10 Reacties

3 jaar geleden

We hebben Cybex pallas en we zijn heel tevreden. Echt makkelijk en hoeft niet te draaien.

3 jaar geleden

Wij hebben onlangs de maxi-cosi axissfix plus i-size aangeschaft en lopen tegen hetzelfde aan. Stoel zelf is erg fijn, maar tegen de rijrichting in lijkt hij zijn benen niet goed kwijt te kunnen. Ik las dat ze tot zo'n 15 maanden achterwaarts vervoerd moeten worden (afhankelijk van lengte uiteraard). Hij lijkt er zelf niet zo'n last van te hebben, dus tot die tijd laten we het maar zo.

3 jaar geleden

Onze dochter is 20 december 1 jaar geworden, zit al best een tijd met de rijrichting mee in een 360 graden stoel. Als we een lange rit maakte, draaide we haar nog wel eens tegen de rijrichting in zodat ze platter lag maar tegenwoordig slaapt ze minder of maken we misschien minder lange ritten 🤔 en als ze met de rijrichting mee zit, kunnen we de stoel ook kantelen zodat ze een beetje ligt.

3 jaar geleden

Hier de Maxi Cosi Axissfix plus - mijn zoontjes aan 12m om en bij de 82cm. Het lijkt ook nipt te worden maar ik blijf ze voorlopig nog zo lang mogelijk (tot 15m) achterwaarts te vervoeren. Ik denk dat de groei nu niet zo’n vaart meer zal maken tot 15m en het mss nog zal lukken 😅

3 jaar geleden

Mijn dochter was met 11.2 maand 80cm, Zij zit al vanaf 9 maanden in een normale autostoel in de rijrichting mee

3 jaar geleden

Onze zoon ook al poosje in gewone stoel, kan ik ligstand gezet worden als hij moet slapen. Hebben ook voor een 360 stoel gekozen, erg blij mee, echt een aanrader!

3 jaar geleden

Wij hebben de romer king 2. Zit met de rijrichting mee. Ze ziet zoveel meer is veel leuker voor haar ook. Hele fijne stoel. Toen ze 10 maand was hadden we haar daar in

3 jaar geleden

Reactie op Sharon C

Hier de Maxi Cosi Axissfix plus - mijn zoontjes aan 12m om en bij de 82cm. ...
Ga inderdaad ook gewoon nog wachten tot 15 maanden en dan draaien. 😊