97 Reacties

4 jaar geleden

Ik ben 33+3 en ik ben 16 kg aangekomen. Heb heel veel last gehad van ischias en kon daardoor niet normaal lopen, laat staan sporten. Nu gaat dat gelukkig weer goed en kan ik wel weer wat doen. Hoop dat het de laatste weken meevalt met de extra kilo’s!

4 jaar geleden

Zondag ben ik 30 weken, zit op 8,1 kg. Zal de komende tijd nog wel harder gaan 😬 met Eva was mijn eindgewicht 84 kg rond; was 15 kg totaal aangekomen.

4 jaar geleden

Vanochtend een afspraak gehad en ik ben in totaal 6 kilo aangekomen en zit vandaag precies op 30 weken. Ik vind het best weinig maar de gynaecoloog vond het niet zorgwekkend..zo lang ik maar niet afval.

4 jaar geleden

16 kg en nu 30+4... voor de zwangerschap had ik wel altijd zwaar ondergewicht dus mocht sowieso meer aankomen. Zit voor het eerst in mijn leven op een gezond gewicht nu. Haha.

4 jaar geleden

Zondag was ik 30 weken en zit nog steeds op een kleine 8,5 kg. 👏🏻 vind het prima, bij eerste zwangerschap eindigde ik op 15 kg rond. Deze mag er best iets onder blijven maar heb nog wat speling 😅

4 jaar geleden

Hey Even wat anders ik ben nu 34 wk+ Enorm veel pijn in de nacht weet niet hoe ik liggen moet laat staan hoe draai ik überhaupt nog om...(buik zit er ook bij in de weg) Tips adviezen? Morgen ga ik al naar m'n fysio(bekkenbodem)

4 jaar geleden

Reactie op Marjolein84

Hey Even wat anders ik ben nu 34 wk+ Enorm veel pijn in de nacht weet niet ...
Het beste span je de spieren in je onderbuik aan voordat je begint met draaien. Dit helpt bij mij goed (tip fysio). Anders schoot het elke keer in mijn banden.

4 jaar geleden

Morgen 36 weken en ik zit nu op +5kg. Aankomen gebeurde sowieso pas na de 24 weken. Daarvoor eerst nog afgevallen.

4 jaar geleden

Vandaag 32 weken zwanger en al 22 kg erbij 🙄😄😄😄

4 jaar geleden

Vandaag 32 weken zwanger en al 22 kg erbij 🙄😄😄😄
Wow Bieke! Ik keek even snel op je ‘profiel’ maar heb jij echt al 5 kinderen? Dit is nr 6? 😱 allemaal van jezelf? 😬👌🏼 Super gaaf hoor maar wow, 6 kids 😱🤩

4 jaar geleden

Ben 35.2 weken en nu +12kg aangekomen

4 jaar geleden

Reactie op Flowermdk

Ben 35.2 weken en nu +12kg aangekomen
Hier exact hetzelfde

4 jaar geleden

32 weken en 8 kg aangekomen

4 jaar geleden

Reactie op Sylvia2019

Wow Bieke! Ik keek even snel op je ‘profiel’ maar heb jij echt al 5 kindere ...
Ik heb al 4 kindjes uit men vorige relatie. Nu mijn 1ste met men nieuwe partner en voor hem zijn eerste zoontje 😍. Hij heeft 2 dochters uit zijn vorige relatie.

4 jaar geleden

32 wkn en 6 kg aangekomen. De eerste 20 wkn veel gespogen dus tja dan kom je niet veel aan. Maar ik meen me te herinneren van m’n andere zwangerschappen dat je de laatste wkn veel aankomt😅 Dus niet teveel toegeven aan m’n lekkere trek😋 en n rondje extra met de hond 🐶 lopen💪🏼

4 jaar geleden

Ik ben 33 weken en 7,5 kg aangekomen. Bij mij juist in het begin best wel snel aangekomen maar nu is mijn gewicht al 1,5 maand hetzelfde. Baby en buik groeien wel goed dus geen idee hoe het kan 😁

4 jaar geleden

Ik ben morgen 36 weken en tot nu toe 11,5 kilo aangekomen. Een heel verschil tegenover de eerste 😁 Daar was ik totaal 30 kilo aangekomen 😶

4 jaar geleden

34w5d en 4,3 kg aangekomen. Beebje wordt al 2,5 geschat, en ik heb toch ook echt al het gevoel meer te zijn bijgekomen. Maar ok, je gaat mij niet horen klagen. Bij nr1. 12kg bijgekomen en bij nr2. 21kg

4 jaar geleden

Ik ben nu 36 weken en er zit 12,5kg aan, ik vind het prima!

4 jaar geleden

Reactie op Annika

Ik ben nu 36 weken en er zit 12,5kg aan, ik vind het prima!
Ik ook exact hetzelfde hier