432 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op kellyh1990

Ah dank je wel! Ik had het berichtje vanuit de kleine man geschreven ☺️
Nu je t zegt..... 🤦‍♀️ Deze gooi ik op slaapgebrek 🤭

4 jaar geleden

Reactie op PetraBarbiers

12 december is ons dochter Eva geboren. 3820 gram en 50 cm en alles is goed ...
Super leuk! Onze eerste dochter heet ook Eva en toen ik je berichtje zag vond ik het toch wel echt heel leuk te zien dat er meer mensen zulke knappe dochters kunnen maken 😉😉 Gefeliciteerd en geniet van elkaar!!

4 jaar geleden

Na een 24 uurs bevalling zijn wij trotse mamas geworden van een gezonde flinke meid. Haar naam is Emily en weegt 4020 gram.

4 jaar geleden

MANON 💕 geboren op 16-12-2019 gekomen met een keizersnede wegens een onvolkomestuitje. Gewichtje van 2782gr En helemaal verliefd op onze Dochter 💕

4 jaar geleden

Met 40 weken ben ik ingeleid en 3,5 uur na de eerste wee lag onze zoon Quinn op mijn borst. Geboren op 18 december om 12:56 uur en weegt 4170 gr en is 52 cm 💙💫 We moeten beiden nog wel even bijkomen van de turbobevalling.

4 jaar geleden

Onze lieve Ameliah 6/12/19 geboren 48cm 3030gr Met een keizersnede door onvolkomenstuitligging. 8 dagen neonafdeling door longontsteking ontwikkeld in 20 uur! Na een zware start en hard vechten, kon je na een week toch met mama en papa mee naar huis. Zo trots op jou en voor iedereen geniet elke minuut die je hebt van je kleine ❤️

4 jaar geleden

Ik ben met 37+2 ingeleid wij zijn 19-11-2019 trotse ouders geworden van onze dochter Meghan. Ze was bij de geboorte 2510 gr en 43,5 cm.

4 jaar geleden

❤️ Kate Bobbie Hube Maas ❤️ geboren 3-12 om 7:38 uur na een snelle en onverwachte thuisbevalling (van gebroken vliezen tot aan de geboorte iets minder dan 2 uur. In totaal 6 minuten hoeven persen). Gewicht 3240 gram, lengte 50 cm. 🥰

4 jaar geleden

Wat een knappe baby's 😍 gefeliciteerd allemaal!

4 jaar geleden

30-12 uitgerekend, vanmorgen met een geplande ks gehaald, ivm placenta preavia totalis (20-12). 49 cm, 3230 gram. Ons prinsesje, baby Isra 🥰🥰

4 jaar geleden

Ons prinsesje Loena is vandaag geboren om 16u15 na inleiding bij 41+3 weken. Ze is 49 cm lang en 3050 gram. Op zich een vlotte bevalling hoewel het even duurde eer de inleiding effectief op gang kwam. Wat een heerlijk gevoel dit 😍😍😍

VRIEND

4 jaar geleden

Ons meisje Noa Lauren is op 20 december om 10:45 geboren, met een gewicht van 3522gram en een lengte van 50cm. Het was een zware bevalling, maar alles meer dan waard! We zijn zo verliefd! ♥️🥰

4 jaar geleden

Al die mooie baby's! Ik wil ook!😭 trouwens ligt het aan mij of zijn er heel veel meisjes geboren?

4 jaar geleden

Hier is onze Elodie, geboren: 20december om 20.56 uur. Ons meisje is gister met een enorm snelle thuis bevalling gekomen. We hadden alles gepland om naar het ziekenhuis te gaan maar in nog geen uur tijd was de ontsluiting van 2cm naar 9cm gegaan. Toen maar naar boven gegaan en daar was net alles klaar en begonnen de persweeen en binnen driekwartier hadden we haar in onze handen!😍😍 Foto mag gebruikt worden. 😍

4 jaar geleden

Eindelijk was ze dan daar, na een zwangerschap van 41 weken. Met een gewicht van 3800gr en 52cm. Onze lieve Fien❤.

4 jaar geleden

En op 17-12-2019 was je daar eindelijk! Met 39+4, geboren via een keizersnede. Kleine Miles Henry Edward James. 44,5 cm en 3130gram. En geboren met zoooooveeel haar 😍 Helaas moet je wel een weekje aan het infuus ivm een mogelijke infectie maar je bent al een super sterke baby met een duidelijk aanwezig karakter 😍💙🥰

4 jaar geleden

Reactie op GeorgyMorhea

En op 17-12-2019 was je daar eindelijk! Met 39+4, geboren via een keizersne ...
Gefeliciteerd!!! Wat een geweldige namen. Klinkt bijna Koninklijk! Mijn zoontje heet Stanley William Harvey voluit. Vind Engelse namen toch stoerder klinken ofzo 😉💙

4 jaar geleden

Reactie op Annika

Gefeliciteerd!!! Wat een geweldige namen. Klinkt bijna Koninklijk! Mijn zoo ...
Thank you! Ja haha! Hij is vernoemd naar Miles Davis de jazztrompettist 🥰. Zijn overgroot vader Henry(mijn opa), zijn opa (mijn vader) en zijn eigen vader James. Wij vinden Engelse namen ook echt wat hebben. Heeeel mooi die namen en combinatie. Ze klinken nu al als internationale belangrijke mensen hihi 💙☺️

4 jaar geleden

Reactie op GeorgyMorhea

Thank you! Ja haha! Hij is vernoemd naar Miles Davis de jazztrompettist 🥰. ...
Heel gaaf! Stanley is ook vernoemd naar zijn opa’s! Voor ons zijn ze sowieso al belangrijke mensen 🥰😉

4 jaar geleden

Dit is Tess, geboren op woensdag 18 december om 17.44 uur. Flinke dame met haar 4580 (!) gram en 53,5 cm. Super voorspoedige bevalling gehad met 40+5, om 4.45 uur braken mijn vliezen (4 uur voordat ik een keizersnede zou ondergaan vanwege niet voorbij 41 wkn gaan en inleiden geen optie wegens eerdere keizersnede), dus in 13 uurtjes haar op de wereld gezet❤️❤️ Wegens enorme been- en rugweeen, waarbij ik op een gegeven moment na iedere wee moest braken van de pijn, en de ontsluiting even wat werd geremd doordat ik niet meer goed kon ontspannen, had ik besloten dat ik een ruggenprik wilde en dat was de beste keus ever! Wat een rust gaf dat, voelde alleen de weeen nog naar mn onderkant, maar niet meer de been en rugweeen en hoefde niet meer te braken, dus kon tussendoor rusten, en energie sparen en ging ineens in 2uurtjes van 5 naar 8 cm en nog 2 uur later had ik 10 cm! Omdat ze nog wat hoog lag, mocht ik zolang ik nog geen persweeen had dametje zelf met de weeen naar beneden laten zakken, na 2 uur rusten (en wachten, dametje deed het super), was ze gezakt en kreeg ik idd persweeen en met 44 minuten persen was ze er!! ❤️ Wat een prachtige ervaring, kijk er super mooi op terug en wens iedereen die nog moet/mag ook een fijne bevalling toe. En mijn tip, al is wellicht je gedachten van te voren om het “op eigen kracht / zelf te willen doen” en geen ruggenprik te willen. Het is niet erg daar van af te wijken en ik denk in mijn geval dat het gemaakt heeft dat ik het volhield, nog energie had om te persen en uberhaupt dat ik t niet opgaf doordat ik anders bleef braken en de ontsluiting niet heel vlot meer vorderde. Hierdoor kon ik vaginaal bevallen, ipv opnieuw een keizersnede, wat ik echt een bijzondere ervaring vond, zo dankbaar! Succes iedereen!💪🏼💪🏼 you can do this!