180 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op ieveaaenaa

Vandaag een enorme baaldag.. Ben er z贸 klaar mee. Dit is nu al de 16e week ...
Ooh ik begrijp je zo! Heel frustrerend als je heel veel wil en het gewoon niet meer lukt! Wat mij heel erg helpt is om niet en en en te doen maar gewoon 1 ding te doen op een dag. En er toch even uit te gaan, even klein stukje met de hond uit, samen een boodschapje halen etc. En wat die muur in de slaapkamer betreft, gewoon lekker doen! Anders duurt het wachten alleen nog maar langer

4 jaar geleden

Lieve dames nog heel even! Onze kleine meid is er nu! Ingeleid met 41+3 dagen!

4 jaar geleden

Lieve dames nog heel even! Onze kleine meid is er nu! Ingeleid met 41+3 dag ...
Gefeliciteerd! 馃 Geniet van jullie kleine meisje. Heb je het inleiden positief ervaren?

4 jaar geleden

Reactie op Judithdaisy

Ooh ik begrijp je zo! Heel frustrerend als je heel veel wil en het gewoon n ...
Heb net even keihard gehuild. Weet niet eens precies waarom. Emoties vliegen de pan uit vandaag. 馃槴 En dan ben ik weer boos op mezelf omdat ik zo achterlijk doe, en dan begint alles weer opnieuw. Pfff!

4 jaar geleden

Reactie op ieveaaenaa

Heb net even keihard gehuild. Weet niet eens precies waarom. Emoties vliege ...
Soms moet dat gewoon ook even. Alle frustraties! Heel herkenbaar hoor, je bent zeker niet de enigste!

4 jaar geleden

Krijg bijna het idee dat ze iets aanvoelen... Zijn de laatste dagen steeds knuffeliger 馃

4 jaar geleden

Reactie op ieveaaenaa

Heb net even keihard gehuild. Weet niet eens precies waarom. Emoties vliege ...
Zo herkenbaar!! Mijn man is af en toe net zo. Die maakt van bepaalde klusjes zo'n gedoe terwijl ik bij mezelf denk..ff dit en dat en het is zo gepiept. Het frustreert zo erg dat ik het zelf niet kan vanwege niet te lang kunnen bukken, rugpijn, weinig energie etc.. Ik probeer het los te laten. Doet hij het niet dan doet niemand het..ook goed. Ik merk ook aan mezelf dat ik best gestrest ben. Over een week ben ik uitgerekend..feestdagen er tussen, ik merk nog niks gaat het allemaal wel goed daar binnen, steeds maar weer de vraag krijgen hoe het gaat en of er iets spannends gaande is, ook de vraag krijgen wat we met kerst gaan doen en als ik zeg dan word je raar aangekeken..pfff Heb ff zo geen zin in mensen om me heen 馃槕

4 jaar geleden

Reactie op Sun

Zo herkenbaar!! Mijn man is af en toe net zo. Die maakt van bepaalde klusje ...
Ik ben die vraag nog niet moe, maar weet wel dat veel mensen het zich afvragen :) Ik durf niet meer zo goed iemand op te bellen omdat ze dan al meteen wat gaan denken natuurlijk 馃槀.. Verder vind ik het ergens ook heeeeeleemaal prima om gewoon lekker thuis te zitten, inderdaad soms is het gewoon heerlijk geen mensen om me heen :)

4 jaar geleden

Reactie op Mamaa1990

Ik ben die vraag nog niet moe, maar weet wel dat veel mensen het zich afvra ...
Hahaha dat heb ik ook wel dat ik niemand bel of ik stuur eerst een berichtje of ze ff kunnen kletsen. Ik krijg de vraag van mensen die normaal niet naar ons om keken dat maakt het een beetje irritant. Merk je ook dat de tijd voorbij vliegt? Ik ben op een dag niet heel veel bezig en ineens is het al avond. Echt bizar!

4 jaar geleden

Reactie op Sun

Hahaha dat heb ik ook wel dat ik niemand bel of ik stuur eerst een bericht ...
Mwah, voor mij vliegt de tijd niet echt voorbij.. Heb mij goed bezig gehouden tot nu toe en moet op tijd ff liggen :) Voel me wel zo'n tijdbom 馃ぃ iedere dag is er weer eentje dichter bij de uitgerekende datum!

4 jaar geleden

Pffff ik kan echt even niks anders dan klagen... Zoooo klaar met de laatste loodjes. Mn lichaam wil niet meer, ik kan niet meer lekker zitten/liggen zo last van mn rug, harde buiken blegh. Sorry hoor dames! Slapen is echt al weken een ramp, koppijn als een gek! Trek dat kind aub uit me!!! 馃槣 Goed genoeg geklaagd!

4 jaar geleden

Reactie op Naomi1993

Pffff ik kan echt even niks anders dan klagen... Zoooo klaar met de laatste ...
Nog ff volhouden en dan word t straks weer enigszins zoals voorheen :)

4 jaar geleden

Reactie op Naomi1993

Pffff ik kan echt even niks anders dan klagen... Zoooo klaar met de laatste ...
Heerlijk toch even lekker klagen! Mag ook wel met alles wat we wel en niet voelen馃槀

4 jaar geleden

Vandaag wordt niet een veel betere dag als gisteren merk ik al.. 馃槖 Liefst kruip ik weer in bed en kom ik er tot aan de bevalling niet meer uit. Maar als ik dat doe breekt de hell weer uit thuis. Heb namelijk een aantal weken in bed "gewoond" voor ik toe kon geven dat ik er zwaar doorheen zat.. Morgen naar de verloskundige. Toch maar beginnen over strippen o.i.d.. Hoe is het bij jullie?

4 jaar geleden

Reactie op ieveaaenaa

Vandaag wordt niet een veel betere dag als gisteren merk ik al.. 馃槖 Liefst ...
Wat vervelend! Morgen ook aangeven hoe je je voelt. Misschien een korte wandeling maken..even wat frisse lucht opsnuiven. Ik heb vanmiddag een afspraak bij de vk en morgen zit ik op de 39 weken. Ben benieuwd wat ze zegt. Ik Merk of voel nog steeds niet veel op af en toe lichte mentruatiekramp na

4 jaar geleden

Reactie op Sun

Wat vervelend! Morgen ook aangeven hoe je je voelt. Misschien een korte wan ...
Ik heb gister bij mn vk gevraagd naar hun beleid rondom inleiden... Doen ze niet voor 42 weken bij hun, t is toch minder goed voor je enzo. Ben zondag 40 weken, hoop echt dat ze snel zelf komt. Nog 2 weken uitzingen trek ik niet, zou trouwens wel lekker zijn voor t vaderschapsverlof 馃槣

4 jaar geleden

Reactie op Sun

Wat vervelend! Morgen ook aangeven hoe je je voelt. Misschien een korte wan ...
Wachten is ook gewoon stom! Ik ben normaal al niet de geduldigste, maar nu z茅ker niet. 馃き Ik ben zaterdag 39 weken. 馃槉 Voor m'n gevoel eigenlijk dus al bijna een week "overtijd".. I.v.m. zwangerschaps diabetes heb ik steeds week 38 als eindpunt gezien. Maar omdat ik geen insuline nodig heb en de groeiecho's te goed zijn, is dat hele inleiden met 38 weken verhaal van de baan. 馃槩 Wel een paar weken geleden al aangegeven bij de verloskundige dat ik langer dan 40 weken niet zie zitten. Toen zei ze dat we dan in week 39 zouden bespreken wat de opties zijn. Ben benieuwd.. Hier is meneer nog lekker druk aan het trappen.. En gebeurd er verder ook helemaal niks.

4 jaar geleden

Ik kreeg gisterenavond trouwens een mailtje van een zelfstandige kraamhulp. Zij is ingeschakeld door het kraamzorg bureau waar ik me aangemeld had, omdat ze het enorm druk hebben. Dat hadden ze bij de intake ook wel al aangegeven dat die kans er was. Nu heb ik m'n detective skills even los gelaten, en die mevrouw is al wat ouder.. Namelijk 62, heeft 4 kinderen en 12 kleinkinderen. En nu ben ik dus een beetje bang dat alles op de "ouderwetse" manier gaat. Terwijl ik dus al enorm op zag tegen de kraamweek i.v.m. autistische trekjes van mezelf.. 馃き

4 jaar geleden

Reactie op Naomi1993

Ik heb gister bij mn vk gevraagd naar hun beleid rondom inleiden... Doen ze ...
Ik hoop het ook voor je! Ze gaat me vandaag meer vertellen over inleiden en ik zal wel hetzelfde te horen krijgen. Ik wil ook totaal niet ingeleid worden. Zo benieuwd hoe het de komende week gaat. Misschien begint het zondag wel bij je馃! Nog even volhouden..we kunnen het馃挭

4 jaar geleden

Reactie op Sun

Ik hoop het ook voor je! Ze gaat me vandaag meer vertellen over inleiden en ...
Ik ben ook benieuwd. Ik vind dat je veel hoort over ingeleidde bevallingen, ook vroeg al dus vandaar dat ik eens vroeg wat hun beleid was, ik wordt liever ook niet ingeleid. Liefst alles zo natuurlijk mogelijk. Jij ook succes he!