180 Reacties

4 jaar geleden

Hier al de hele week bijna elke dag wel iets aan kleine weeen maar het zet helaas niet door. Ben dr wel beetje klaar mee nu hoor 😜. Laat die kleine maar komen. Van de week al een hartfilmpje en echo laten maken ivm weing leven, hartje klopte even niet heel goed en mama voelde zich ook niet lekker dus extra gecontroleerd maar gelukkig was alles goed, maar eruit komen ho maar 😒😒. Zet m op dames!

4 jaar geleden

Over bijgeloof gesproken, morgen vrijdag de 13e. Zul je net zien hè.... 😂

4 jaar geleden

Over bijgeloof gesproken, morgen vrijdag de 13e. Zul je net zien hè.... 😂
Daar zat ik ook van de week aan te denken! Ik ben zaterdag 14 uitgerekend dus wie weet inderdaad. 🤞🏻

4 jaar geleden

Zojuist nog op de kerstviering van het werk geweest, nu wel ff bijkomen zeg! Maar wat was het leuk en gezellig om na bijna 4 weken iedereen weer te zien! Dit was echt het allerlaatste waar ik zelf echt heen wilde. Verder staat er vanaf nu niks meer op de planning ☺ dus alle tijd/ruimte om te bedenken wat ik nog zou willen :)

4 jaar geleden

Over bijgeloof gesproken, morgen vrijdag de 13e. Zul je net zien hè.... 😂
Ik ben zelf op vrijdag de 13e geboren. Dus voor mij zou het geen 'ongeluk' zijn. Helaas weer heel veel berichten van mensen die zeggen 'het zal wel voor morgen zijn'. Allemaal goed bedoeld, maar ze moeten eigenlijk stoppen met voorspellen want daardoor gebeurt er precies niks 😂

4 jaar geleden

Ik ben zelf op vrijdag de 13e geboren. Dus voor mij zou het geen 'ongeluk' ...
Mijn man en zijn zus zijn ook allebei op een vrijdag de 13e geboren dus die belde gister met elkaar en zeiden: die kleine komt ook morgen vrijdag de 13e. Vannacht een hoop geduw bij mn baarmoedermond gevoelt maar nog geen baby hoor 😜😜

4 jaar geleden

Reactie op Naomi1993

Mijn man en zijn zus zijn ook allebei op een vrijdag de 13e geboren dus die ...
Exact dat! Geduw vanonder, maar geen baby. Ik voel letterlijk het hoofdje op mijn hals kopstoten geven 😁 Straks controle (40+3) dus hoop nu toch al wat centimeters of dat ze kunnen strippen. Dat dat geduw niet voor niets geweest is 😉

4 jaar geleden

Weer 2 uren geslapen vannacht, ik ben doodmoe. Total insomnia en stekken maar niks meer. Ik blijf wandelen elke dag maar alles is rustig. Ik heb een inleiding datum, 27 dec, als optie 20dec. Ik ga vandaag weer overleggen, ik ben moeeeeee😌

4 jaar geleden

Net weer terug van het ziekenhuis. Vandaag 37+6. Met 36+2 en 36+5 2 draaipogingen ondergaan en 2x teruggedraaid. Met 36+6 een keizersnede gepland voor volgende week. Vandaag weer een echo en onze dame ligt in (instabiele) hoofdligging. Volgende week woensdag wordt bepaald of de keizersnede donderdag doorgaat. Als ze nog in instabiele hoofdligging ligt wordt inleiden overwogen. Ergens baal ik wel want had me zo verheugd op volgende week donderdag. En natuurlijk weet ik dat dit beter is zo en dat het een operatie en behoorlijk herstel scheelt maar het is toch weer even veranderen van mindset.

4 jaar geleden

Reactie op M77Bilbao

Weer 2 uren geslapen vannacht, ik ben doodmoe. Total insomnia en stekken ma ...
Ik snap je zo! Afgelopen 4 nachten 2uurtjes per nacht geslapen! Slapeloosheid maakt je zo suf pff...

4 jaar geleden

Net weer terug van het ziekenhuis. Vandaag 37+6. Met 36+2 en 36+5 2 draaip ...
Mijne lag ook in stuitligging en had een versie gehad. De verloskundige raadde aan om paar keer per dag paar minuten lang in kleermakerszit te gaan zitten op grond. En als je lenig genoeg bent is met je voeten tegen elkaar zelfs beter. Zo kan de baby beter indalen in je bekken

4 jaar geleden

Ik had gisteren afspraak bij mijn verloskundige. Op internet zag ik midwives brew maar dat wonder olie schadelijk zou kunnen zijn. Volgens mijn verloskundige is het niet schadelijk en mocht het uitproberen.. nu twijfel ik heel erg. Ik ben momenteel 38+2

4 jaar geleden

Reactie op soena

Ik had gisteren afspraak bij mijn verloskundige. Op internet zag ik midwive ...
Waar zou dat spul goed voor zijn dan??? Ik zou zeggen je hebt nog even toch? Komt heus goed en anders grijpt de verloskundige wel in hoor...

4 jaar geleden

Pfff lig alweer wakker vanaf 1 uur. Klaar mee. Ben maar even iets gaan eten en op de bank gaan liggen. Ik ga t zo maar weer proberen. Om 7 uur gaat mn wekker voor bloeddruk medicatie en vlak daarna zal mn zoon ook weer wakker worden. Ik ben zo gaar.....Klaar mee met die laatste loodjes....Nog 8 dagen te gaan voor de ks.

4 jaar geleden

Reactie op Soof-24

Pfff lig alweer wakker vanaf 1 uur. Klaar mee. Ben maar even iets gaan eten ...
Poeh, dan ben je al een tijd wakker! Hoe laat ben je naar bed gegaan? Ik heb nu ineens heel veel minder slaap nodig dan voorheen, dat valt mij wel op... ik sliep eerst een gat in de dag. Vanmiddag nog een mogelijkheid om te slapen?

4 jaar geleden

Kom er nu pas achter dat ik snachts beter even naar onder kan lopen om iets te eten te pakken ipv dat ik iets uit mn nachtkastje moet pakken 🤣. Volgens mij heeft vriendlief niets gemerkt dat ik ben opgestaan, maar als mijn nachtkastje opengaat, dat hoort die altijd meteen.. Haha :)

4 jaar geleden

Vandaag controle op 41 weken. Geen enkel voorteken dat de bevalling nog spontaan op gang komt. Als het nu niet vanzelf gaat mag ik donderdagavond ten laatste naar het ziekenhuis voor inleiding. Wat ben ik blij dat er eindelijk een einddatum ik zicht is! Ben zo uitgeput.. Ben ook verschrikkelijk emotioneel (zeg maar bijna jaloers) als ik lees dat iemand eerder dan 40 weken bevallen is. Echte laatste loodjes dus.. Nog iemand tips voor de laatste 2 dagen thuis voor we naar het ziekenhuis moeten? Bijna bij de eindstreep!!!

4 jaar geleden

Vandaag controle op 41 weken. Geen enkel voorteken dat de bevalling nog spo ...
Wat fijn dat je een punt hebt naar uit te kijken! Kan me je emoties zo goed voorstellen na 41 weken. Ik vandaag 40+2 en besloten als hij er volgende week niet is ook met 41 te laten inleiden. Dat geeft echt rust. De tijd dood ik door te lezen, wat ik eerder nooit deed maar vind het heerlijk. Dat is de enige tip die ik kan geven :) heel veel succes deze laatste dagen! 🍀

4 jaar geleden

Reactie op Mamaa1990

Poeh, dan ben je al een tijd wakker! Hoe laat ben je naar bed gegaan? Ik h ...
Sorry lees je berichtje nu pas. Inmidds alweer sinds 2 uur wakker. Mn zoon is verkouden en slaapt slecht. Hij is nu in ons bed beland. Nu twee snurkers naast me....zucht. in de middag slapen lukt me meestal niet echt. Ach ja hierna nog maar 5 nachtjes te gaan.....

4 jaar geleden

Vandaag een enorme baaldag.. Ben er zó klaar mee. Dit is nu al de 16e week dat ik thuis zit. Mentaal had ik al die weken geen zin om dingen te ondernemen (overspannen/depressie). En nu lukt dat lichamelijk niet meer zo, en wil ik echt weer graag.. Gedachte dat het straks met de kleine ook beperkter is, benauwd me.. Voel me op dit moment een opgezette broedkip die als een porseleinen poppetje opgesloten zit. Huis komt gigantisch op me af, maar echt de deur uit red ik ook niet meer. Man wil niks ondernemen, als in.. Ik wil graag onze slaapkamer veranderen. Al is het maar 1 muur schilderen.. Maar hij is bang dat juist op dat moment de kleine komt en het een grote chaos is. Nou, het is naar mijn idee een kwestie van bed aan de kant schuiven, zeiltje erover en rollen maar.