432 Reacties

4 jaar geleden

Gisteravond om 19.59 bevallen van een schitterend dochter Veerle馃槏 ze weegt 3750 gram en 50 cm lang. op de uitgerekend datum en heel ontspannen ( bijna 3 jaar terug bevallen van een premature zoon was behoorlijke paniek bevalling)

4 jaar geleden

Onze lieve kleine Anne 馃挄馃挄 Dinsdag 10 december ingeleid net ballonkatheter en 11 december zijn mijn vliezen gebroken en aan de wee毛n opwekkers gegaan, na 4 uurtjes waar ze daar. Geboren met 38+1 - 48 cm - 2955 gram.

4 jaar geleden

Gefeliciteerd allemaal met jullie kersverse kleintjes!! Goed herstellen en geniet van elkaar! 馃グ馃挐馃挋馃槉

4 jaar geleden

Gister om 23.21 is Benthe geboren met 40+5 馃挄

4 jaar geleden

Uitgerekend voor 15december en de 14de december bevallen. Een droombevalling gehad, 1 uurtje wee毛n en 20min geperst. 馃檹馃従鉂わ笍

4 jaar geleden

Op vrijdag 13 december is mijn prachtige dochter Floor door middel van een onverwachte keizersnede geboren. 49cm en 2480gram. 38+1. Na de ballonkatheter die donderdag ingebracht werd en vrijdag los zat, bleek de navelstreng voor de uitgang te liggen waardoor ze besloten om haar toch met een keizersnede ter wereld te brengen. Sinds gister zijn we thuis. Wat een wonder is het toch om moeder te zijn!鉂わ笍

4 jaar geleden

Reactie op Dianelys

Uitgerekend voor 15december en de 14de december bevallen. Een droombevallin ...
Wauw!! Dat is snel!! Gefeliciteerd met jullie mooierd!!

4 jaar geleden

Reactie op Debrose

Op vrijdag 13 december is mijn prachtige dochter Floor door middel van een ...
Heftig zeg.... gelukkig was je in het ziekenhuis en in goede handen! Gefeliciteerd!! Genietze

4 jaar geleden

Eli Verschave - Geboren op 38weken en 6dagen. 50 cm groot en weegt 3kg460 馃グ 16 december 2019

4 jaar geleden

Daar is ze dan na 40 weken en 3 dagen,onze Faye 鉂わ笍 Deze ochtend om 3.50 geboren 51 cm en 4205 gram Foto mag gebruikt worden :)

4 jaar geleden

1 december is via een niet geplande keizersnede geboren onze lieve Vayenne 51 cm en 4130 gram met 38.1 weken zwangerschap. Moest voor geplande keizersnede gaan 3 december ivm stuitligging en grote baby en hikte tegen zwangerschapsvergiftiging aan maar ze kwam zelf zondag avond 1 december al ..mijn vliezen braken en ik kreeg wee毛n. Ik bleek ook zwangerschapsvergiftiging te hebben ontwikkeld in het weekend dus ze kwam op tijd.

4 jaar geleden

Hoi! Ik ben Vince! Ik ben 11 december al geboren, maar heb helaas een flinke infectie opgelopen... dus zit nu al die tijd al aan de antibiotica in het ziekenhuis. Het was heel erg spannend allemaal, maar nu gaat het heel goed met mij! Alle slangetjes zijn van mij af en moet nu alleen nog maar blijven voor mijn antibiotica kuur af te maken! We moeten nog tot eerste kerstdag blijven en dan mag ik lekker naar huis! 馃帀 馃挋 4692 gram!!! 54 cm

4 jaar geleden

Reactie op kellyh1990

Hoi! Ik ben Vince! Ik ben 11 december al geboren, maar heb helaas een flink ...
Wat een heerlijk knap bekkie! Gefeliciteerd! Wat voor infectie heb je opgelopen dan?! Jemig, het zal je gebeuren... beterschap!!

4 jaar geleden

Gefeliciteerd!馃

4 jaar geleden

Reactie op Debrose

Op vrijdag 13 december is mijn prachtige dochter Floor door middel van een ...
Gefeliciteerd 馃

4 jaar geleden

Reactie op Dianelys

Uitgerekend voor 15december en de 14de december bevallen. Een droombevallin ...
Jeetje dat klinkt idd als een droombevalling 馃槈. Die verhalen moeten er ook zijn 馃槃馃槉 Gefeliciteerd 馃

4 jaar geleden

Reactie op RooMie

Wat een heerlijk knap bekkie! Gefeliciteerd! Wat voor infectie heb je opge ...
Helaas kunnen ze daar niet zo makkelijk achter komen bij die kleintjes... ze hebben meerdere keren een ruggenprik geprobeerd maar die zijn telkens mislukt. Daarin zouden ze meer kunnen zien. Nu dus de meest brede antibiotica kuur van 14 dagen. Zo zijn we zeker een gezond kereltje mee naar huis te mogen nemen. Het was een achtbaan van emoties, maar heb nu een heerlijk tevreden kindje bij me liggen, daar kan niks tegen op! 馃挋馃挋

4 jaar geleden

Reactie op kellyh1990

Helaas kunnen ze daar niet zo makkelijk achter komen bij die kleintjes... z ...
Oh joh, ik dacht dat jij de infectie had!! Wat sneu zeg!! Wel heel fijn dat hij heerlijk tevreden is! :) en straks met kerst zijn jullie lekker thuis :) en gezond, dat is het belangrijkste!! Sterkte nog even deze dagen in het ziekenhuis

4 jaar geleden

Reactie op RooMie

Oh joh, ik dacht dat jij de infectie had!! Wat sneu zeg!! Wel heel fijn dat ...
Ah dank je wel! Ik had het berichtje vanuit de kleine man geschreven 鈽猴笍

4 jaar geleden

12 december is ons dochter Eva geboren. 3820 gram en 50 cm en alles is goed gegaan.