20 Reacties

4 jaar geleden

Warm kleren . Dikke jas .

4 jaar geleden

Ik heb van zowel maat 50 en 56 2 setjes kleding in een zip-lock zakje. Hier staat op setje 1 en setje 2 + de maat. Zodat mijn man of de verpleegkundige het goede setje kan vinden. Setje is compleet met romper, shirt lange mouw, broekje, sokjes en mutsje. Verder neem ik een buitenvest/jasje mee en een dekentje. December is wel koud, maar het is maar een klein stukje van de voordeur ziekenhuis naar de auto hè. De baby is toch meer binnen dan buiten. Daarom een dekentje. Die kan er dan op als we naar buiten gaan en in de auto er weer af.

4 jaar geleden

Ik heb van zowel maat 50 en 56 2 setjes kleding in een zip-lock zakje. Hier ...
Oh dat is een goede!

4 jaar geleden

Ik neem van beide maten (50 En 56) 1 setje mee. De tip om het in een zip lock zakje te doen neem ik mee! Vind ik wel een hele goeie! Hihi. Ik zal eens kijken of ik morgen foto's kan maken van de setjes :)

4 jaar geleden

Reactie op Elcanaa

Ik neem van beide maten (50 En 56) 1 setje mee. De tip om het in een zip lo ...
Ik beval in het ziekenhuis met medische indicatie en moet waarschijnlijk nog even blijven na de bevalling vandaar de 2 setjes. Die zakjes heb ik bij mijn vorige bevalling ook zo gedaan. Mijn man vond dit heel fijn.

4 jaar geleden

Ik zelf moet ook naar het ziekenhuis ivm medische indicatie...Moet minimaal 24 uur blijven. Ik ga er vanuit dat ik daarna wel naar huis mag. Het advies van jou om toch 2 setjes mee te nemen van beide maten dan?

4 jaar geleden

Reactie op Elcanaa

Ik zelf moet ook naar het ziekenhuis ivm medische indicatie...Moet minimaal ...
Ja ik vond dat wel fijn om wat extra mee te nemen. Als je de kleine nog schone kleertjes aan wilt trekken om wat voor reden dan ook dan heb je in ieder geval een setje extra bij je wat past. Ja ik moet officieel 48 uur blijven maar ik heb nu afgesproken dat als het medisch verantwoord is ik eerder naar huis mag. Dat zal dan na 24 uur ongeveer zijn.

4 jaar geleden

Ja ik vond dat wel fijn om wat extra mee te nemen. Als je de kleine nog sch ...
Wel een goeie :) Twijfel nu of dat misschien niet slim is hihi beter te veel dan te weinig denk ik maar! :D

4 jaar geleden

Ik heb van zowel maat 50 en 56 2 setjes kleding in een zip-lock zakje. Hier ...
Goeie tip! Dank je 🙂

4 jaar geleden

Hier in swiss blijven we 3 dagen in het ziekenhuis min. de baby's krijgen rompertjes van het ziekenhuis aan tot ze mee naar huis gaan. Wel worden ze voor een foto omgekleed in de eigen mee genomen kleding wanneer gewenst. Dus bij zit er in zip locs 2 setjes van 44 en 2 setjes van 50, ook haar 2 pluze knuffels die ik graag in het wiegje wilt. Spuugdoekjes en 2 Mutsjes 2 paar sokjes ook in ziploc kleedje en jasje liggen in de maxi cosi. Alles is zichtbaar en aangeschreven als vaders dan nog iets niet kan vinden, dan is het niet mij schuld 😉

4 jaar geleden

Ze zeggen dat wij een grotere baby krijgen... Nu vind erg lastig kleertjes te kopen... Welke maat.

4 jaar geleden

Maat 50&56 pakje, jasje, dikke sokken en mutsje. Luiers en dergelijke uiteraard ook☺️

4 jaar geleden

Reactie op XMiniMeX

Hier in swiss blijven we 3 dagen in het ziekenhuis min. de baby's krijgen r ...
Haha ik ben dus niet de enige die alles duidelijk voor manlief moet klaarleggen anders kan hij het niet vinden! 🤣

4 jaar geleden

Reactie op samanthaa19

Ze zeggen dat wij een grotere baby krijgen... Nu vind erg lastig kleertjes ...
Onze dochter was 4,5 kilo bij geboorte en heeft een paar dagen kleding in maat 50 gedragen. Nu zwanger van een jongen en ook weer een bovengemiddelde baby qua gewicht. Ik heb dus vooral kleding vanaf maat 56 en één pakje in maat 50.

4 jaar geleden

Reactie op Annika

Haha ik ben dus niet de enige die alles duidelijk voor manlief moet klaarle ...
Hahahaha hou op schei uit 😂 hij kan al niets vinden zonder stress denk dat die mij nu zelfs vergeet wanneer we moeten vertrekken 🙈😜

4 jaar geleden

Reactie op XMiniMeX

Hahahaha hou op schei uit 😂 hij kan al niets vinden zonder stress denk dat ...
Hier hetzelfde 🤣

4 jaar geleden

Hi! Ik heb 2 setjes lange kleertjes ingepakt, een jasje 2 paar sokjes en pantoffeltjes. Kleertjes in maar 56 (vroeger werd je ook gewoon in 56 gehesen ook al was je een kleine baby) en jasje 62 Als onze jongen mee naar huis mag hebben we nog een dekentje voor in de maxi-cosi.

4 jaar geleden

Ze zeggen dat ons kleine man iets boven gemiddeld groeit.. Ik heb nog geen 50 kleertjes gehaald.. Omdat ik denk dat 56 beter is.. Wat denken jullie

4 jaar geleden

Reactie op samanthaa19

Ze zeggen dat ons kleine man iets boven gemiddeld groeit.. Ik heb nog geen ...
Ik heb dat ook om die reden.. maar twijfel ook nog weleens hahaha

4 jaar geleden

Ik heb een setje in maat 50, de rest 56 of groter. Ik dacht naar ZH een setje 50, een 56: dus rompertje lange mouw, broekje en shirtje en mutsje En dan vestje mee en teddy pakje