7 Reacties

5 jaar geleden

Daar hebben we nog niet heel erg over nagedacht. Wel hebben we het erover gehad om in de zomer ook beide kindjes iets te geven, zodat ze en in de zomer en oktober (oudste) en december straks wat hebben om naar uit te kijken

5 jaar geleden

Ik ben op 25 december uitgerekend. Ik hoop eerlijk gezegd wat eerder te bevallen, zodat dit niet met kerst is. Ben wel van plan verjaardag los van kerst te vieren, omdat het mijzelf niet leuk lijkt dit met kerst te doen.

5 jaar geleden

Ik ben nu op de 28e uitgerekend, Maar het wordt waarschijnlijk een keizersnede, dus week of 2 eerder denk ik. Verder heb ik al een zoontje die op 25 december jarig is. Hij kan er ook niks aan doen dat alles in december is, dus gewoon een mooi cadeau met zijn verjaardag en ook wat moois onder de kerstboom en dat uiteraard ook nog cadeaus met sinterklaas. Voor de decembermaand begint ga ik wel altijd door al zijn speelgoed heen om even goed op te ruimen, want het is altijd in december weer een overload met nieuwe spullen.

5 jaar geleden

Uitgerekend op 26 december. Zou fijn zijn als het kindje voor de kerst komt, zo niet dan niet. Ben niet van plan het te laten opwekken oid, heb daar op een of andere manier niks mee 😊

5 jaar geleden

Ik heb al een zoon die jarig is in december. Helaas voor hem kreeg hij alles in 1 maand. Hij kreeg niet 1 groot kado maar meerdere kleinere kadootjes. Nu uitgerekend op 31 december en zou het weer zo aanpakken

5 jaar geleden

Weet je das best een goeie. Nog niet écht over na gedacht.... Mischien toch ma is met man lief over hebben...

5 jaar geleden

Wij zijn 17 december uitgerekend... Wij zitten erover na te denken om in december de verjaardag alleen voor directe familie te vieren. Dus haar opa's en oma's en ooms en tantes. En dan in de zomer haar "halve " verjaardag voor vrienden Enzo... Ook voor vriendjes en vriendinnetjes Dalijk op school lekker feestje in de zomer....