39 Reacties

5 jaar geleden

Wij hebben net de babykamer binnen (lekker op tijd), die kregen we van mijn moeder en had zij alvast besteld. De Maxicosi hebben we ook al gekregen van mijn vader en de kinderwagen krijgen we ook van hem! Verder hangt de hele kast al vol met kleertjes die we ook hebben gekregen van mijn moeder 🤭😅 Ze kan zich totaal niet inhouden en moet haar af en toe echt even tegenhouden.. Zelf hebben we namelijk nog vrij weinig gekocht op wat kleine prulletjes na.. Heb nu voor het eerst zelf wat kleding besteld van de Zara maar door al die aankopen van mijn moeder heb ik het idee dat we nu al te veel hebben 🥴 Ikzelf ben echt een slechte shopper en denk 100x na over mijn aankopen (mijn moeder daarentegen heeft daar totaal geen last van haha). Krijgen jullie ook zo veel dat het bijna too much aan het worden is? 🤪

5 jaar geleden

Coole foto! Ik ben nu zwanger van nr 2, maar bij 1 kreeg ik ook zo ontzettend veel dat ik het niet eens allemaal kwijt kon! Echt to much. Zelf vond ik het achteraf erg jammer dat ik zoveel kreeg dat we zelf bijna niets uit hebben kunnen zoeken/kopen . Nu bij nr 2, krijg ik bijna niets kado. En dat is dan ook weer niet leuk 😜 haha tis mooi goed..

5 jaar geleden

Ooh super leuk en lief dat jullie al zoveel spulletjes hebben gekregen. De meeste voor in de babykamer hebben we zelf al via marktplaats aangeschaft. Tot nog toe alleen een paar knuffels gekregen

5 jaar geleden

Heyhey, Ik heb bijna nog niks gekocht haha 2 rompertjes met lange mouwen en 2 mutsjes, omdat baby 2 in de winter word geboren i.p.v. zoals de eerste in de zomer. Wel de handigheid dat het weer een jongen word zodat ik alles van baby 1 opnieuw kan gebruiken! :D Groetjes Lisa

5 jaar geleden

Ik ben nu zwanger van onze tweede kindje. We hadden net alles weg gedaan. Onze oudste is bijna vijf en ik 35 , en we konden moeilijk zwanger raken dus we dachten het is goed zo we zullen wel niet zwanger raken. Alle kleding een een goede doel gegeven en babykamer en toebehoren ook weggegeven. We hebben weer veel gekregen maar ook zelf dingen gehaald. Alles is zo goed als klaar. Nog paar dingen. Zelfs al dingen uitgewassen. 🙄 Vind het fijn als het optijd klaar is. Ik heb nu al erg last van mijn bekken en wil zo veel mogelijk zelf dingen klaar maken. En zelf maken ben nu bezig met een maxicosi zak te haken en de dekentje voor kinderwagen heb ik al klaar.

5 jaar geleden

Ben nu 24 weken, en heb op m'n kraampakket na praktisch alles. De sale bij Hema heeft daar zeker aan bijgedragen 😅 moet wel nog alles wassen, maar met m'n katten ga ik dat zo lang mogelijk uitstellen😉

5 jaar geleden

Reactie op Sanonino

Ben nu 24 weken, en heb op m'n kraampakket na praktisch alles. De sale bij ...
Haha wat een leuke foto! Onze katten liggen ook al lekker in een ledikantje dat we laatst van een oud-collega hadden overgenomen. We moeten het matrasje vervangen maar wachten daar vanwege de katten ook zo lang mogelijk mee. Kleren hebben we ook amper nog voor haar, begin oktober naar Vietnam en daar lekker los op de markten etc. Ik woon in Azië dus helaas geen Hema voor mij anders was ik daar denk ik ook wel los gegaan.

5 jaar geleden

Wij hebben ook al veel over kunnen nemen van vrienden/ familie/ kennissen dat is echt fijn hoor een eerste kindje! Daardoor ook al lekker vroeg aan de slag met de babykamer. Stond in de weg bij vrienden dus dan maar alvast begonnen haha. Muurschildering is nog niet af, komen nog oogjes in en blosjes als wangen 🤗

5 jaar geleden

Reactie op GulerDH

Wij hebben ook al veel over kunnen nemen van vrienden/ familie/ kennissen d ...
Ook dit allemaal gekregen/ overgenomen. Met name ook veel kleertjes, nauwelijks zelf nog wat gekocht haha. En van de aanstaande oma (schoonmoeder) allerlei gebreide vestjes etc. vanuit Turkije meegekregen. Wel heel lief!

5 jaar geleden

Heel veel spul gekregen en kunnen overnemen van lieve mensjes. Onze kat heeft de babykamer ook al goed gekeurd 🤩En kringloop heeft ook super leuk en nog goed spul. Met een splinter door de winter zeggen wij dan 🤭

5 jaar geleden

Reactie op GulerDH

Wij hebben ook al veel over kunnen nemen van vrienden/ familie/ kennissen d ...
Zo leuk! Door wie heb je dit laten doen? Wil mijn babykamer ook schilderen namelijk.

5 jaar geleden

Reactie op Nanet

Heel veel spul gekregen en kunnen overnemen van lieve mensjes. Onze kat hee ...
Ben je niet bang dat de baby straks tussen de kattenharen ligt? Mijn man wordt helemaal gek als hij onze kat op de babykamer ziet. Hij vindt dat niet hygiënisch. Ik vind juist dat onze kat moet wennen dat er een nieuw gezinslidje komt. Ik wil onze kat er ook bij betrekken en ook goed kennis laten maken met de baby.

5 jaar geleden

Reactie op Annika

Ben je niet bang dat de baby straks tussen de kattenharen ligt? Mijn man wo ...
Precies dat, wij hebben 2 katten en een hond. En we willen alle diertjes laten wennen aan alle veranderingen. Als de baby er strakjes is laten we de kat niet in het ledikantje liggen. Maar ze moeten het wel allemaal eventjes zien en voelen en goedkeuren. Laat ze nu maar lekker snuffelen en kennismaken met alle nieuwe spulletjes voor de kleine, dan hebben ze daar straks geen behoefte aan en dan heb je ook geen last van de haartjes. Mijn lieve poezenbeestjes vonden het allemaal heel spannend die veranderingen, en nu ze het gezien hebben is er niks meer aan de hand 💖

5 jaar geleden

Hier wel al wat dingen verzameld, maar goedkoop via MP. Zodat het later evt weer redelijk te verkopen is. Mijn vriend werkt door heel Nederland, dus ik bespaar op de verzendkosten ;-) Wij hebben nog geen plek voor een aparte slaapkamer voor de kleine, want we komen er 1 tekort helaas. We hopen half volgend jaar dat de verbouwing klaar is, dus dan mag ik me gaan verheugen op de babykamer...haha, ook wel leuk dan weer! Ik ben nu 23,2 weken zwanger en heb best veel al, dus ja, nu stop ik ermee, anders heeft het kraambezoek niks meer om te geven. Mijn twee dochters zijn al ouder en verwennen hun (half)broertje nú al. Mijn eigen kids zijn 18 en bijna 14 jaar, dus ja, ze maken het behoorlijk bewust mee. De oppas is ook gelijk geregeld, haha.

5 jaar geleden

Ons babykamertje voor onze tweede jongen! We zijn al aardig op weg, wij hebben dit keer gekozen om alles gewoon bij Ikea te kopen en niet bij de babywinkels. We hebben er zelf iets leuks van gemaakt en ben nog lang niet klaar! Geniet er zo van elke dag die voorpret weer🧡

5 jaar geleden

Wij hebben het behang besteld en de verf al binnen. Wil er zo graag er mee aan de slag. En als het kamertje straks klaar is kan ik niet meer wachten tot ons meisje er is💖💖

5 jaar geleden

Reactie op withloveles

Ons babykamertje voor onze tweede jongen! We zijn al aardig op weg, wij heb ...
Is dat kleed op de grond ook van de Ikea? Ziet er leuk uit al!

5 jaar geleden

Reactie op withloveles

Ons babykamertje voor onze tweede jongen! We zijn al aardig op weg, wij heb ...
Tof kamertje!

5 jaar geleden

Reactie op char

Is dat kleed op de grond ook van de Ikea? Ziet er leuk uit al!
Nee die is van de kwantum, zijn nu €13,50. We hebben de meubeltjes van Ikea. Accessoires van verschillende winkels😊

5 jaar geleden

Reactie op char

Is dat kleed op de grond ook van de Ikea? Ziet er leuk uit al!
Dankje😊