorige maand

Ik begin echt mijn rug veel te voelen. Ik wist dat deze zwangerschap zwaarder zou worden door mijn langdurige hernia.. maar nu al? Ik ben 18+2 weken en kan nu al niet eens meer langer dan 15min autorijden of zitten ..

vorige maand

Ik vind het nog steeds behoorlijk zwaar. Lig nog steeds elke avond om 20:30 in bed en erg last van bekkeninstabiliteit. Ik heb ook de hoop opgegeven dat ik me nog veel beter ga voelen 🤣 gelukkig zijn we bijna op de helft!

vorige maand

Ik heb iets meer energie dan in het eerste trimester, maar ben nog steeds best wel snel moe en zeker als ik iets heb gedaan. Sociaal zijn kost me teveel energie. Even sporten (loopband oid) dan ben ik de rest van de dag in bed kwijt.

vorige maand

Ik ben zo juist bij de chirurg geweest en wordt over 2 weken geopereerd, dan gaan ze mijn galblaas verwijderen. Ik vind dit echt mega spannend, maar het is beter voor mij en de baby. 1 voordeel: 2 dagen voor de operatie de 20 weken echo en dan weten we het geslacht 🤩

vorige maand

Reactie op Loess1993

Ik ben zo juist bij de chirurg geweest en wordt over 2 weken geopereerd, da ...
Succes en sterkte 🍀

vorige maand

Maandsalaris uitgeven bij babypark vandaag (wagen, baby adapter voor de sportwagen en maxicosi, wat zijn al die dingen duuuuur jemig) maar wel deze schattige spulletjes gratis gekregen🥺

vorige maand

Reactie op Loess1993

Ik ben zo juist bij de chirurg geweest en wordt over 2 weken geopereerd, da ...
Oh spannend!! Vast veel sterkte met het herstel, maar dat komt vast goed🍀🍀

vorige maand

Reactie op Lisainverwachting

hoe gaat het met iedereen? We zijn alweer aardig op weg! De misselijkheid i ...
Ik vind het ook meer voelen als verplaatsende bewegingen dan plopjes. In ieder geval, ik denk dat ik de baby dan voel. Over 1,5 week 20 weken echo, zo leuk! Dan weten we of het een meisje of jongen gaat worden. 💙🩷

vorige maand

Ik heb de laatste dagen een wat gespannen gevoel aan de rechterkant van me navel met soms een steekje. Dit vaak in combinatie met het gevoel alsof de baby in me buik wat beweegt. Heeft iemand hier ervaring mee? De verloskundige zij ook dat de placenta bij mij aan de voorkant zit.

vorige maand

Reactie op Ruby Anderson

Ik heb iets meer energie dan in het eerste trimester, maar ben nog steeds b ...
Heel herkenbaar. Sprong vooruit ten opzichte van eerste trimester, maar het blijft echt de balans zoeken. Ook werken is pittig. Hopelijk komt ook bij ons snel weer meer energie terug! 😉

Reactie op Snowflakessnow

Ik heb de laatste dagen een wat gespannen gevoel aan de rechterkant van me ...
Ik heb dit ook. Ik dacht eerst dat de baby met de navelstreng aan het spelen was. De volgende dag hadden we de 20 weken echo en hij was inderdaad met de navelstreng aan het spelen. Ik dacht mischien voel ik dat.. maar ze zeiden dat ik dat niet kon voelen. Mischien is het dan toch getrappel. Omdat de placenta voor ligt voelt dat bij ons heel anders. Mij is verteld dat vanaf 27 weken wij het net zo goed kunnen voelen als dames met de placenta achter. Maar ik vind het helemaal niet erg als ik zie op de echo hoe druk hij is.

vorige maand

Reactie op SprankelendeLotus016329

Ik heb dit ook. Ik dacht eerst dat de baby met de navelstreng aan het spel ...
Ohh ja dat zou natuurlijk ook kunnen. Stelt toch weer even gerust. Volgende week heb ik de 20 weken echo ben heel benieuwd.

vorige maand

Zijn hier meer dames die al lekkende borsten hebben? 🐮 Ik had dit bij de eerste ook al zo vroeg.. Gister met 18+3 voor het eerst door mijn shirt heen gelekt. Ik voel me echt een beetje een freak 😂

vorige maand

Reactie op augustbaby

Zijn hier meer dames die al lekkende borsten hebben? 🐮 Ik had dit bij de ...
Ik ga straks checken voor je🤪🤪 ik houd je op de hoogte

vorige maand

Reactie op augustbaby

Zijn hier meer dames die al lekkende borsten hebben? 🐮 Ik had dit bij de ...
Ik heb dit ook in week 18 gehad. Was tijdens het slapen. Werd wakker met een natte plek ter hoogte van mijn borsten. Twee dagen later had ik het weer en waren mijn borsten ook een beetje nat. Gelukkig niks om me zorgen over te maken zei de verloskundige

vorige maand

Reactie op Lisainverwachting

Ik heb dit ook in week 18 gehad. Was tijdens het slapen. Werd wakker met ee ...
Ik maak me ook geen zorgen hoor. Bij mijn vorige zwangerschap begon het zelfs eerder en is het niet meer gestopt tot ik stopte met borstvoeding. Nu ook al weer zoogcompressen in mijn bh. Zie het niet meer stoppen.. Ik vroeg me gewoon af of ik de enige was die dit zo erg heeft 😅

4 weken geleden

Hoe is het met jullie allemaal? Hebben jullie ook de 20 weken echo deze week? Wij zaterdag, ben echt benieuwd hoe hij is veranderd ten opzichte van de laatste echo (5 weken terug 🥺)