60 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op ieveaaenaa

Ik heb voor in de Maxi Cosi een vrij dikke voetenzak. En voor in de reiswie ...
Idem hier! 😁

4 jaar geleden

Reactie op elketje

Idem hier! 😁
Ik zie dat jij een zonnekap hebt.. Is dat raadzaam om nog aan te schaffen? Ik had zoiets van, als het echt zonnig is, zal hij er niet meer in passen. Houdt natuurlijk ook regen, sneeuw en wind tegen, bedenk ik me nu. 😂

4 jaar geleden

Reactie op ieveaaenaa

Ik zie dat jij een zonnekap hebt.. Is dat raadzaam om nog aan te schaffen? ...
Ook in de winter schijnt de zon😉 dus ja is wel aan te raden

4 jaar geleden

Reactie op ieveaaenaa

Ik zie dat jij een zonnekap hebt.. Is dat raadzaam om nog aan te schaffen? ...
Geen idee, hij zat standaard bij mijn maxi cosi 🤣

4 jaar geleden

Reactie op elketje

Idem hier! 😁
Mooie voetenzak! Van welk merk is hij?

4 jaar geleden

Reactie op berdien

Mooie voetenzak! Van welk merk is hij?
Zeeman 🤣🤣🤣 16,99 ;)

4 jaar geleden

Goedemorgen! Ik vraag me af wat voor dekentjes jullie aanschaffen voor december. Ik zat zelf te kijken naar de dekentjes van Little Dutch, die zijn lekker dik. Nu twijfel ik of deze niet te dik zijn en of ik niet beter wat dunnere dekentjes kan aanschaffen. Hoe doen jullie dit?

4 jaar geleden

Reactie op Cinderella08

Goedemorgen! Ik vraag me af wat voor dekentjes jullie aanschaffen voor dece ...
Ik heb gewoon katoenen dekens. Bij mijn dochter had ik ook een hele dikke deken. Die ligt nu nog ongebruikt in de kast. Mijn dochter had het snel warm en woelde zich los dus al met 3 weekjes oud in een dunne slaapzak met lakentje en deken er overheen. Ik ga nu weer voor de katoenen dekens. Bij flinke koude nacht of ondertemp een kruik er bij, of een extra deken er op. Maar elk kind is anders, en elke moeder vind iets anders fijn. Laat je voorlichten in een babyspeciaalzaak als je twijfels hebt en doe wat voor jou goed voelt.

4 jaar geleden

Hi allemaal! Zelf vind ik de babyslaapzak van lodger heel fijn! Deze kun je meteen gebruiken armpjes en handjes zijn zo lekker ingepakt. Meteen een goede tog waarde voor de koudere nachten. Daarbij heb ik voor een dunnere deken gekozen om wel lekker te kunnen instoppen maar opletten dat het niet te warm wordt. De slaapzak kun je aan de onderkant helemaal openritsen zo hoef je deze niet bij het verschonen midden in de nacht uit te doen. Ook kun je deze aanlaten als de kleine bijvoorbeeld in de maxi cosi moet. Mijn zoontje sliep altijd met zijn handjes omhoog, hij lag daarom altijd met zijn armpjes buiten de deken. Daarom nu meteen een slaapzak. Succes met keuzes maken 😉

4 jaar geleden

Shelly, welke lodger slaapzak is dat precies? Ik had hetzelfde met mijn eerste. Deze lijkt me ideaal! En een prachtige kleur ook.

4 jaar geleden

Ik heb een voetenzak voor het autostoeltje geleend van een vriendin: eigen merk prenatal. Voor in de wieg heb ik dit dekentje gekocht. Niet super dik: van baby’s only

4 jaar geleden

Reactie op FloatingPanda

Shelly, welke lodger slaapzak is dat precies? Ik had hetzelfde met mijn eer ...
Hierbij de link 😉 https://www.lodger.com/nl-nl/producten/1335,-26932/baby-slaapzak

4 jaar geleden

Reactie op Shelley

Hierbij de link 😉 https://www.lodger.com/nl-nl/producten/1335,-26932/bab ...
Dank je! Op de foto leek die van jou een beetje roestbruin. Groetjes

4 jaar geleden

Nu december nadert... hoeveel kleertjes hebben jullie gekocht en ik welke maat voordat de kleine er is? En wat voor kleertjes? (Broek-shirtje-vestje?/boxpakje)

4 jaar geleden

Vandaag 34 weken zwanger en alle kleertjes zijn gewassen! Ik heb wat zelf gekocht en wat nieuws en tweedehands gekregen. Ik wil dat de kleine het lekker warm gaat hebben, maar wel zo comfortabel mogelijk. Daarom heb ik gebreide pakjes en setjes, maar ook van jogging stof. Daarnaast hebben we rompertjes met lange mouwtjes, veel mutsjes, drie overalls 🐻 en wat dekentjes! Hiervan variëren de maten van 50 tot 62 en zo heb ik de commode ook ingedeeld. Een lade vol met klein spul en eentje met wat groter. Leuk hè, dat het bijna december is 😍

4 jaar geleden

Reactie op Miamo

Vandaag 34 weken zwanger en alle kleertjes zijn gewassen! Ik heb wat zelf g ...
Ik kan niet wachten! 😉

4 jaar geleden

Reactie op char

Nu december nadert... hoeveel kleertjes hebben jullie gekocht en ik welke m ...
Ik heb voor de eerste weken 3 of 4 setjes in maat 50, ze groeien zo snel. Dan heb ik nog een paar setjes in maat 56, maar ook 62/68. Wel alles in katoen en vooral geen wol of andere stoffen die kunnen jeuken/irriteren. Alles ligt al gewassen en gestreken en ipv wasverzachter heb ik natuur azijn gebruikt, dat breekt de laatste zeep resten in de kleertjes af. Verder rompertjes met lange en korte mouwen en als het koud is dan doe ik meerdere laagjes en dekentjes.

4 jaar geleden

Hoe veel rompers + pyjama's van maat 50 en 56 hebben jullie? Ik heb nu alles gewassen en gesorteerd en kwam erachter dat ik 4x maat 50 rompers, 3x maat 56 en 2x maat 56 pyjama's heb. Van de grotere maten heb ik veel meer van alles. Lijkt mij een beetje weinig🙈! Maar geen idee hoe veel meer ik zou moeten aanschaffen.

4 jaar geleden

Ik heb heel veel rompers gekregen, heb ze eigenlijk niet geteld. Qua kleding heb ik nog niet zoveel in huis gehaald. Van maat 50 heb ik ongeveer 4 outfits. Maat 56 heb ik 3 broekjes en maar 1 shirtjes. Moet binnenkort dus nog even wat inslaan. Van maat 62 heb ik ook een paar dingen al liggen.. We weten niet of we een jongen of meisje krijgen, vind het ook wel leuk om straks in de juiste maat wat setjes aan te schaffen! Tegenwoordig heb je gelukkig ook zo iets in huis.

4 jaar geleden

Mijn baby ligt heel graag in een voetenzak met vanbinnen teddy van Koeka. Hij slaapt niet graag in een slaapzak met armen aan omdat hij zijn handjes dan niet tot aan zijn gezicht kan brengen. Hier raakt hij gefrustreerd van. Dus die slaapzak gebruiken we momenteel niet. Ik geef hem steeds een rompertje met lange mouwen en daar boven een kruippakje of bijvoorbeeld een broekje met voetjes aan. Deze zijn een echte aanrader want sokjes blijven niet aan ☺️. Onze baby heeft het snel frisjes dus hij draagt sowieso 2 goede lagen (velours, teddy,.. warme materialen) en slaapt dan in een voetenzak. Ik heb ook een teddy pakje voor in de draagzak.