97 Reacties

4 jaar geleden

Hier 30 weken zwanger en een kleine 10 kg bij.

4 jaar geleden

Bij mij zit er nu 7,5 kg aan. Ik heb niks te klagen!

4 jaar geleden

Ik ben aanstaande vrijdag 29 weken zwanger en ik ben nu 10kg aangekomen. Ik was er echt van geschrokken, maar de gynaecoloog zegt dat het goed is. Daarnaast gaat het mij erom dat de baby goed groeit, die kilo鈥檚 gaan er daarna wel weer af 馃槉

4 jaar geleden

Ik ben 31 weken en 12 kg bijgekomen

4 jaar geleden

Ben in het begin aangekomen door te veel eten denk ik 馃榿 nu 8kg meer en de buik groeit bij mij idd ook echt hard de laatste 2 weken.

4 jaar geleden

Ik zit nu op ongeveer +20 kg met ruim 28 weken. 馃槬 Zit al vanaf eind augustus thuis, en ben nogal een emotie eter. Dus dat heeft daar zeker aan meegewerkt.. Zit nu op een koolhydraat beperkt dieet ivm zwangerschaps diabetes. Dus hopelijk komt er niet heel veel meer bij. 馃き

4 jaar geleden

Reactie op ieveaaenaa

Ik zit nu op ongeveer +20 kg met ruim 28 weken. 馃槬 Zit al vanaf eind august ...
Oeh wat vervelend... 馃槥 maar bereid je maar wel vast voor, de laatste weken kom je echt nog wel wat aan. Dan groeit de baby nog lekker door in zijn/haar gewicht. Maar niet te druk maken; gewicht komt echt na je zwangerschap pas weer!! En zelfs dan duurt het vaak lang voordat je weer wat terug in figuur bent... 9 maanden op, 9 maanden af zeggen ze toch?

4 jaar geleden

Bij mijn eerste zwangerschap ben ik maar 3 kilo aangekomen. Nu 29 weken en al +14 kilo (maar ik begon deze zwangerschap 10 kilo lichter dan bij de eerste).

4 jaar geleden

Reactie op sanned

Bij mijn eerste zwangerschap ben ik maar 3 kilo aangekomen. Nu 29 weken en ...
Maar 3 kg aangekomen? Hoe dan? 馃檲馃槵 Eva woog met haar geboorte al ruim 4 kg 馃槣

4 jaar geleden

Ben nu 18 kg aangekomen met 32 weken, maar ik was echt graatmager vlak voor mn zwangerschap. Weet eindelijk hoe het is om grotere borsten en volle billen te hebben 馃檲

4 jaar geleden

31+4 zwanger en nu 4 kilo boven m鈥檔 oude gewicht! Ben wel de 1e trimester eerst 6 kilo afgevallen. Van 72 naar 66 en nu zit ik op de 76!

4 jaar geleden

Ik ben nu 30 weken en maar 4 kilo bijgekomen. Kleine ronde buik 馃

4 jaar geleden

Ik ben nu 28 weken en 3 dagen en 5 kg afgevallen 馃檲

4 jaar geleden

Tot halverwege het tweede trimester niet aangekomen. Nu in de laatste twee maanden +3,5kg. De baby is al over de 2kg dus ik maak me niet zo zorgen over mijn gewicht nadien. Nu 32+1 zwanger

4 jaar geleden

Ik ben 30 weken zwanger:) eerste baby zo spanned

4 jaar geleden

Reactie op Sylvia2019

Maar 3 kg aangekomen? Hoe dan? 馃檲馃槵 Eva woog met haar geboorte al ruim 4 kg ...
Ik weet het ook niet haha. Nu woog ie bij de geboorte ook maar 2,7 kilo (met 39+6 bevallen). Ik moet daarom deze zwangerschap ook kinderaspirine slikken voor betere doorbloeding. Dat lijkt tot dusver wel te helpen 馃槉

4 jaar geleden

Ik zit nu met ruim 28 weken op zo'n +16 kilo. Eerste zwangerschap ook 26 kilo aangekomen in 37 weken. Hopelijk kan ik er dit keer onder blijven.

4 jaar geleden

Reactie op Soof-24

Ik zit nu met ruim 28 weken op zo'n +16 kilo. Eerste zwangerschap ook 26 ki ...
Dat is mijn doelstelling ook 馃槅馃槅馃槅 zit er nu nog ruim 10 kilo onder, dus dat gaat goed komen!

4 jaar geleden

31 weken en 11 kg aangekomen: met name buik, heup en bovenbenen maar ook mijn omvang is groter dus i.p.v. 75 heb ik nu 80 als bh omvang. Die buik lijkt nu echt met de week groter te worden

4 jaar geleden

6 kilo erbij, morgen 29 weken. In het begin een aantal kilo afgevallen ivm misselijkheid.. De baby doet het goed en is bovengemiddeld dus vind het prima zo 馃槉