97 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Sylvia2019

Grappig dat we gelijk lopen! 馃榾 ook zo rond 29 dec uitgerekend? En eerste o ...
27 december 馃槅

4 jaar geleden

Reactie op Sylvia2019

Grappig dat we gelijk lopen! 馃榾 ook zo rond 29 dec uitgerekend? En eerste o ...
O en 1e kindje

4 jaar geleden

Ik ben nu 28 weken en 3 dagen en 5 kg afgevallen 馃檲
Dat lijkt me niet echt de bedoeling. Gaat het wel goed met jou en de baby?

4 jaar geleden

32 weken nu en al +14kg 馃槺 ben 1.78m lang, weet niet of dat wat uitmaakt?

4 jaar geleden

Reactie op saskiamsterdam

32 weken nu en al +14kg 馃槺 ben 1.78m lang, weet niet of dat wat uitmaakt?
Mooie buik hoor!

4 jaar geleden

Op 28 weken 13 kg, nu laatste 2 weken stabiel In het begin veel bijgekomen door veel te eten en vanaf ca 22 weken enorm veel vocht vasthouden; zijn volgens mij ook wat kilo鈥檚..

4 jaar geleden

29+4 weken en 8 kilo aangekomen begin 4 kilo afgevallen, buik begint nu wel wat sneller te groeien ma nog steeds een mooi klein buikje 馃槉

4 jaar geleden

31 weken en 14 kilo bij helaas. Bij mijn eerste was er 18 kilo bij en dat was er na 4 weken weer af wegens geven de van borstvoeding! Hopelijk herhaalt zich dat weer:).

4 jaar geleden

Reactie op saskiamsterdam

32 weken nu en al +14kg 馃槺 ben 1.78m lang, weet niet of dat wat uitmaakt?
Even lang en dame here! Mijn theorie is dat een kilo bij ons tov lengte minder relatief minder is dan iemand die minder lang is. Dat is wat ik mezelf voor jou haha. Je ziet er prachtig uit!

4 jaar geleden

Reactie op stefanie-24

Even lang en dame here! Mijn theorie is dat een kilo bij ons tov lengte min ...
Haha daar houd ik me dan maar aan vast! ;-) en dankjewel!!

4 jaar geleden

Ik ben 28 weken zwanger 1.65 en 6 kilo aangekomen. Ik weeg nu 78 kilo. Ieder lichaam is anders maar ik merk zelf ook wel dat ik veel vergelijk en dat ik liever niet te veel aankom. Zolang ons kindje goed groeit ben ik tevreden.

4 jaar geleden

Ik ben 1.78m lang, 29w2d zwanger en in totaal 16Kg aangekomen. Ik weeg nu 79.4Kg dus wat het aankomen betreft ben ik er hartstikke tevreden mee, gezien ik (naar mijn idee) te dun was.

4 jaar geleden

Ik ben nu 28 weken. Hier stond ik aan het begin wat zwaarder al, nl. 78.8. Ben eerst wat afgevallen 2 kg en zit nu terug aan mijn startgewicht. Dus niet bijgekomen maar baby groeit wel. Zal wel geen kwaad kunnen zeker??

4 jaar geleden

Reactie op IlseC

Ik ben nu 28 weken. Hier stond ik aan het begin wat zwaarder al, nl. 78.8. ...
Het kindje pakt wel wat het nodig heeft. Zeker als je al iets zwaarder de zwangerschap in ging, is het niet nodig om heel veel aan te komen. Je hebt genoeg reserves om je kindje van te voeden. Hier hetzelfde verhaal.

4 jaar geleden

Ik ben nu 31 weken zwanger en 9 kg aangekomen. Weeg nu 69 kg en ben 1.80 lang. Ben er wel tevreden mee. Ik eet ook een stuk meer (ongezond vooral haha) dan normaal

4 jaar geleden

Ik was gister 32+4 en 9 kilo aangekomen.

4 jaar geleden

Ik ben nu 32+2 en ben 8,5 kilo aangekomen, dus dat vind ik nog wel meevallen.. Maar daar zullen de aankomende weken nog wat kilootjes bijkomen denk ik. 馃檲

4 jaar geleden

Ik ben 32 weken en 18 kilo aangekomen. Vanaf 11 weken al halve dagen gaan werken ivm brandwonden die ik had opgelopen en vanaf sep volledig thuis. Dus dat werkt ook zeker niet mee aan de kilo's.

4 jaar geleden

Hier, bijna 32 weken zwanger en 9 kilo erbij, maar werk nog 45uur per week, zwaar werk, dus naar mijn idee alle dagen aan het trainen. Nog 2 weken werken na deze week, dan begint mijn verlof. Had liever tot 4 weken vtv gewerkt maar is niet vol te houden....nu eigenlijk al niet meer, maar helaas geen keus, nog ff :-) daarna zal alles wel mega uit gaan dijen als ik minder beweeg....train! Haha, we zullen zien!

4 jaar geleden

Net op de weegschaal gestaan, er zit nu 9,5 kg aan. 馃槺 Ik ben nu 31+4 weken.