180 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Sanonino

Oh ik zit er ineens zo ontzettend doorheen. Heb nu al ruim een week enorme ...
Ja het is niet nix hoor, we dragen zoveel met ons mee tijdens de zwangerschap... fysiek en vooral emotioneel en je leeft ergens naartoe, naar een bepaalde datum voor houvast, en als dat gepasseerd is, is het nog zwaarder dan daarvoor omdat je geen houvast hebt. Die verrekte laatste loodjes 馃槄 en dan kunnen dr kleinste dingetjes opeens veel groter lijken 馃槉 heel herkenbaar je gevoel! Goed dat je het uit, beter dr uit dan opkroppen.... misschien moeten we dat ook tegen onze kleintjes zeggen 馃槤 馃挭馃徏馃崁馃槝

4 jaar geleden

Reactie op Sorridente

Ja het is niet nix hoor, we dragen zoveel met ons mee tijdens de zwangersch ...
Ja he! Idd dat je geen houvast hebt, ook al weet je dat je uitgerekende datum maar een schatting is, dingen zijn makkelijker vol te houden als er een duidelijk einde is... Sowieso gaat het niet langer dan 1.5 week meer duren.... Het is zeker een goede geduldstraining voor je brein 馃檲馃檲馃挭

4 jaar geleden

Net even een heerlijk potje gejankt toen manlief de deur uit ging. Vreselijk, zit k weer de hele dag alleen. Denk ik nu, vanmiddag vind k het heerlijk dat k alleen ben maar dat moment van vertrekken 馃槗. Laat dr maar gauw komen, en indd wat jullie zeggen, iets met een einde is zoveel makkelijker vol te houden. Die onwetendheid, wat (waarschijnlijk) alleen maar beter is, kan wel opbreken.

4 jaar geleden

Hier een hoge bloeddruk en hoofdpijn... nog iemand?

4 jaar geleden

Reactie op Jesterke

Hier een hoge bloeddruk en hoofdpijn... nog iemand?
Bloeddruk is goed, wel vreselijke hoofdpijn, en elke ochtend een bloedneus

4 jaar geleden

Reactie op Jesterke

Hier een hoge bloeddruk en hoofdpijn... nog iemand?
Ik! Inmiddels overgenomen door de gynaecoloog in het ziekenhuis en medicatie gekregen tegen een hoge bloeddruk. Helpt enorm, alleen nu juist ontzettend duf ervan...

4 jaar geleden

Reactie op Jesterke

Hier een hoge bloeddruk en hoofdpijn... nog iemand?
Ik ook hoofdpijn. Maar bloeddruk is weer in orde.

4 jaar geleden

Reactie op Ilse2021

Ik! Inmiddels overgenomen door de gynaecoloog in het ziekenhuis en medicati ...
Hoeveel was je bloeddruk?

4 jaar geleden

Reactie op Jesterke

Hier een hoge bloeddruk en hoofdpijn... nog iemand?
Wij hebben woensdagnacht in het ziekenhuis gezeten voor extreme hoofdpijn en ik bleek een hoge bloeddruk te hebben. Bloed en urine getest en gelukkig kwam daar niks uit. Bloeddruk daalde later en mochten we naar huis. Gisteren en vandaag moest ik langskomen om mijn bloeddruk te meten en is gelukkig goed nu. 馃槍

4 jaar geleden

Reactie op Jesterke

Hoeveel was je bloeddruk?
155/94. Daarbij dus extreme hoofdpijn en veel vocht vasthouden. Gelukkig bleek uit het bloedonderzoek en urineonderzoek dat alles goed was verder! Volgende week wordt dit nog eens gecontroleerd.

4 jaar geleden

Vandaga 39+4 en ben echt aan het aftellen.. Nog dames die last hebben van zeurende, menstruatieachtige pijn vanonder? Ik moet precies elke moment ongesteld worden. Ik vind het net niet heftig genoeg op ervoor te bellen naar de verloskamer. Het is ook niet in vlagen zoals ze beschrijven bij wee毛n. Daarnaast hoor je ook zo vaak 'als je wee毛n hebt weet je het echt wel'. Daarom dat ik hier wat bevestiging zoek in dames die dit ook ervaren. Ik ben zo emotioneel, ge茂rriteerd en snel moe deze laatste 2 dagen. Maar het gaat steeds weer over. Doordat het niet doorzet krijg ik steeds meer het gevoel dat ik het me misschien allemaal maar inbeeld omdat ik weet dat ik zo dichtbij ben nu...

4 jaar geleden

Vandaga 39+4 en ben echt aan het aftellen.. Nog dames die last hebben van z ...
Heel herkenbaar, zoo enoying dit! Heb echt liever dat het doorzet! 馃槦

4 jaar geleden

Vandaga 39+4 en ben echt aan het aftellen.. Nog dames die last hebben van z ...
Wat je beschrijft had ik kunnen zijn. Ik word er gillend gek van馃槶 En dan al die mensen die zeggen geniet er nog maar van. Nou ik geniet niet.

4 jaar geleden

Wat je beschrijft had ik kunnen zijn. Ik word er gillend gek van馃槶 En dan a ...
Ja waar moet je van genieten dan?

4 jaar geleden

Vandaga 39+4 en ben echt aan het aftellen.. Nog dames die last hebben van z ...
Extreem herkenbaar... Zeker in de avonden als ik besef dat ze deze nacht waarschijnlijk weer niet gaat komen raak ik zo ontzettend geirriteerd door alles. Ben ook echt een b*tch naar mn vriend toe, hij is eigenlijk superlief, maar krijgt de volle lading over zich 馃檲 Wordt pas dinsdag (met 41+1) gestript, maar ben bijna geneigd om vandaag de verloskundige te bellen en te smeken om ingeleid te worden, zooo klaar mee...

4 jaar geleden

Vandaga 39+4 en ben echt aan het aftellen.. Nog dames die last hebben van z ...
Hey! Bij mij begon het ook met die menstruatie krampen, en die zette gewoon door tot wee毛n later. Maar dat was echt pas 4 uur voordat Sem daadwerkelijk op mn borst lag. Daarvoor kon ik nog gewoon rondlopen, praten, chocola eten (was geen goed idee.. Kwam er tijdens die echte wee毛n weer uit), maar moest me wel steeds wat meer concentreren op mn ademhaling tijdens zo'n kramp. My point, Neu, ik herkende het echt niet als wee毛n! Die kwamen echt pas toen we in het zh waren, en toen had ik al (gok ik) al 6 a 7 cm ontsluiting. Gok ik, zeg ik, omdat we rond half 9 savonds in het zh aankwamen en ik rond 10uur zo'n 8 cm ontsluiting had.

4 jaar geleden

Reactie op Sanonino

Extreem herkenbaar... Zeker in de avonden als ik besef dat ze deze nacht wa ...
Vooral in de avond ja en inderdaad manlief is de dupe! Zo zielig eigenlijk, maar hij slaapt dan zo lekker. Overdag ben ik echt brak. Wij hebben nog een kleine van 18 maand.

4 jaar geleden

Reactie op Kiii

Hey! Bij mij begon het ook met die menstruatie krampen, en die zette gewoon ...
K heb al een dag of 12 dat ik in de nacht allerlei krampen en steken heb waar ik van wakker lig. In t begin dacht ik oohhh misschien begint het, maar later zwakt het steeds weer wat af. Continu knoepelharde buiken als ik iets probeer te ondernemen. Mijn schaambeen voelt soms alsof het doormidden ligt. Maar geen wee of vruchtwater aan de horizon hoor馃槄

4 jaar geleden

Reactie op Sanonino

Extreem herkenbaar... Zeker in de avonden als ik besef dat ze deze nacht wa ...
Yep hier krijgt mn vriend ook de volle lading! We reageren t af op die het dichtste bij ons staan馃き Had gister gesprek bij de vk over het strippen en de noodzaak hiervan en ze vertelde als vrouwen er echt tegen aan zitten dat ze dan "gewoon" gestript/ ingeleid kunnen worden, dus als je er echt tegenaan hikt... Bel ze op en bespreek je zorgen! Anders maak je jezelf zo gek 馃槉 Heb t juist andersom, wil niet strippen of inleiden en gewoon afwachten dus was bang dat ze me juist zouden gaan aanmoedigen/aanpraten om t wel te doen omdat we a.s. maandag 41w zijn 馃槄

4 jaar geleden

Reactie op Sorridente

Yep hier krijgt mn vriend ook de volle lading! We reageren t af op die het ...
Ahh dat is goed om te weten! 馃槉 Ga het vandaag even aankijken, voor het eerst weer een beetje slaap gehad, dus voel me iets kwieker (een kop koffie helpt ook 馃檲) nu zijn het echt de aller laatste loodjes he! 馃槉