60 Reacties

5 jaar geleden

Reactie op Brenda1994

Oh en misschien nog een domme vraag maar is een boxpakje hetzelfde als een ...
Goeie vraag dat denk ik dus ook. Maar heb geen idee 😂

5 jaar geleden

Ook geen idee dus lees even mee. Ik heb nog niets gekocht. Ik dacht voor december moet ik eerst wachten tot de winterkleertjes binnen zijn...

5 jaar geleden

Reactie op char

Ook geen idee dus lees even mee. Ik heb nog niets gekocht. Ik dacht voor de ...
Haha ik ook hoor! Ik ga straks in mijn verlof eens kijken wat ik van nr 1 nog kan gebruiken en dan maar rustig aan eens wat shoppen. Veel is nu toch nog najaar en niet echt winterkleding.

5 jaar geleden

Mijn jongste zoontje is van november nu wederom een jongetje en deze word in december geboren. Kan dus veel gebruiken van de nu nog jongste. Hij begin in 50/56 want met zijn ongeveer 52 cm paste hij niet in maat 50

5 jaar geleden

Reactie op Vroontje

Mijn jongste zoontje is van november nu wederom een jongetje en deze word ...
Grappig, onze dochter is ook van november en ik ben nu van onze zoon 30 dec uitgerekend, kan dus ook nog januari worden, haha.

5 jaar geleden

Reactie op Brenda1994

Oh en misschien nog een domme vraag maar is een boxpakje hetzelfde als een ...
Ik deed mijn dochtertje (van november) als zo'n kleintje nog geen pyjama aan. Al die kleertjes zijn zo super zacht, ik legde haar daar zo mee in bed, zowel overdag als 's nachts. En een boxpak vind ik persoonlijk wat anders dan een pyjama, die deed ik bij haar ook gewoon als kleding aan.

5 jaar geleden

Wij zijn ook 14 december uitgerekent,en je blijft maar dingen zien🙈😍te erg haha

5 jaar geleden

Doen jullie iets van een voetenzak voor naar buiten? Ik ben aan het twijfelen wat handiger is met een kleintje: jasje/ski-pakje, voetenzakje, dekentje?

5 jaar geleden

Ik ga voor rompertjes met lange mouwen. Ik heb een aantal truitjes en broekjes. Maar ook wat lange mouwen shirtjes en vestjes.

5 jaar geleden

Reactie op Brelle87

Doen jullie iets van een voetenzak voor naar buiten? Ik ben aan het twijfel ...
Lijkt me voor zo'n ukje niet erg lekker liggen met een dikke jas/skipak. Wij gaan voor meerdere laagjes en een voetenzakje en of dekentje. Eventueel een kruikje erbij en gaan!

5 jaar geleden

Ik had voor onze zoontje die in november is geboren heel veel boxpakjes met sokjes er aan en lange mouwen romper. Zo kon de sokjes niet er afvallen en het truitje omhoog gaan. Heb nu al heel wat boxpakjes gekocht en ik had het geluk dat wij weer een Hema outlet hadden deze zomer en die had veel kleertjes van vorig jaar winter in de verkoop.... Maar snap dat het lastig is om te bedenken wat je moet doen. Het ene kind kan zich goed warm houden en de andere weer niet. Altijd lastig.

5 jaar geleden

Reactie op Humpie2019

Ik had voor onze zoontje die in november is geboren heel veel boxpakjes met ...
Waar heb je de boxpakjes gekocht?

5 jaar geleden

Ik ben 27 december uitgerekend maar ik vind het heel lastig om te bepalen wat handig is. Alles is zo klein en schattig. Vestjes, sweaters, leggings, boxpakjes. Hoe veel van welke maat aanschaffen en hoor je ook een sjaaltje te kopen of kan dat nog helemaal niet🙈

5 jaar geleden

Reactie op Lauz

Waar heb je de boxpakjes gekocht?
Zeeman heeft ook altijd leuke boxpakjes heb er zelf ook vandaag er een paar gekocht.

5 jaar geleden

Reactie op Brelle87

Doen jullie iets van een voetenzak voor naar buiten? Ik ben aan het twijfel ...
Ik deed in de kinderwagen en maxi cosi gewoon wen deken, eventueel 2. Ik had een voetenzak bij de kinderwagen en die ben ik pas gaan gebruiken toen ik de buggy stand ging gebruiken bij grote zus, ze is van november en had het snel warm. Maar misschien dat ik m dit keer wel sneller ga gebruiken. Een skipakje vond ik niet handig, dan eerder een berenpakje.

5 jaar geleden

Reactie op Brenda1994

Even een ander vraagje.. kopen jullie ook een aantal pakjes/rompertjes in m ...
Echt niet nodig denk ik 50 zijn ze al supersnel uitgegroeid ☺️

4 jaar geleden

Reactie op Brenda1994

Even een ander vraagje.. kopen jullie ook een aantal pakjes/rompertjes in m ...
Dat is echt niet nodig tenzij je een prematuur krijgt. Maar daar mag je niet vanuit gaan vind ik

4 jaar geleden

Ik vind het ook lastig! Hier vooral veel boxpakjes, teddy borgvestje, lange mouwen rompers en lange mouwen shirtjes. En een lekkere warme voetenzak voor de maxicosi

4 jaar geleden

Ik twijfel over een voetenzak of een teddy overall, evt. met een deken (skipakken lijken mij niet fijn voor een pasgeboren baby). Hoe hebben jullie dit opgelost?

4 jaar geleden

Reactie op A.D.U.

Ik twijfel over een voetenzak of een teddy overall, evt. met een deken (ski ...
Ik heb voor in de Maxi Cosi een vrij dikke voetenzak. En voor in de reiswieg had ik een teddy pakje in gedachten, met eventueel een dekentje. 🤷🏻‍♀️ Geen ervaring nog of dit goed is 😋