39 Reacties

5 jaar geleden

Ik ga mijn kat toch niet toelaten om in het bedje te liggen.vind dat niet echt hygi毛nisch en dan doen ze het als de baby erin ligt.ik vind dat toch niet echt gezond.ik heb kleertjes gekocht en een wiegje zoals hetgene op foto.hoe ik de kat zal laten wennen weet ik niet.ze is ook al 10 jaar en geen baby's gewend

5 jaar geleden

Al een paar baby kleertjes en van een collega van m鈥檔 vriend de baby kamer overgenomen. De hond en kat wil ik hier wel laten wennen aan de kleine.

5 jaar geleden

Super blij met m'n schattige kleertjes, wasbare luiers en commode!

5 jaar geleden

Reactie op Sylvieallary

Ik ga mijn kat toch niet toelaten om in het bedje te liggen.vind dat niet e ...
Heb deze ook, in het blauw 馃 ben benieuwd

5 jaar geleden

Reactie op withloveles

Ons babykamertje voor onze tweede jongen! We zijn al aardig op weg, wij heb ...
Heb je het bed ook van ikea? Heb je toevallig linkje?

5 jaar geleden

Reactie op Sanda

Heb je het bed ook van ikea? Heb je toevallig linkje?
Jaa het bedje is ook van Ikea, wij hebben alleen andere knopjes erop gedraaid. Hier is het linkje: https://www.ikea.com/nl/nl/p/stuva-folja-babybedje-met-lades-wit-s39180566/ :)

5 jaar geleden

Reactie op withloveles

Jaa het bedje is ook van Ikea, wij hebben alleen andere knopjes erop gedraa ...
Dankjewel馃

5 jaar geleden

Reactie op Sylvieallary

Ik ga mijn kat toch niet toelaten om in het bedje te liggen.vind dat niet e ...
Wij hebben ook 2 katten en die komen zeker niet op de babykamer of in de box. Ik las dat je bijvoorbeeld aluminium folie in kan leggen of ballonnen. Dit doe je uiteraard niet als de baby erin ligt. Ben heel benieuwd of het werkt.

5 jaar geleden

Alleen eennwieg via een fb site. Verder nog biks gekocht. Heb nog heel veel van mijn zoon van 2. Even afwachten of we een zoon of dochter mogen verwelkomen en dan ga ik los馃檲

5 jaar geleden

Ik heb na onze eerste veel weggedaan vanwege het ruimte gebrek en ik zou beginnen met een studie dus een tweede lag nog niet in de planning maar zijn er wel gelukkig mee van de oudste had ik nog: Een badje met standaard Wipstoeltje Maxi cosie en aankleedkussen de rest weggedaan. Maar volgende maand komt het familiewiegje deze kant weer op. Mijn oudste en deze spruit zijn de derde generatie en de 8e en 9e die hier inliggen. Voor derest een box en komodde maar die kunnen ook makkelijk tweede hands en dan zijn we weer redelijk compleet

5 jaar geleden

Wij zijn al bijna compleet kwa baby uitzet. Nog wat kleine dingetjes maar de grote dingen hebben we allemaal al! Baby kamer word flink aan geklust! Verder maak ik heel veel zelf dus daar ben ik nu vol op mee bezig 馃グ

5 jaar geleden

Reactie op Amber.natascha

Wij zijn al bijna compleet kwa baby uitzet. Nog wat kleine dingetjes maar d ...
Wat schattig maak je toevallig ook iets met olifantjes ?

5 jaar geleden

Heb als kraamkado ooit een grote olifant gehaakt..

5 jaar geleden

Reactie op Amber.natascha

Heb als kraamkado ooit een grote olifant gehaakt..
Wow馃槏 wat een mooie olifant!

5 jaar geleden

Reactie op Amber.natascha

Heb als kraamkado ooit een grote olifant gehaakt..
Wat super mooi

5 jaar geleden

Love oud roze! Boxkleed zelf gemaakt door mijn moeder (ze maakt ook babynestjes, aankleedhoezen, badcape, kleding, kortom oma is druk). En zelf ben ik druk met accessoires maken. En ga ook nog s los met shoppen ;-)

5 jaar geleden

Reactie op Linn1988

Wij hebben ook 2 katten en die komen zeker niet op de babykamer of in de bo ...
Ballonnen id box idd. Werkt super. En bij ons komen ze niet op de slaapkamers

5 jaar geleden

Reactie op baby2opkomst

Love oud roze! Boxkleed zelf gemaakt door mijn moeder (ze maakt ook babynes ...
Heeft je moeder een pagina op facebook of een website? Neem aan dat ze dit professioneel doet? Is echt heel mooi!

5 jaar geleden

Heeft je moeder een pagina op facebook of een website? Neem aan dat ze dit ...
Tnx, gaaf he, ben er zo blij mee!! Hieronder bijv het babynestje, ook t茅 sweet 馃グ Ze maakt het ook op bestelling inderdaad. Onze website is www.babbie.nl. Ik moet de site updaten, maar foto鈥檚 zijn ook te zien op instagram (babbie.nl). Via de site of via insta kun je ook contact opnemen als je iets zou willen bestellen.